سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

فادینی

کمپانی فادینی که در دهه 60 میلادی تاسیس شده است، امروزه یکی از اصلی ترین تولید کنندگان پیشرو در سیستم های اتوماتیک راهبند و گیت ورود و خروج در دنیا می باشد که در بیش از 50 کشور نمایندگی دارد. این کارخانه از ابتدای فعالیت خود، به سرعت رشد کرده و به طور تخصصی در رابطه با توسعه، طراحی، تولید و تجارت سیستم های کنترل دسترسی، با کاربرد های صنعتی، تجاری و مسکونی، فعالیت می کند.

شرکت فادینی از سیستم های هیدرولیکی برای تولیدات خود استفاده می کند. این شرکت، با توجه به تجربیات به دست آمده در این زمینه، پیشنهاد های به روز، قابل اعتماد و مفیدی ارائه می نماید.

بهره برداری از برترین تکنولوژی و سرمایه گذاری هدفمند باعث شده که شرکت فادینی به اطمینان غیر قابل انکار امروز دست یابد، چرا که این کمپانی از 4کارخانه مستقل ساخته شده است.

شرکت فادینی با هدف کنترل و تمرکز بر تمام عملکرد های درخواست شده، یکی از اولین شرکت هایی است که از ریز پردازنده ها استفاده نموده و امروزه به بالاترین سطح در ظرفیت تولید و نوآوری تکنولوژی رسیده است. 

راهبند ستونی فادینی - مدل STRABUC 918 - هیدرولیکی

این محصول هیدرولیکی به گونه ای طراحی شده است که قابلیت استفاده برای هر نوع ورودی را داراست و از فولادساخته شده است. حرکات این محصول با وجود چراغ های هشدار و علائم صوتی، کاملا قابل تشخیص بوده و در هنگام قطع برق این امکان وجود دارد که با استفاده از کلید آزاد کننده، به آسانی به پایین هدایت شود. وقتی این راهبند به پایین می رود کاملا مخفی شده و هم سطح زمین می گردد.

  • ۹۵/۰۶/۱۸
  • علی ابراهیمی