سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

پیوندهای روزانه
پیوندها

۲۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

راهبند اتوماتیک - موتور هیبرید - جهت ورودی های 2 تا 8 متر - بدنه ی استیل ضد زنگ با 4 رنگ متفاوت - امکان اتصال به دستگاه های کنترل تردد (کارت خوان، پلاک خوان و...)

 راهبند فک مدل B680H HYBRID 24V

شرکت فک با بیش از 50 سال سابقه در تولید انواع راهبند اتوماتیک هیبریدی با هدف بهبود کیفیت زندگی مشتریان محصولاتی ایمن جهت کنترل تردد عابرین پیاده و سواره را در اختیار کاربرانش قرار داده است. از آنجاییکه انواع راهبند فک از کیفیت بالایی برخوردار است، این شرکت توانسته محصولات خود را در سرتاسر جهان عرضه و نظر مشتریانش را به خود جلب نماید.

راهبند فک مدل B680H HYBRID 24V قابلیت اتصال به دستگاه های کارت خوان، پلاک خوان، ریموت کنترل و... را دارد. علاوه بر این دارای یک کلید برای باز کردن راه به صورت دستی نیز می باشند که در صورت نیاز و در مکان هایی که فاکتور مشخصی برای تردد مشخص نشده باشد می توان از این کلید نیز استفاده نمود.

راهبند فک مدل B680H HYBRID 24V از نوع اتوماتیک و هیبریدی می باشد و می تواند به صورت نامحدود باز و بسته شود. راهبند هایی که از تکنولوژی هیبرید بهره می برند، علاوه بر هیدرولیک بودن، موتوری فاقد براش دارند که اصطلاحا به این موتور ها براشلس گفته می شود. در موتور های براشلس، سیم پیچ ثابت است و نیازی به جاروبک نیست بنابراین اصطکاک نیز وجود ندارد. مدت زمان کارکرد موتور با استفاده از یک باتری در راهبند هایی که از موتور براشلس استفاده می کنند، به دلیل عدم اصطکاک بسیار بیشتر است.

برای ورودی های با عرض 2 تا 8 متر راهبند فک مدل B680H HYBRID 24V گزینه ی مناسبی می باشد و می توان از آن برای ورودی کوچه ها، شرکت ها، اماکن تجاری، صنعتی و... نیز استفاده نمود. فنر این راهبند تا 2000000 سیکل عمر دارد و در جهت راست و یا چپ مورد استفاده قرار می گرد.

راهبند فک مدل B680H HYBRID 24V

راهبند ها معمولا از سیستم های امنیتی جهت جلوگیری از برخورد با مانع برخوردار هستند که راهبند فک مدلB680H HYBRID 24V نیز از این قائده مستثنی نیست و در صورت برخورد با مانع، میله یا فنس به صورت اتوماتیک بر می گردد.

راهبند فک مدل B680H HYBRID 24V دارای دو عدد حسگر از نوع Loop Detector می باشد که بر روی کنترل برد نصب شده است و امکان خروج افراد و وسایل نقلیه را به صورتی اتوماتیک فراهم می سازد. همچنین این راهبند از تنظیمات و خروجی های متفاوتی برخوردار است که از طریق آنها می توان سیستم را کاملا قفل نمود یا تنها از طریق کارت خوان ها و دستگاه های کنترل تردد، عبور و مرور را ممکن ساخت.

بدنه ی راهبند فک مدل B680H HYBRID 24V از بدنه ی استیل ضد زنگ ساخته شده است و دارای 4 رنگ متفاوت است که بسته به انتخاب مشتری قابل تعویض می باشد. همچنین امکان نصب LED و یا چراغ های چشمک زن بر روی میله ی این راهبند وجود دارد که باعث بهتر دیده شدن آن در نور شب و یا تاریکی می شود.

راهبند فک مدل B680H HYBRID 24V دارای یک عدد باتری پشتیبان می باشد که راهبند در زمان های قطع برق از آن استفاده می نماید و مانع از  ازکار افتادن راهبند می شود.

ضمانت نامه محصولات

بدون شک گارانتی و خدمات پس از فروش، مهر تاییدی بر کیفیت و اصالت آن محصول می باشد. بنابراین محصولات راهبند اتوماتیک فک در هر کشور توسط شرکت های معتبری گارانتی می شوند و از خدمات پس از فروش آن شرکت بهره مند می گردند. در ایران نیز نمایندگی شرکت فک، محصولات این شرکت را به مدت 4 سال تحت گارانتی خود قرار داده است که راهبند فک مدل B680H HYBRID 24V نیز شامل این خدمات می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول با کارشناسان بخش فروش دی سی ای کالا تماس حاصل بفرمایید.

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

آیفون تصویری سیماران

شرکت سیماران یکی از باسابقه ترین شرکتها در امر تولید و توسعه سیستمهای حفاظتی و نظارتی است که از دهه پنجاه کار خود را آغاز نموده و تا کنون با قدرت به کار خود ادامه می دهد.

شرکت آیفون تصویری سیماران یکی از نوآورترین شرکتها در زمینه ساخت و تولید آیفون تصویری در ایران می باشد. اکنون این شرکت با تنوعی که به محصولاتش داده است در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد. آیفون تصویری سیماران به عنوان بازوی پرقدرت سیماران در بازار سیستمهای نظارتی و حفاظتی عمل کرده و مهندسین این شرکت را به خلاقیت هر چه  بیشتر در محصولات دربازکن تصویری وا داشته است.

آیفون تصویری ساده و کدینگ سیماران

سیماران دو مدل آیفون تصویری با نوع سیم کشی متفاوت عرضه نموده است. یکی از این دو که استفاده بالایی نیز دارد نوع ساده آیفون سیماران است که برای انجام کار نیاز به سوئیچر دارد . اما در سیستمهای کدینگ دربازکن تصویری سیماران بجای استفاده از سوئیچر نیاز به دیکودر است که برای هر چهار واحد باید از یک قطعه دیکودر استفاده نمود.

تنوع در آیفون تصویری سیماران

شاید سیماران را بتوان با قدرت نمونه موفق یک بیزینس در ساخت آیفون تصویری دانست. این شرکت که  ابتدا در ساخت دربازکن تصویری از کمپانی کوماکس الگوبرداری می کرد، اکنون به مهندسین طراح خود میدان بیشتری داده و محصولات آیفون تصویری منحصر به خود را تولید مینماید. تنوع آیفون سیماران نزدیک به 10 محصول رسیده که هم اینها در مدل بدون حافظه و با حافظه نیز موجود می باشند.

قیمت آیفون تصویری سیماران

رنج قیمتی دربازکن های تصویری سیماران از پایین رده تا میان رده و سری لوکس پوشش داده شده است. نوع 3.5 اینچ آیفون تصویری سیماران با قیمتی پایین و کیفیت بالا عرضه شده و می توان مدلهای 4.3 اینچ این شرکت را که دارای حافظه داخلی هستند به عنوان میان رده دانست و مدلهای هفت اینچ با حافظه که از TFT LCD های با کیفیت استفاده می کنند، جزو گرانقیمتهای این شرکت حساب نمود. با این حال حتی گرانقیمت ترین محصول آیفون تصویری سیماران از محصولات میان رده های شرکتهایی مثل سامسونگ و کوماکس ارزانتر می باشد.

گارانتی محصولات آیفون تصویری سیماران

شرکت سیماران کلیه محصولات دربازکن تصویریش را با سی ماه گارانتی روانه بازار نموده است. این گارانتی که در پشت محصولات درج شده، کلیه مشکلات و عیبهای بوجود آمده در طول مدت گارانتی را پوشش میدهد.
بهتر است خرید از نمایندگی های مجاز این شرکت انجام پذیرد تا اکیپ نصب اصلی شرکت سیماران کار نصب آیفون تصویری را انجام داده و در زمان گارانتی مشکلی پیش نیاید.

نمایندگی دربازکن تصویری سیماران

محصولات آیفون سیماران را می توان در فروشگاهها و نمایندگی سراسر کشور مشاهده کرد و در صورت رضایت از کیفیت، آن را تهیه نمود. این نمایندگی ها در تمامی استانها و در بیشتر شهرها فعال می باشد. دی سی ای کالا نیز نمایندگی تهران می باشد که به اکنون به صورت رایگان محصولات سیماران را به تمامی نقاط ایران ارسال می نماید.

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

در صورت قطع شدن برق در هر ساختمانی مطمئنا بیشتر قسمتهای یک ساختمان به مشکل بر می خورد . درب اتوماتیک شیشه ای نیز از این مورد مستثنی نیست و در صورت نبود برق شما باید درب را دستی کرده و آن را باز بگذارید .

اما گزینه بهتر  این است که از باطری بک آپ استفاده نمایید تا در نبود برق نیز بتوانید از درب به صورت اتوماتیک استفاده نمایید.

باطری فابریک تورمکس این امکان را به شما می دهد که تا 100 مرتبه پس از نبود برق از درب اتوماتیک استفاده نمایید.


Tormax 51K Battery Pack
* مزیت اصلی این باطری قرار گرفتن داخل ریل دستگاه میباشد.
* تعداد دفعات باز و بسته کردن درب بعد از رفتن برق بستگی به وزن لنگه های متحرک درب، مدت زمان نبود برق و طول عمر باطری (استهلاک) دارد، اما به طور میانگین باطری بک آپ تورمکس قابلیت 100 مرتبه باز و بسته کردن درب را دارد.

Tormax 51K Battery Pack

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

راهبند پارکینگی (پارک نگهدار) بنینکا - با نصب سریع و آسان

بنینکا

بنینکا یک برند ایتالیایی معتبر و یک تولید کننده حرفه ای در زمینه جک های هیدرولیک و درب های اتوماتیک است. کیفیت بالای جک های هیدرولیک و درب های اتوماتیک بنینکا نشان از وجود یک واحد R & D قوی در این کمپانی است.

عناصر الکترونیکی و مکانیکی سازنده تولیدات بنینکا دارای بالاترین استاندارد های لازم بوده و کیفیت آن ها قابل رقابت با بهترین محصولات دنیاست.

 

 

راهبند پارکینگی بنینکا - مدل VE.SOR

این راهبند پارکینگی برای حفاظت از پارکینگ شخصی به کار می رود و با نصب و عملکرد سریع و آسان در دسترس می باشد. نوع دستی VE.SOR نیز موجود بوده و برای هر نوع منطقه شهری مناسب است. می توان این راهبند را به سیستم ESA (سیستم کاهش مصرف انرژی) نیز مجهز نمود. زمان باز شدن کامل این راهبند 9ثانیه است و قابلیت کارکرد در دمایی بین 20- تا 50+ درجه سانتی گراد را دارد.

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Swingo

استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک برای سازمان ها، ادارات، فروشگاه ها، مراکز درمانی، مراکز آموزشی و... علاوه بر سهولت بخشیدن به رفت و آمد، زیبایی ساختمان را نیز چند برابر می نماید و جلوه ای شیک و مدرن به آن می بخشد. شرکت سسامو انواع و مدل های زیبا و با کیفیتی از درب شیشه ای را به بازار عرضه نموده است که صاحبان مشاغل می توانند متناسب با نیاز خود یکی از این مدل ها را انتخاب نمایند. اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Swingo برای نوع لولایی این درب ها استفاده می شود که از یک جک برقی جهت باز و بسته کردن درب استفاده می نماید.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Swingo

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Swingo از یک عدد اپراتور، چشمی و یک جک برقی که در بالا و یا پایین درب نصب می شوند برای باز و بسته کردن درب استفاده می نماید که در صورتی که زیبایی آن مکان برای شما اهمیت داشته باشد، می توان از روش توکار و پنهان استفاده نمود. برای این کار کافی است اپراتور و جک را درون سقف و یا درون زمین نصب کرد.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Swingo

نصب توکار این درب مزایایی نیز دارد که از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

عدم راهیابی آتش و دود به محفظه ی اپراتور و جک در زمان آتش سوزی

جلوگیری از سرقت اپراتور و جک

کاهش صدای ناشی از باز و بسته شدن درب

زیبایی و جلوه ی بیشتر

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Swingo

سازمان ها و یا شرکت هایی که تمایل به کنترل رفت و آمد کارمندان خود را دارند، می توانند از دستگاه های تشخیص هویت مانند کارت خوان و تشخیص اثر انگشت استفاده نمود. در این صورت می توان تنها برای کسانی که توسط دستگاه تشخیص هویت شناسایی می شوند مجوز تردد صادر کرد.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Swingo را می توان جهت درب های یک طرفه و دو طرفه (یک لنگه و دو لنگه) استفاده نمود. درب های دو لنگه می توانند هردو به یک سمت باز شوند و یا یکی از درب ها به داخل و دیگری به سمت بیرون باز شود. در مدل دوم باید یکی از جک ها را رو به داخل و دیگری را رو به بیرون نصب نماییم. همچنین سرعت باز و بسته شدن درب ها تا 70 سانتی متر در ثانیه برای یک درب و تا 140 سانتی متر برای دو درب قابل تنظیم است.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Swingo

در صورتی که بخواهیم به مقدار قابل توجهی، هزینه ی خرید این نوع درب را کاهش دهیم می توانیم از درب های لولایی معمولی که در قبلا در ساختمان وجود داشته اند استفاده نماییم. در این صورت نصابان، چشمی درب و اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Swingo را به درب لولایی موجود در ساختمان متصل می نمایند.

موتور استفاده شده در اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Swingo، موتور پرقدرت دانکر آلمان است که ولتاژ ورودی آن 230 ولت و توان مصرفی آن 150 وات می باشد. این اپراتور قابلیت تحمل 140 کیلوگرم برای یک درب و 80+80 کیلوگرم برای دو درب را دارد.

خدمات پس از فروش محصول

شرکت سیماران یکی از شرکت های شناخته شده در زمینه ی سیستم های حفاظتی می باشد که سالهاست در بین مردم ایران شناخته شده است. این شرکت با نزدیک به نیم قرن تجربه، اقدام به ارائه ی خدمات پس از فروش محصولات شرکت سسامو نموده است. اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Swingo نیز از این خدمات بهره مند شده است و شرکت سیماران این اپراتور را به مدت 30 ماه شامل گارانتی و به مدت 10 سال شامل خدمات پس از فروش خود کرده است. بنابر این در صورتی که مشکلی برای درب اتوماتیک شما بوجود آمده باشد، می توانید با سرویس دهندگان این شرکت تماس بگیرید تا در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی نمایند.

مشاوره و خرید محصول

تخمین اندازه ی فضای مورد نیاز برای درب های اتوماتیک شیشه ای بسیار پیچیده می باشد و لزوما باید توسط کارشناسان و افراد ماهر صورت پذیرد. همچنین بدیل مذکور، امکان خرید اینترنتی این محصول وجود ندارد. بنابراین شرکت دی سی ای کالا جهت سهولت در انتخاب و خرید، امکان بازدید حضوری برای شهروندان تهرانی و مشاوره ی رایگان را برای تمامی مشتریان خود فراهم نموده است. به همین منظور خریداران گرامی می توانند در ساعات کاری با شماره تلفن های 2-77132831 و 77247145 و در ساعات دیگر با شماره تلفن های 5-09016402524 تماس حاصل فرمایید.

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

راهبند بنینکا - برای کنترل مسیر هایی با عرض 5m

بنینکا

بنینکا یک برند ایتالیایی معتبر و یک تولید کننده حرفه ای در زمینه جک های هیدرولیک و درب های اتوماتیک است. کیفیت بالای جک های هیدرولیک و درب های اتوماتیک بنینکا نشان از وجود یک واحد R & D قوی در این کمپانی است.

عناصر الکترونیکی و مکانیکی سازنده تولیدات بنینکا دارای بالاترین استاندارد های لازم بوده و کیفیت آن ها قابل رقابت با بهترین محصولات دنیاست.

 

 

راهبند بنینکا - مدل EV500

EV 500 راهبند جاده ای است که برای کنترل مسیرهایی تا عرض 5m طراحی شده است. این راهبند الکترومکانیکی به دلیل وجود باتری پشتیبان قابلیت کارکرد در دماهای پایین را نیز دارد (از 20- تا 50+ درجه سانتی گراد). به علاوه به دلیل نوآوری وجود یک سیستم مخفی، این قابلیت وجود دارد که سیستم محافظت حداکثری FTC.S بر روی دستگاه نصب شود. ای وی 500 دارای سیستم تشخیص مانع، دو ترمز مکانیکی قابل تنظیم و سه سوییچ محدودگر LIMIT SWITCH برای فاز ترمز و هنگام بسته شدن می باشد. وزن راهبند 55.2kg می باشدو زمان باز شدن کامل راهبند 3 تا 5 ثانیه است.

ویژگی ها

مشخصات عمومی

مقدار گارانتی : 4سال
کشور سازنده : ایتالیا

راهبند

اتصال به گیت تردد :
نوع راهبند : جاده ا(بوم دار)
اندازه بوم : 5 متر
نوع باز شو بوم : ساده
سرعت بالا رفتن بوم : 5 ثانیه
نوع موتور راهبند : الکترومکانیکی

سایر مشخصات محصول

ولتاژ جک یا موتور : 220 ولت
  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی - قابلیت اتصال دستگاه کارت خوان و اثر انگشت - دارای باتری پشتیبان

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Telescopica

شرکت SESAMO از تولیدکنندگان بزرگ و توانای درب اتوماتیک شیشه ای می باشد که طی 5 دهه فعالیت، کیفیت محصولات خود را ارتقا بخشیده و نظر مشتریانش را به خود جلب کرده است. درب شیشه ای کشویی، تلسکوپی، گردان و تاشو از انواع درب الکترونیک شیشه ای می باشند. درب اتوماتیک شیشه ای جلوه ی ساختمان را دگرگون می سازد و ظاهری مدرن و زیبا به آن می بخشد. سهولت در رفت آمد و کنترل تردد، فاکتورهایی هستند که صاحبان مشاغل را به استفاده از این محصول ترغیب می نماید. عملکرد این درب ها به وسیله ی اپراتور درب شیشه ای انجام می پذیرد. اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Telescopica سسامو برای مکان هایی که نیاز به فضای بیشتری برای رفت و آمد دارند ساخته شده است که می تواند تا عرض 6 متر را پوشش دهد.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Telescopica سسامو، تا دو سوم از فضای موجود را قابل استفاده می نماید. حداکثر بازشوی مفید آن نیز در صورت استفاده از نوع تک لنگه، تا عرض 2 متر و در صورت استفاده از نوع دو لنگه تا عرض 3 متر می باشد و برای درب های تا ارتفاع 3 نیز قابل نصب می باشد. همچنین حداکثر وزنی که این درب قابلیت تحمل آن را دارد، 120*2 و 80*5 کیلوگرم می باشد.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Telescopica سسامو

برای استفاده بهینه از اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Telescopica سسامو، این شرکت یک کی پد دیجیتال برای این دستگاه درنظر گرفته است که به وسیله ی آن می توان مطابق با نیاز، مشخصه های حرکتی مانند سرعت باز و بسته شدن درب ها، قدرت و شتاب را تغییر داد. برای مثال در صورتی که زمانی رفت و آمد در ساختمان کمتر باشد، جهت صرفه جویی در مصرف برق می توان دو لنگه را کاملا بسته و تنها از دو لنگه استفاده نمود و یا سرعت لنگه ها را کاهش و یا افزایش داد. حداکثر سرعتی که می توان برای باز و بسته شدن درب ها در نظر گرفت 70 سانتی متر در ثانیه می باشد.

سلکتور پیشرفته ی اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Telescopica امکان اتصال دستگاه های کارت خوان و اثر انگشت را به اپراتور می دهد که با استفاده از این دستگاه ها، کنترل رفت و آمد به سادگی امکان پذیر می شود.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Telescopica

در صورتی که به هر دلیلی قصد قفل کردن درب و ممانعت از ورود افراد را داشته باشید، می توانید از قفل الکترومگنتیک این اپراتور استفاده نمایید. با بکارگیری این قفل که در اپراتور تعبیه شده است، ورود افراد به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد و تنها افراد مجاز امکان باز کردن درب را خواهند داشت.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Telescopica سسامو دارای چهار غلتک فولادی با روکش استیل می باشد. تسمه کانتیننتال این درب ساخت آلمان می باشد و در همه ی شرایط آب و هوایی مانند هوای مرطوب نیز قابل استفاده است.  موتور استفاده شده در این اپراتور، موتور Dunker آلمان می باشد که دارای 24 ولت ولتاژ با 220 ولت ولتاژ ورودی می باشد که توانی معادل 180 وات دارد. ولتاژ میکرو کنترلر این اپراتور نیز 5 ولت می باشد.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Telescopica سسامو

ممکن است در نبود برق و مواقع اضطراری که درب بطور اتوماتیک از کار می افتد، نیاز به رفت و آمد باشد. در این صورت اگر در آن مکان ورودی/خروجی دیگری بجز درب اتوماتیک وجود نداشته باشد، تردد افراد با مشکل مواجه می شود. اما شرکت SESAMO این مشکل را برطرف نموده و با استفاده از یک عدد باتری بکاپ داخلی امکان بیش از 100 مانور را فراهم ساخته است. به هر بار باز و بسته شدن کامل لنگه های درب، یک مانور می گویند.

خدمات پس از فروش محصول

با هدف ارائه ی خدمات و پشتیبانی محصول، در جهت ارتقاء رضایت مشتری، شرکت سیماران اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Telescopica را از 30 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش بهره مند ساخته است. کاربران می توانند در هنگام بروز مشکلات ذکر شده در کارت ضمانت، با بخش خدمات و سرویس دهی شرکت سیماران تماس گرفته تا کارشناسان مربوطه مشکلات بوجود آمده را برطرف نمایند. زمان شروع خدمات پس از فروش این محصول از تاریخ درج شده در فاکتور فروش محاسبه می گردد.

مشاوره و خرید محصول

همانطور که می دانید خرید اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Telescopica از طریق اینترنت مقدور نمی باشد و به دلیل تنوع محصول و همچنین پیچیدگی در انتخاب اندازه و نوع، دی سی ای کالا امکان مشاوره و بازدید حضوری رایگان را برای شهروندان تهرانی فراهم نموده. همچنین خریداران محترم تهرانی و شهرستانی می توانند جهت محاسبه ی هزینه ها و انتخاب درب مورد نیاز خود، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:30 الی 20 و پنج شنبه ها از ساعت 9:30 الی 16 با شماره تلفن های 2-77132831 و 77247145 و در ساعات غیرکاری با شماره تلفن های 5-09016402524 تماس حاصل فرمایید.

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

فادینی

کمپانی فادینی که در دهه 60 میلادی تاسیس شده است، امروزه یکی از اصلی ترین تولید کنندگان پیشرو در سیستم های اتوماتیک راهبند و گیت ورود و خروج در دنیا می باشد که در بیش از 50 کشور نمایندگی دارد. این کارخانه از ابتدای فعالیت خود، به سرعت رشد کرده و به طور تخصصی در رابطه با توسعه، طراحی، تولید و تجارت سیستم های کنترل دسترسی، با کاربرد های صنعتی، تجاری و مسکونی، فعالیت می کند.

شرکت فادینی از سیستم های هیدرولیکی برای تولیدات خود استفاده می کند. این شرکت، با توجه به تجربیات به دست آمده در این زمینه، پیشنهاد های به روز، قابل اعتماد و مفیدی ارائه می نماید.

بهره برداری از برترین تکنولوژی و سرمایه گذاری هدفمند باعث شده که شرکت فادینی به اطمینان غیر قابل انکار امروز دست یابد، چرا که این کمپانی از 4کارخانه مستقل ساخته شده است.

شرکت فادینی با هدف کنترل و تمرکز بر تمام عملکرد های درخواست شده، یکی از اولین شرکت هایی است که از ریز پردازنده ها استفاده نموده و امروزه به بالاترین سطح در ظرفیت تولید و نوآوری تکنولوژی رسیده است. 

راهبند ستونی فادینی - مدل STRABUC 918 - هیدرولیکی

این محصول هیدرولیکی به گونه ای طراحی شده است که قابلیت استفاده برای هر نوع ورودی را داراست و از فولادساخته شده است. حرکات این محصول با وجود چراغ های هشدار و علائم صوتی، کاملا قابل تشخیص بوده و در هنگام قطع برق این امکان وجود دارد که با استفاده از کلید آزاد کننده، به آسانی به پایین هدایت شود. وقتی این راهبند به پایین می رود کاملا مخفی شده و هم سطح زمین می گردد.

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای سسامو SESAMO -قابلیت تنظیم باز و بسته شدن درب های سنگین - مجهز به سلکتور پیشرفته با امکان اتصال دستگاه کارت خوان و اثر انگشت

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Pratika

شرکت سسامو با نزدیک به 50 سال فعالیت خود در ضمینه ی تولید درب اتوماتیک شیشه ای و قطعات و لوازم جانبی آن، امروزه یکی از شناخته ترین برندها در عرصه ی تولید درب های اتوماتیک می باشد. شرکت سسامو روز به روز محصولات با کیفیت تر و با فناوری پیشرفته تری را به بازار عرضه می نماید. اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Pratika نیز که یکی از محصولات این شرکت است، برای درب های کشویی ساخته شده است و امکانات قابل توجهی، از جمله اتصال به سیستم های تشخیص هویت را در خود جای داده است.

همانطور که گفته شد، اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Pratika مخصوص درب های کشویی در اندازه های نیمه بزرگ و پرتردد می باشد که توانایی جابجایی چند درب به صورت همزمان را دارد و با استفاده از میکروپروسسور هوشمندی که در آن استفاده شده است، به راحتی می تواند این درب ها را کنترل نماید. حداکثر وزنی که این اپراتور برای جابجایی درب ها می تواند تحمل نماید، 160 کیلوگرم برای یک درب و 120+120 کیلوگرم برای دو درب می باشد.

با متصل نمودن یک دستگاه تشخیص هویت به اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای، می توانید عبور و مرور کارمندان را کنترل نمایید و یا تنها به افراد خاصی اجازه ی رفت و آمد به ساختمان را بدهید. اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Pratika به یک عدد سلکتور پییشرفته مجهز شده است که امکان اتصال دستگاه کارت خوان و دستگاه تشخیص اثر انگشت را به دستگاه می دهد.

موتور استفاده شده در اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Pratika موتور پرقدرت دانکر آلمان می باشد. ولتاژ ورودی این موتور 230 ولت می باشد که توانی معادل 180 وات مصرف می نماید. همچنین حداکثر سرعتی که می توان برای این درب تعریف نمود، تا 70 سانتی متر در ثانیه برای یک درب و تا 140 سانتی متر در ثانیه برای دو درب می باشد.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Pratika

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Pratika  برای مواقع قطع برق و موقعیت های اضطراری از یک عدد باتری پشتیبان بهره می برد که قابلیت مانور فراوانی دارد و می تواند بیش از صد بار باز و بسته شود. مانور  به معنای یک بار باز شدن و یک بار بسته شدن درب به طور کامل می باشد.

خدمات پس از فروش محصول

 تمامی محصولات استاندارد و شناخته شده از خدمات پس از فروش شرکت های معتبری بهره می برند. اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Pratika  از 30 ماه گارانتی و 10 ماه خدمات پس از فروش بهره می برد. کاربران می توانند در صورت بروز مشکلات درج شده در کارت گارانتی با سرویس دهندگان تماس حاصل فرمایند تا کارشناسان در اسرع وقت به مشکل به وجود آمده رسیدگی نمایند. زمان شروع خدمات پس از فروش این محصول نیز از زمان درج شده در فاکتور فروش محاسبه می گردد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان بخش فروش دی سی ای کالا تماس حاصل فرمایید.

مشاوره و خرید محصول

از آنجاییکه بدلیلی پیچیدگی در انتخاب مدل ها و تخمین سایز مورد نیاز درب ها، امکان خرید اینترنتی برای محصولات درب اتوماتیک شیشه ای و غیر شیشه ای وجود ندارد، شرکت دی سی ای کالا جهت سهولت در خرید و همچنین انتخاب صحیح و هوشمندانه، امکان بازدید، مشاوره و خرید حضوری برای شهروندان عزیز تهرانی و مشاوره ی تلفنی برای هموطنان گرامی ساکن در شهرستان ها فراهم شده است. کاربران می توانند در ساعات کاری با شماره تلفن های 2-77132831 و 77247145 و در ساعات دیگر با شماره تلفن های 5-09016402524 تماس حاصل فرمایید.

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای SESAMO- قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب - مجهز به سلکتور پیشرفته با امکان اتصال دستگاه کارتخوان و اثر انگشت - دارای باتری پشتیبان برای استفاده در زمان قطع برق


اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Light Millennium

شرکت سسامو در سال 1965 با هدف تولید درب های اتوماتیک در ایتالیا پدید آمد و هم اکنون طیف گسترده ای از درب های اتوماتیک و لوازم جانبی آن را تولید می نماید. این شرکت همواره سعی در نوآوری و ارائه محصولات با کیفیت با قیمت متعادل داشته است. اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Light Millennium یکی از تولیدات با کیفیت شرکت SESAMO می باشد که از موتور Dunker آلمان با بالاترین استاندارد جهانی استفاده می نماید.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Light Millennium از نوع کشویی و دارای مدل های دولنگه و تک لنگه می باشد. مدل دو لنگه ی این درب قابلیت تحمل 80kg+80kg وزن و مدل تک لنگه قابلیت تحمل 120kg وزن را دارد که عرض بازشو مفید هریک از این مدل ها به ترتیب 2.2 متر و 1.5 متر می باشد.

همانطور که می دانید برخی از درب های اتوماتیک قابلیت نصب کارت خوان و دستگاه تشخیص اثر انگشت را دارا می باشند. اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Light Millennium نیز مجهز به یک عدد سلکتور پیشرفته می باشد که امکان اتصال دستگاه کارتخوان و اثرانگشت را به اپراتور درب شیشه ای می دهد.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Light Millennium به صورتی برنامه ریزی شده است که در صورتی که درب ها در حال بسته شدن باشند و مانعی بین آنها وجود داشته باشد، درب به صورت اتوماتیک با برخورد به مانع باز میشود. سرعت باز شدن آنها نیز در این حالت و در حالت عادی برای تک لنگه تا 70 سانتی متر در ثانیه و برای دو لنگه تا 140 سانتی متر در ثانیه می باشد. همچنین سرعت بسته شدن آن نیز تا 70 درصد سرعت بازشدن آن است.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Light Millennium به شما امکان استفاده از درب های به عرض 450 تا 1500 میلی متر در مدل دولنگه و 700 الی 3000 میلیمتر در مدل تک لنگه را میدهد.

در صورتی که ورودی های ساختمان یا فروشگاه شما همگی از نوع درب اتوماتیک باشند، در صورت قطع برق، امکان رفت و آمد نیز برای افراد وجود نخواهد داشت. بنابراین شرکت سسامو برای اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Light Millennium یک عدد باتری پشتیبان در نظر گرفته است که در زمان قطع برق امکان مانور برای درب را فراهم می نماید. مانور به معنای یک بار باز شدن و یا یک بار بسته شدن کامل درب ها می باشد. این باتری توانی برابر با 24 ولت و 1.2 آمپر بر ساعت دارد.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Light Millennium

خدمات پس از فروش محصول

گارانتی و خدمات پس از فروش از مهمترین نکاتی است که باید پیش از خرید هر محصول به آن توجه کرد. اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Light Millennium از 30 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش برخوردار است و در صورت بروز مشکلات قید شده در کارت ضمانت، می توان با سرویس دهندگان محصول تماس گرفت و از خدمات رایگان آن بهره مند شد. زمان شروع گارانتی و خدمات پس  از فروش، از تاریخ ذرح شده در فاکتور فروش می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان دی سی ای کالا تماس حاصل بفرمایید.

مشاوره و خرید محصول

شرکت دی سی ای کالا جهت خرید آگانه و رضایت هرچه بیشتر مشتریانش، بازدید رایگان و مشاوره و محاسبه ی هزینه های مرتبط با خرید اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای Light Millennium را مقدر ساخته است. از آنجاییکه خرید درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل پیچیدگی در انتخاب نوع و اندازه از طریق اینترنت و سایت فروشگاهی دی سی ای کالا وجود ندارد، لذا برای تخمین فضای مورد نیاز، سایز و نوع درب علاوه بر مشاوره ی حضوری می توانید در ساعات کاری با شماره تلفن های 2-77132831 و 77247145 و در ساعات دیگر با شماره تلفن های 5-09016402524 تماس حاصل فرمایید.

  • علی ابراهیمی