سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

پیوندهای روزانه
پیوندها

۱۶ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وکیل بانکی تهران با توجه به مشکلات و اختلافاتی که بخصوص در شهر تهران بین بانک ها و مشتریانشان پیش می آید، بسیار مورد توجه و جستجو افراد زیادی قرار گرفته است. وکیل بانکی به یک وکیل پایه یک دادگستری گفته می شود که به تمامی قوانین بانکداری آشنایی کامل دارد و می تواند از موکل خود در برابر سوءاستفاده های برخی از بانک ها دفاع نماید. در این صفحه ابتدا به طور کامل رایج ترین مشکلات و اختلافات بین بانک ها و افراد را بررسی خواهیم کرد و سپس بهترین وکیل بانکی تهران را معرفی می نماییم.

مهمترین دعاوی بانکی

همانطور که بیان شد، علت این که بسیاری از افراد به دنبال وکیل بانکی تهران یا سایر شهرستان ها هستند، دعاوی بانکی است که بین بانک ها و آن افراد پیش می آید. به طور کلی اگر شما هم درگیر چنین مشکلاتی هستید، گرفتن مشاوره و دادن وکالت به یک وکیل دعاوی بانکی به شما توصیه می شود.

بانک ها جهت اطمینان از پرداخت اقساط توسط مشتریان، قراردادهایی را با آن ها منعقد کرده و همچنین برای ضمانت قرارداد، مواردی مانند سند ملکی، جواز کسب، فیش حقوقی دولتی و... را دریافت می کنند.

حال اگر یکی از طرفین این قراردادها (بانک یا مشتری)، به تعهدات خود عمل نکند، اصطلاحا دعاوی بانکی پیش آمده و طرف دیگر قرار داد که متضرر شده است، می تواند اقدام به طرح دعوی در دادگاه کند تا از طریق آن حقوق پایمال شده خود را بازپس گیرد. در ادامه برخی از مهم ترین دعاوی بانکی بین بانک ها و مشتریانشان را شرح خواهیم داد.

دعاوی بانکی که علیه بانک طرح می شوند

  1. الزام به ارائه مفاصای وام: گاهی اوقات در روند پرداخت اقساط وام، اگر مشتری این ادعا را داشته باشد که بانک در محاسبه سود اشتباه کرده است و در عین حال بانک اسناد و مدارک مربوطه را به مشتری ارائه ندهد، وام گیرنده می تواند با طرح دعوا و کمک گرفتن از یک وکیل دعاوی بانکی، جهت رفع این ابهامات اقدام نماید. بررسی این دعاوی باید به دستور دادگاه و توسط کارشناس رسمی دادگستری صورت پذیرد.
  2. دعاوی فک رهن: اگر بانک به هنگام پرداخت وام، یک سند ملکی را جهت ضمانت پرداخت اقساط وام دریافت کرده باشد و اصطلاحا ملک در رهن بانک باشد، در صورتی که وام گیرنده تمام اقساط را به موقع پرداخت نماید و به تعهدات خود عمل کرده باشد، ولی بانک به هر دلیلی از فک رهن خودداری کند، وام گیرنده یا شخص وثیقه گذار می تواند از طریق طرح دعوای فک رهن علیه بانک، جهت برطرف کردن این مشکل اقدام نماید.
  3. ابطال شروط خلاف قانون: هنگام انعقاد قراردادهای بانکی، طرفین قرارداد به ویژه وام گیرندگان و ضامن ها می بایست دقت زیادی به شرایط و مفاد قرارداد داشته باشند. درصورتی که یکی از مفاد و شرایط برخلاف قانون یا بخشنامه های بانکی باشد، وام گیرنده این امکان را دارد که جهت ابطال این شروط از طریق دادگاه اقدام نماید.

اما توجه داشته باشید که جهت اطمینان از غیر قانونی بودن شروط مدنظر باید حتما از یک وکیل بانکی خبره کمک بگیرید. اگر ساکن تهران هستید و با مشکلات مذکور مواجه شده‌اید، یکی از بهترین مراکز جهت یافتن وکیل امور بانکی تهران، وب سایت وکیل بانکی تهران با آدرس vokalayehadaf.com می باشد که با کسب مشاوره از کارشناسان این مرکز، می توانید بهترین وکیل را جهت رسیدگی به دعاوی بانکی خود انتخاب نمایید.

  1. استرداد اسناد ضمانت: بعد از اتمام اقساط مربوط به وام، بانک می بایست تمامی اسنادی که جهت تضمین دریافت کرده است را به وام گیرنده بازگرداند. اگر به هر دلیلی بانک این کار را انجام ندهد، مشتری می تواند دعوایی تحت عنوان استرداد اسناد تضمینی مانند چک یا سفته را طرح کند.

دعاوی بانکی که علیه مشتری طرح می شوند

  1. مطالبه طلب در دادگاه توسط بانک: بانک ها از وام گیرندگان اسناد و وثیقه هایی را جهت تضمین بازپرداخت وام دریافت می کنند تا در صورت عدم بازپرداخت در زمان معین، بانک ها بتوانند از وام گیرنده اقساط را مطالبه کنند.

اما گاهی اوقات وام گیرنده به تعهدات خود پایبند نبوده و بانک با عدم انجام تعهدات از سوی مشتری مواجه می شود. دربرخی از این نوع موارد که به ندرت نیز پیش می آیند، ممکن است بانک نتواند مطالبات خود را از طریق اسناد تضمینی وصول کند یا ارزش اسناد تضمینی ارائه شده کمتر از میزان مطالبات بانک باشد. در این حالت بانک این امکان را دارد که با طرح دعوا مطالبه طلب، مشتری را ملزم به پرداخت اقساط وام نماید.

  1. مطالبه وجه چک یا سفته: ممکن است بانک ها هنگام پرداخت وام، علاوه بر دریافت اسناد ملکی، جهت تضمین پرداخت اقساط، از وام گیرنده یا ضامن او، چک یا سفته نیز دریافت کنند. حال اگر مشتری در زمان تعیین شده نسبت به بازپرداخت وام خود اقدام نکند، بانک می تواند با طرح دعوای مالی نسبت به دریافت وجه چک یا سفته مذکور اقدام کند.

وکیل بانکی چیست؟

حال که با رایج ترین دعاوی بانکی آشنا شده اید، بهتر است بدانید که وکیل بانکی چیست یا به عبارت درست تر کیست و چه کاری انجام می دهد.

وکلای بانکی متخصصان حقوقی هستند که در مواردی مانند قراردادها و اختلافات اعتباری، تسهیلات و وام های بانکی، مسائل مرتبط با اسناد تجاری و مالی، مسائل مرتبط با تضمین های بانکی و مسائل حقوقی دیگر مرتبط با فعالیت های مالی و بانکی، به مشتریان خود خدمات حقوقی ارائه می دهد.

این وکلا با توجه به دانش و تخصص خود در زمینه حقوق مالی و بانکی، به موکل خود کمک می کنند تا در مواردی مانند تدوین و بررسی قراردادها، حل اختلافات مالی، مسائل حقوقی مرتبط با تعامل با بانک ها و موسسات مالی، بهبود شرایط تعامل با بانک ها و دیگر مسائل مشابه، از حقوق خود را به درستی دفاع کند.

ویژگی های وکیل بانکی خوب

  1. دانش تخصصی در حوزه بانکی و مالی: وکیل بانکی باید دارای دانش جامع و کاملی در زمینه حقوق بانکی و مالی باشد. این دانش شامل قوانین و مقررات مرتبط با بانک ها، انواع تسهیلات و وام های بانکی، مسائل امنیتی مالی و مسائل مرتبط با اسناد تجاری می شود.
  2. تجربه کاری مرتبط: داشتن تجربه در موارد بانکی و مالی، به وکیل امکان مشاهده و پیش بینی همه جوانب در پرونده های مالی را می دهد.
  3. تحلیل و ارزیابی: وکیل بانکی باید توانایی تحلیل و ارزیابی صحیح از قراردادها و معاملات مالی و مشتریان خود را داشته باشد. این توانایی به او کمک می کند بهترین راهکارهای حقوقی را ارائه دهد.
  4. قدرت مذاکره: در بسیاری از موارد، وکیل بانکی نیاز به مذاکره با طرف های دیگر دارد. بنابراین، توانایی مذاکره و توافق نامه نویسی از ویژگی های مهم یک وکیل بانکی خوب به حساب می آید.

توجه داشته باشید که در حال حاضر دعاوی بانکی اعم از کیفری و حقوقی در شعب تخصصی مورد رسیدگی قرار می گیرد به طورمثال در شهرها و بعضی از شهرستانها یکی از شعبات دادگاه موضوع رسیدگی به موضوعات بانکی می باشند اما در کلان شهرها شورای حل اختلاف ، دادسرا و دادگاه ویژه رسیدگی به امور بانکی تشکیل شده است .

اگر در تهران سکونت دارید و یا به هر دلیلی به نبال بهترین وکیل امور بانکی تهران می باشید، پیشنهاد می شود حتما از وب سایت vokalayehadaf.com کمک بگیرید. وب سایت وکیل بانکی تهران با سال ها تجربه در زمینه دعاوی مالی و بانکی می تواند بهترین گزینه جهت رسیدگی به دعاوی بانکی شما باشد.

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

یکی از ضرورت‌های جوامع امروزی همگام بودن با علوم روز و قوانین روز می باشد از جمله شاخه‌های قانونی که در سیر قوانین دچار دگرگونی های فراوان شده قوانین مربوط به حقوق خانواده می باشد که این دگرگونی‌ها دغدغه همیشگی خانواده ها بوده است، با این وجود وکیل خانواده همواره با بروز بودن با تغییرات قوانین به دنبال راه‌حل‌های صحیح تر و مناسب تر حقوق موکل بوده است که این امر از نیازمند تحلیل دقیق قوانین و دقت نظر در رویه موجود دادگاه‌ها به انضمام نظریه دکترین می‌باشد و وکیل  می‌تواند با کمک از تفاسیر فقهی این قوانین را در جهت صحیح اجرایی شدن مورد بررسی دقیق قرار داده و با در نظر گرفتن نظریه مراجعه معاصر دیدگاه روشنی در جهت احقاق حق موکل ارائه دهد.

در حرفه وکالت یک وکیل خانواده در واقع، نایب حق می باشد. و اگر پرونده خانواده را از موکل قبول نماید و در دادگاه مطرح نماید به این علت است که او را صاحب حق تشخیص داده و تشخیص هر کس برای او حجت است و به این حجت خود عمل می‌کند.
وکیل نایب موکلی است که حق او مورد تعدی و تجاوز قرار گرفته و تمام تلاش وکیل برای بازگرداندن حق به صاحب حق است و با این اعتقاد راسخ است که وکیل با تمام توان وارد دادرسی می‌شود.

انواع طلاق توافقی

طلاق توافقی یکی از انواع طلاق می باشد که زوجین در آن تمایل دارند به صورت دوستانه از یکدیگر جدا شوند به همین کمترین تنش در طلاق توافقی وجود دارد .

انواع طلاق توافقی عبارتند از

  1. طلاق خلع
  2. طلاق مبارات

در طلاق خلع که یکی از انواع طلاق توافقی می باشد زوجه به دلیل کراهت و تنفری که از زوج دارد مالی در قبال طلاق به زوج می بخشد تا بتواند طلاق بگیرد که این مال می تواند مهریه یا معادل آن یا کمتر یا بیشتر باشد .

اما طلاق مبارات آن است که این کراهت از جانب طرفین باشد در این صورت مالی که به زوج داده می شود نباید از میزان مهریه بیشتر باشد .

مراحل طلاق توافقی

اما طلاق توافقی چه مراحلی دارد و چقدر زمان می برد؟

درپاسخ به این سوال باید گفت برای شروع پروسه ی طلاق توافقی زوجین باید ابتدا در سایت "زمان تصمیم"  ثبت نام نمایند. این ثبت نام برای حضور در جلسات مشاوره می باشد. پس از ثبت نام زمان حضور درجلسات برای آنان ارسال می گردد که حضور الزامی است و مدت جلسات مشاوره 45 روز می باشد.

درصورتی که پس از اتمام جلسات زوجین از تصمیم خود منصرف نشده باشند نامه ی ازسوی مرکز مشاوره برای ثبت دادخواست طلاق توافقی به یکی از دفاتر خدمات قضایی ارسال می گردد. زوجین باید به همراه مدارک خود که شامل سندازدواج-شناسنامه وکارت ملی می باشد دردفتر خدمات قضایی مربوطه حضور یابند و دادخواست خود را ثبت نمایند. لازم به ذکر است که دفتر خدمات بدون نامه ی مرکز مشاوره دادخواست طلاق را ثبت نمی نماید.

زوجین باید قبل ازحضور دردادگاه توافقات خود را درامور مالی و غیرمالی با یکدیگر انجام دهند زیرا دادگاه براساس این توافقات رای صادر می نماید .ازجمله این توافقات می توان به مهریه، نفقه، استرداد جهیزیه، حضانت فرزند مشترک و….اشاره نمود و حتی هزینه طلاق نیز براساس توافق می باشد.

درجلسه دادگاه، قاضی بر اساس نامه ی مرکز مشاوره و توافقات زوجین گواهی عدم امکان سازش صادر می نماید. این گواهی 3 ماه اعتباردارد. که درصورت گذشت زمان مذکور ازاعتبار ساقط می گردد.

درمدت 3ماهه، زوجین باید دریکی از دفاتر طلاق حضور یابند تا صیغه ی طلاق جاری گردد. لازم به ذکر است که زوجه قبل از حضور دردفاتر خانه باید نسبت به گرفتن گواهی عدم بارداری اقدام نماید. هم چنین هیچکدام از طرفین نمی تواند یک جانبه توافقات را ازبین ببرد.

اگر در وکالتنامه طلاق، زوج به زوجه وکالت بلاعزل در طلاق بدهد و زوجه حق توکیل به غیر داشته باشد، زوج نمی‌تواند وکیلی را که زوجه به عنوان وکیل مع الواسطه انتخاب کرده را عزل کند زیرا مغایر وکالت بلاعزل اعطایی است و به همین خاطر امکان پذیر نیست.

مشاوره با یک وکیل طلاق می تواند راه را برای زوجین هموار تر و سریع تر نماید. برای مشاوره می توانید با شماره 09153104004 تماس بگیرید.

طلاق از طرف مرد    

یکی از حقوقی که در شرع و قانون برای مرد تعیین شده است حق طلاق می باشد .بدین مفهوم که مرد برای طلاق همسر خود نیاز به دلیل خاص و اثبات در دادگاه ندارد .

طلاق از طرف مرد یکی از انواع طلاق می باشد .زمانی که طلاق از طرف مرد باشد باید کلیه ی حقوق مالی زن پرداخت گردد .

مدارک لازم برای طلاق از طرف مرد

برای اینکه طلاق از طرف مرد محقق شوند باید مدارکی همراه تنظیم دادخواست طلاق به دادگاه ارائه دهد .این مدارک شامل موارد زیر است :

  1. اصل سند ازدواج
  2. اصل شناسنامه ی مرد
  3. کپی کارت ملی

در صورتی که اصل سند ازدواج نباشد باید رونوشت آن را از دفترخانه ازدواج دریافت کند

اگر زن طلاق نخواهد و ناراضی باشد 

از ان جایی که در قانون حق طلاق به مرد داده شده است هر زمان که بخواهد می تواند همسر خود را طلاق دهد . رضایت یا عدم رضایت زن تاثیری در طلاق از طرف مرد ندارد و تنها می تواند روند رسیدگی را طولانی تر کند ؛ رسیدگی طلاق دارای سه مرحله بدوی ، تجدیدنظر و دیوانعالی کشور می باشد . زن می تواند در هر مرحله نسبت به حقوق مالی خود اعتراض کند و پرونده را به مرجع بالاتر بفرستد اما نمی تواند مانع طلاق دادن مرد شود .

اگر مرد طلاق ندهد زن می تواند طلاق بگیرد ؟

مرد برای طلاق همسر خود به دلیل داشتن حق طلاق نیاز به دلیل و مدرک خاصی نمی باشد . اما زن برای طلاق یا باید شرایط مصرح در قانون و عقدنامه را داشته باشد یا حق طلاق از همسر خود گرفته باشد . در غیر اینصورت گرفتن طلاق برای زن مشکل خواهد بود . بنابراین اگر مرد طلاق ندهد و زن نیز شرایط مذکور را نداشته باشد طلاق اتفاق نمی افتد .

با اعطای وکالت در طلاق به زن، زوجه هر زمان که اراده کند می‌تواند اقدام به گرفتن طلاق نماید و دیگر احتیاجی به داشتن بهانه و دلیل موجه نیست.

مهمترین نکات طلاق از طرف زن

نکته ی مهم در طلاق از طرف زن آن است که حتما باید زن یکی از شرایط  حق طلاق در قانون یا عقدنامه را داشته باشد و آن را در دادگاه خانواده اثبات نماید . بدین مفهوم زن نمی تواند بدون دلیل تقاضای طلاق نماید . تنها در یک مورد چنین امری امکان پذیر است و آن در صورتی است که زن وکالت در در طلاق از مرد داشته باشد که دیگر نیازبه اثبات امری برای دادگاه نمی باشد .

نکته ی مهم دیگر در طلاق از طرف زن این است مهریه در هر شرایطی به زوجه در هنگام طلاق تعلق می گیرد . فقط ممکن است نوع طلاق خلع باشد که زن در قبال بخشیدن تمام یا قسمتی از مهریه از مرد طلاق بگیرد .

شما می توانید برای مشاوره و یا درخواست وکیل پایه یک در مشهد با موسسه حقوقی حق جویان ارتباط بگیرید تا به بهترین نتیجه در پرونده خود دست یابید. برای مشاوره می توانید با شماره 09153104004 تماس بگیرید.

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

گروه صنعتی کالیمورا در جهت افزایش اطلاعات عمومی و تخصصی کاربران و مشتریان عزیز و همچنین انتقال تجربیات فنی متخصصان این گروه در زمینه تولید و اجرای نسل جدید نانو عایق های رطوبتی ، صوتی و حرارتی این مقاله را تولید نموده است.

کالیمورا با تجربه بیش از یک دهه امروز مفتخر به اجرای پروژه های بزرگ کشور در زمینه نانو عایق های رطوبتی می باشد و آماده ارائه خدمات و اطلاعات فنی در این حوزه می باشد.

استخر

تاریخچه پیدایش استخر ها به 5000 سال قبل باز می گردد و تا زمان اتمام جنگ جهانی دوم برای خانواده هایی در سطح متوسط به وقوع نمی پیوست.
با پیشرفت صنعت آمریکا و افزایش جمعیت خانواده ها در قشر متوسط  نیاز به مکان هایی جهت گذراندن اوقات فراغت داشتند که ساخت استخر روشی خلاقانه جهت حل این مشکل بود.

انواع استخر

1- استخر های بتنی
2-  استخر ژئوممبران
3-  استخر پیش ساخته
4-  استخر های فایبرگلاس

 مزایا استخر بتنی

  • طول عمر بسیار بالا
  • مقاوم در برابر تنش های محیطی
  • آب بندی یکپارچه با اجرایی بسیار آسان و طول عمری برابر با عمر سازه
  • مناسب برای استخرهای ویلایی، کشاورزی، پرورش ماهی، شنا و جکوزی
  • مقاومت در برابر تنش های مکانیکی (نیروهای کششی، خمشی و برشی)

 معایب استخر بتنی

  • هزینه بالا ساخت
  • زمان بر بودن ساخت

ساخت استخر ها و مخازن ذخیره آب با بتن مسلح (بتن و میلگرد)

ساخت استخرها مستلزم رعایت نکات مهم از جمله رعایت اولویت ساخت می باشد. عدم رعایت اولویت ساخت تاثیر مستقیم بر استقامت سازه و یکپارچگی آن می گذارد، ساخت استخرباید به گونه ای باشد که بدنه های استخر بر روی کف تمام شده استخر قرار بگیرند. از اشتباهات رایج در ساخت استخر، ابتدا  ساخت بدنه استخر  و سپس اقدام به کفسازی یا کف ریزی استخر می نمایند.

طراحی استخر های بتنی با استفاده از میلگرد مناسب ابعاد سازه و همچنین میزان ضخامت بدنه و کف استخر جهت بتن ریزی تاثیر مستقیمی بر مقاومت سازه دارد به طوری که عدم رعایت این نکته باعث ایجاد شکست و نشست در سازه و نهایتا عدم آب بندی صددرصد استخر می شود. ساختار بتن در برابر مقاومت فشاری و کششی آب با استفاده از میلگرد با قطر مناسب می تواند مقاوم سازی شود و در صورت استفاده از بتن به تنهایی در کف سازی و بدنه استخرها باعث کاهش مقاومت خمشی بتن در برابر فشار های وارده آب و نهایتا ایجاد ترک در قسمت های پرفشار سازه خواهد شد.

تقویت سازه در نقاط پر تنش استخر ها و مخازن بتنی آب از دیگر اصول اصلی ساخت استخر می باشد به طوری که در محل اتصال دو بدنه (کنج ها) و همچنین در محل اتصال بدنه به کف استخر استفاده از میلگردهای تقویتی تاثیر چشمگیری در مقاوم سازی سازه در برابر فشارهای وارده خواهد داشت.

چشم پوشی از ساخت استخر با اختلاف ارتفاع در مقاطع مختلف استخر و همچنین استفاده از اشکال منظم می تواند بر استقامت سازه تاثیر چشم گیری داشته باشد و در صورت ایجاد اختلاف ارتفاع حتما تقویت سازه در مقطع ایجاد شده لحاظ شود. لوله های ورود و خروج آب در ساختار استخر ها باید در محل مناسبی قرار داده شود و نصب و راه اندازی تاسیسات استخر ها حتما توسط افراد متخصص انجام شود.

ساخت استخرها با سازه های  سنتی مانند آجر و سنگ و بلوک به دلیل عدم یکپارچگی این سازه ها و فشار بالای آب باعث ایجاد  نشست و شکست در قسمت های مختلف استخر شده است که نهایتا نیجه ای جز عدم آب بندی صددرصد ، ایجاد هزینه های بالاسری و دوباره کاری و ... نخواهد داشت.

بررسی آب بندی و عایق کاری استخر و مخازن بتنی آب

ساخت استخر و مخازن بتنی مستلزم آب بندی و عایق کاری صددرصد می باشد.از موارد مهم و قابل توجه در آب بندی مخازن و استخر های بتنی ایستایی و مقاومت سازه در مقابل فشار آب می باشد.

از موارد قابل توجه در آب بندی و عایق کاری مخازن و استخر های بتنی آب ،  آب بندی محل بولت ها می توان اشاره کرد. در اکثر مخازن و استخر ها جهت عایق کاری محل بولت ها از چسب های آب بندی ،درزگیرها ، انواع رزین ها و چسب های پایه آب و یا پایه شیمیایی استفاده شده است که باتوجه به کاهش دمای آب و هوادر فصول مختلف سال و عدم ضریب الاستیته بالا این مواد ،ترک هایی در این مواد ایجاد می شود که نهایتا  باعث ایجاد نشتی آب می شود.

جهت آب بندی محل بولت ها ابتدا اقدام به تخریب و خارج نمودن اسپنسرها و بوشن های پلاستیکی نگهداری میلگرد نموده و سپس با استفاده از ملات های پایه  سیمان اختلاط شده با مواد نانو می توان اقدام به ترمیم این نقاط کرد . استفاده ازملات هم خانواده با بتن باعث ایجاد ساختار یکپارچه و همچنین چسبندگی بسیار مناسب به سطح بتن می شود.

وجو درزهای انقطاع از مشکلات اساسی در سازه های بتنی آب می باشد که همواره بایددر ساخت مخازن و استخرهای بتنی توجه اساسی به آن شود.بتن ریزی حتما باید به صورت یکپارچه صورت گیردو تا حد ممکن  از بتن ریزی مقطعی جلوگیری شود .مقاطع زمانی بتن ریزی باید طوری  در نظر شود که بتن ریخته شده به بتن قبلی چسبیده و از ایجاد درز بواسطه عدم چسبندگی بتن تازه به بتن قدیمی جلوگیری شود.

سطح صاف و صیقلی بتن باعث جداشدن و پوسته شدن مواد  ایجاد شده به صورت لایه ای از سطح بتن میشود.استفاده از مواد با ترکیبات معدنی و همچنین ملات های پودر سنگ وسیمان و نرمه کشی  جهت عایق کاری و آب بندی به دلیل ضریب الاستیته پایین و همچنین عدم چسبندگی مناسب و ایجاد ترکهای ریز از سطح بتن جداشده و باعث کاهش دوام آب بندی می شود.

استفاده از چسب ها از جمله انواع رزین ها با استفاده از انواع شبکه های توری و پی ال سی با ایجاد لایه در گذر زمان تبله کرده و  باعث ایجاد  مشکلات آب بندی در گذر زمان می شود. این مشکل به دلیل ضریب الاستیه پایین چسب ها در دماهای های مختلف ایجاد می شود و مانند ایزوگام در دمای پایین و هوای سرد، شکننده می شود.

استفاده از مواد نانو جهت عایق کاری استخر

مواد نانو با نفوذ به سطح بتن و ایجاد چسبندگی بدون واسطه در حد نانو و عدم ایجاد لایه ، منجربه به آب بندی با کیفیت و مقاوم می شود.
مزیت های عایق های نانو نسبت به سایر چسب آب بندی استخر و رزین ها مقاومت دمایی بالا ( منفی 70درجه زیر صفر تا 100درجه سانتی گراد) می باشد .
کیفیت بالا و قیمت مناسب، اجرای آسان و سرعت بالا (به صورت جذبی و فرچه ای) ، رنگ آمیزی، همساز با محیط زیست و بدون استفاده از مواد شیمیای باعث جلوگیری از رشد انواع جلبک ها و خزه ها در سطوح بتن و استخر ها می شود.
استفاده از شیوه های صحیح و علمی توام با تجربه اجرایی بالا می تواند، گامی موثر جهت بهینه سازی هزینه های آب بندی و عایق کاری باشد و باعث دستیابی به نتیجه صددرصد در ساخت مخازن و استخرهای بتنی شود.

عایق های نانو کالیمورا در کنار کیفیت بالا و ضمانت 10 ساله معتبر همساز با محیط زیست می باشد. همچنین باعث افتخار ماست که همکار و مشاور شما در آب بندی و عایق کاری پروژه هایتان باشیم. جهت مشاوره می توانید با شماره 09127317947 تماس بگیرید.

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

امروزه استفاده از روغن چرخ خیاطی در تمامی کارگاه های تولیدی و چرخ، خیاط های سری کار امری بسیار ضروری است؛ اما مشخصات بهترین روغن چرخ خیاطی چیست؟

در این مقاله به معرفی انواع روغن چرخ خیاطی صنعتی و خانگی خواهیم پرداخت، و شما با خواندن این مطلب خواهید دانست که بهترین مارک روغن چرخ خیاطی کدام برند می باشد.

ابتدا باید بدانیم که روغن چرخ خیاطی چیست و چه کاربردی دارد؟

روغن چرخ خیاطی نوعی سیال است که در انواع چرخ خیاطی (خانگی و صنعتی) جریان پیدا کرده و خاصیت: ضد زنگ زدگی، روانکاری قطعات داخلی و ضد سایش قطعات در چرخ خیاطی را ایفا می کند.

اما ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که، روغن چرخ خیاطی از چی درست میشه یا چرا بعضی از روغن چرخ ها خیلی بوی زیادی از (نفت) دارند.

روغن چرخ خیاطی بصورت کلی در ایران به  دو گونه متفاوت تولید و عرضه می شود.

یا بعضی از آن ها (اکثرا) پایه نفتی هستند که اصولا در بازار قیمت کمی دارند و با هر مارک و برندی پیدا می شوند. (این روغن چرخ ها دارای بوی نفت هستند)

و یا با پایه پارافین مایع تولید می شوند که دارای استاندارد iso 9001  کیفی، می باشند. (این روغن چرخ ها روغن مناسب چرخ خیاطی می باشند)

روغن پارافین چرخ خیاطی با مارک های محدودی در بازار پیدا می شوند زیرا قیمت آن ها از مدل های پایه نفتی و ارزان قیمت بالا تر است.

اما بهترین برند ها برای خرید روغن چرخ خیاطی (پایه پارافین) عبارت اند از:

  • روغن چرخ خیاطی سوپر طلایی نیلوفر
  • روغن چرخ خیاطی روان

مشخصات روغن چرخ خیاطی

در خصوص مشخصات روغن چرخ خیاطی خوب می توان به مواردی فرا تر از نام و برند محصول اشاره داشت که با برسی آن ها، خود می توانید بهترین روغن برای چرخ خیاطی را در بازار به راحتی تشخیص دهید؛ در ادامه به این امر خواهیم پرداخت.

از ویژگی های بهترین روغن چرخ خیاطی باید بدون بو و یا دارای بوی بسیار کمی باشند.

  • دارای چربی (دانسیته و ویسکوزیته) استاندارد باشند که این امر باعث می شود روغن نه زیاد سفت باشد و نه خیلی شل.
  • باید دارای خاصیت های ضد رسوب و فلش پوینت استاندارد برای مقاومت در برابر دما زیاد هنگام فعالیت دستگاه نیز باشند.

ما در سایت رسمی کارخانه روغن چرخ نیلوفر مقالاتی فوق تخصصی داریم که در این زمینه به برسی دقیق انواع روغن برای چرخ خیاطی صنعتی و خانگی پرداختیم که پیشنهاد میکنیم به آن سر بزنید و به دانش خود در این خصوص بیفزاید. با برسی وبگاه رسمی ما خواهید فهمید که چرا روغن چرخ های پارافینی برای چرخ های خیاطی صنعتی و بطور کلی انواع چرخ های خانگی مناسب تر از روغن های پایه نفتی است. همچنین متوجه خواهید شد که تمامی مطالبی که در خصوص پاسخ به سوالاتی مانند: بجای روغن چرخ خیاطی از چی استفاده کنیم؟ که در دیگر سایت ها مطرح می شود چقدر بی پایه و اساس است.

لازم به ذکر است که، هیچ سیال و یا روغنی نمی تواند جایگزین روغن چرخ خیاطی باشد؛ پس خواهشمند هستیم، برای جلوگیری از خرابی دستگاه تمامی اطلاعات در خصوص انواع روغن چرخ را تنها از سایت تخصصی ایرانااُیل دنبال کنید. روغن های پایه نفتی به اصطلاحی کار راه انداز هستند اما نه برای چرخ های صنعتی و کامپیوتری پس به این نکته دقت کنید.

شایان ذکر است روغن های پایه نفتی بیشتر برای چرخ ها خانگی که فعالیت مداوم با آن ها صورت نمی گیرد مناسب، و اصولا اشخاصی از این سبک روغن ها خرید می کنند که بابت تهیه روغن وابسته به شرایط اقتصادی قصد دارن هزینه زیادی نکنند. پس در نتیجه میتوان گفت: روغن های پایه نفتی، روغن چرخ های اقتصادی و روغن چرخ پایه پارافینی، روغن استاندارد و مناسب برای چرخ هستند.به این نکته نیز توجه کنید که روغن ها نباید در مسیر تابش مستقیم آفتاب و یا با باز گذاشتن در بطری آنها، با هوای محیط به مدت طولانی تماس داشته باشند؛ این کار باعث تغییر رنگ روغن چرخ خیاطی می شود.

قیمت خرید روغن چرخ خیاطی صنعتی و خانگی

 قیمت روغن چرخ خیاطی وابسته به نوع آن و خرید روغن چرخ به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی وابسته به حجم سفارش محصول است. در هنگام استعلام قیمت روغن چرخ خیاطی صنعتی (همچنین خرید برای چرخ های کامپیوتری) دقت داشته باشید که حتما روغن چرخ خیاطی پایه پارافین تهیه نمایید.

اما برای خرید روغن چرخ خیاطی خانگی اصولا با توجه به شرایط اقتصادی روغن چرخ خیاطی اقتصادی در بازار فروش بیشتری دارد. همچنین با برقراری ارتباط با ما از طریق پیام رسان ها، چنانچه قصد خرید روغن چرخ خیاطی نیلوفر را به صورت تکی دارید میتوانید از ما لیست نماینده شهر خود را برای این ام بخواهید.

ما در کارخانه روغن چرخ نیلوفر با دارا بودن متنوع ترین روغن ها در سایز و پکینگ های مختلف جهت تامین نیاز بازار، فروشنده ها (نمایندگی های سراسر کشور) و در نهایت برطرف کردن  نیاز مصرف کننده، همواره در تلاش بودیم تا با عرضه  محصولات در نهایت کیفیت و حاشیه سود کم بتوانیم خدمتگزار مردم عزیز ایران و بازار های منطقه باشیم.

ما در وب سایت iranaoil و یا به عنوانی دیگر کارخانه روغن چرخ خیاطی نیلوفر از هر دو مدل روغن چرخ، (پایه نفتی و پارافین) برای انواع چرخ خیاطی مطابق با نیاز بازار از نظر اقتصادی و کیفیتی بهترین ارائه کننده این رقم  کالا در بازار هستیم. امروزه با عنایت پروردگار و تلاش بی وقفه این مجموعه، توانستیم در سطح منطقه پا به میدان بگذاریم و عملا بازار های عراق، افغانستان و پاکستان را در این حوزه از آن خود کنیم.

با مراجعه به وب سایت ما میتوانید از قطب تولید روغن چرخ خیاطی در ایران خرید مستقیم با بهترین قیمت را تجربه کنید.

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

چرا وجود قالیشویی و مبل شویی در اسلامشهر و شهرهای مشابه آن مهم است؟ مزایای استفاده از اینگونه خدمات چیست و یک قالیشویی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در این مطلب به تمامی سوالات مطرح شده پاسخ می دهیم و در نهایت یک قالیشویی و مبل شویی در اسلامشهر را به شما معرفی خواهیم کرد که تمامی ویژگی ها و استانداردهای لازم را دارد.

اسلامشهر بعد از شهر تهران، بزرگترین شهرستان استان تهران می باشد و بر اساس سرشماری انجام شده در سال 95، جمعیتی حدود 550.000 نفر دارد. همچنین در این شهرستان اغلب منازل آپارتمانی بوده و دارای متراژ چندانی نیستند و فضای کافی جهت شستن قالی ها و مبل ها وجود ندارد.

از سوی دیگر وجود کارخانه های متعدد در این شهرستان سبب آلودگی هوا شده و ذرات معلق و آلاینده موجود در هوا، می توانند تاثیر زیادی بر آلودگی وسایل منزل از جمله قالی ها و مبل ها داشته باشد.

بنابر این وجود مبل شویی و قالیشویی در اسلامشهر و شهرهای مشابه آن، که دارای جمعیت زیاد هستند و میانگین متراژ منازل آن نیز چندان زیاد نیست، امری ضروری می باشد. بخصوص برای مناطقی با هوای آلوده، بسیار مهم است که شستشوی قالی ها و مبل ها به روش های اصولی و با مواد مناسب انجام شود. برای درک بهتر، بیایید تاثیرات منفی آلودگی هوا را بر فرش ها و مبلمان بررسی کنیم.

تاثیر آلودگی هوا بر بهداشت مبل و فرش

آلودگی هوا می تواند باعث جمع شدن گرد و غبار، ذرات معلق و سایر آلاینده ها روی مبل ها و فرش ها شود. این آلاینده ها باعث ایجاد مشکلات تنفسی، آلرژی و برخی مشکلات دیگر در سلامتی افراد می شوند.

همچنین، آلودگی هوا می تواند باعث از بین رفتن رنگ و بافت مبل ها و فرش ها شود. بنابراین، اگر در منطقه‌ای با آلودگی هوا بالا زندگی می کنید، مهم است که مبل ها و فرش های خود را به طور منظم تمیز کنید. در ادامه کمی بیشتر تاثیرات منفی آلودگی هوا را بر مبل و فرش بررسی خواهیم کرد.

  • کثیف شدن سطح مبل و فرش: ذرات معلق در هوا و آلودگی ها با گذر زمان می توانند به سطح مبل و فرش ها چسبیده و آن ها را کثیف کنند.
  • ایجاد بوی نامطبوع: آلودگی های شیمیایی موجود در هوا، باعث ایجاد بوی ناخوشایند در محیط می شوند که ممکن است به مبل و فرش نیز منتقل شود.
  • آسیب به بافت و رنگ: ذرات ریز آلاینده می توانند به بافت مبل و فرش نفوذ کرده و با گذر زمان، آسیب هایی را ایجاد کنند. همچنین، آلودگی‌های شیمیایی نیز می‌توانند بافت پارچه مبل ها و فرش را فرسایش داده و رنگ آن ها را تغییر دهند.
  • ایجاد آلرژی: وجود ذرات معلق، گرد و غبار و آلودگی ها در هوا، می‌تواند سبب عود کردن آلرژی در افراد دارای حساسیت شود.

بنابراین توصیه می شود اگر در شهرهایی با شاخص آلودگی هوا بالا زندگی می کنید، حتما برای نظافت وسایل منزل از جمله مبلمان و فرش ها اهمیت ویژه‌ای قائل شوید.

همچنین اگر در مناطق اسلامشهر، بهارستان، واوان و چهاردونگه سکونت دارید، ما به شما قالیشویی ایرانیان، که یک قالیشویی و مبل شویی در اسلامشهر می باشد را پیشنهاد می کنیم. برای ثبت سفارش در قالیشویی ایرانیان اسلامشهر، می توانید به وب سایت ghalishoei-iranian.com مراجعه نمایید. این قالیشویی در اسلامشهر، تمامی ویژگی ها و معیارهای یک قالیشویی حرفه‌ای و استاندارد را که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت، دارا می باشد.

ویژگی های یک قالیشویی خوب چیست؟

 حال که با اهمیت شستشوی مبل ها و قالی ها در شهرهایی با آلودگی زیاد آشنا شدید، بهتر است جهت انتخاب یک قالیشویی خوب نکاتی را نیز بدانید که در ادامه آن ها را بیان خواهیم کرد.

  1. تجربه و تخصص کارکنان

یک قالیشویی مناسب باید دارای تیمی مجرب و ماهر باشد که با تجهیزات و روش های حرفه‌ای کار کنند. تجربه و تخصص در شستشوی انواع فرش‌ها و قالی‌ها می‌تواند تضمین کننده کیفیت خدمات باشد.

2. استفاده از تجهیزات مدرن

یک قالیشویی استاندارد باید از تجهیزات مدرن و به روز برای شستشوی فرش ها استفاده کند. این تجهیزات شامل ماشین های قدرتمند شستشوی فرش، خشک کن ها و تجهیزات پاک کننده مورد نیاز می باشند. در صورت استفاده از دستگاه های قدیمی ممکن است فرش شما دچار آسیب دیدگی شود.

برای مثال دستگاه خشک کن دیگی دستگاهی است که استفاده از منسوخ شده است. نحوه کار این خشک کن فرش به گونه‌ای است که فرش تا شده و در دیگ خشک کن قرار می گیرد و سپس این دیگ با سرعت زیاد شروع به چرخش می کند تا فرش خشک شود. تا شدن فرش در این دستگاه سبب شکستگی فرش شده که این نوع شکستگی ها قابل برگشت و ترمیم نیستند.

به همین دلیل باید دقت کنید که قالیشویی مدنظر شما بجای دستگاه دیگی از خشک کن های لوله‌ای استفاده کند. در این دستگاه ها فرش ها در حالت لوله شده با سرعت زیاد می چرخند و خشک می شوند که هیچگونه آسیبی نیز به آن ها وارد نخواهد شد.

3. محیط پاک و بهداشتی

یک قالیشویی حرفه‌ای باید محیطی پاک، بهداشتی و مرتب داشته باشد. این امر برای جلوگیری از انتقال آلودگی های گوناگون از قالیشویی به قالی ها، امری ضروری است.

4. محافظت از رنگ و بافت

برخی از فرش ها بخصوص فرش های دستباف، ممکن است به شستشو حساس باشند و در صورت استفاده از مواد شوینده نامناسب، احتمال این که رنگ آن ها تغییر کند یا بافتشان آسیب ببیند وجود دارد. یک قالیشویی حرفه‌ای باید با بررسی نوع و جنس قالی ها، مواد مناسب برای شستشوی آن ها را انتخاب و مورد استفاده قرار دهد.

5. قیمت منصفانه و تحویل به موقع

معمولا قیمت شستشوی فرش ها بر اساس متراژ و نوع فرش تعیین می شود، اما یک قالیشویی خوب باید قیمتی منصفانه و معقول برای خدمات خود ارائه دهد و همچنین باید دارای زمان بندی مناسب جهت تحویل فرش ها به مشتریان خود باشد.

مبل شویی در اسلامشهر

مبل شویی در اسلامشهر یکی از مهمترین خدمات قالیشویی ایرانیان است که با سرویس رایگان برای کلیه مناطق اسلامشهر و حومه انجام می گیرد. بدون شک مبل به یک بخش جدا نشدنی از دکوراسیون منازل ایرانی تبدیل شده است. در جهت حفظ زیبایی و سلامت این کالا یکی از اقدامات مهم شستشوی مبل در خانه به روش درست و اصولی است. قالیشویی ایرانیان بهترین و باکیفیت ترین نوع شستشوی مبل در خانه را به شما ارائه می دهد.

قیمت مبل شویی در اسلام شهر

قیمت مبل شویی در اسلامشهر به تعداد و نوع نشیمن آن ها وابسته است. برخی از مبل ها دارای نشیمن یک تکه و برخی نیز دوبل می باشد. قیمت مبل شویی برای نشیمن دوبل در مقایسه با نوع یک تکه کمی بیشتر است. زیرا باید تمام سطح تشک جدا شونده مورد شستشو قرار گیرد که این امر هم زمان و هم مواد شوینده بیشتری را می طلبد.

قالیشویی ایرانیان، بهترین قالیشویی و مبل شویی در اسلامشهر است که تمامی ویژگی ها و استاندارد های ذکر شده را دارا می باشد و با کادری مجرب و منظم، به بهترین شکل ممکن مبلمان و قالی های شما را شسته و در زمان تعیین شده تحویل می دهد. اگر به دنبال یک قالیشویی در اسلامشهر هستید و می خواهید با خیالی آسوده و بدون نگرانی از آسیب دیدن فرش ها و مبل هایتان آن ها را تمیز کنید، می توانید از وب سایت قالیشویی ایرانیان اسلامشهر با آدرس ghalishoei-iranian.com بازدید کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

امروز روزی بود که میفهمیدم موجود زنده ایی که چند ماه حسش میکنم و باهاش زندگی میکنم دختره یا پسر ،برای هیچ پدر و مادری اهمیت نداره جنسیت فرزندش سلامتیشه که از همه چی تودنیا مهم تر هست ولی یه حسی ته دلم بود که میگفت پسره و قرار تا اخر عمر هوامو داشته باشه ...تو این فکرا بودم که صدای زنگ شنیدم ،... منتظر مامانم بودم تا باهم بریم ،رسیدیم مطب و منتظر شدم.... نوبتم که شد تا صدای قلبش شنیدم اشکم بند نمیومد هیچی شیرین تر از این لحضه نیست با صدای دکتر به خودم اومدم که گفت یه گل پسر سالم داری از ذوق و خوشحالی نمیتونستم چیکار کنم. ذهنم درگیر خرید وسایل شد کلی ذوق داشتم برای خریدشون ولی نمیدونستم باید از کجا شروع کنم یه سر تو اینترنت زدم که بر خوردم سایت بی بی لایف که کلی مقاله داشت،که این روزا واقعا بدردم میخورد.یکی از مقاله هاشون راجب تغذیه مادران در بارداری بود خوب میدونین که :تغذیه ما مادرا برای سلامتی نوزاد خیلیی قابل اهمیت است. چه غذاهایی مصرف کنیم که دارای ویتامین باشد ،فیبر وجود در بعضی از غذاها برای مادر باردارخیلی مفید است . خیلی از مشکلات کودکان از بی قراری زیاد ، کم بود وزن،اضافه وزن ابتدای به دنیا اومدن نوزاد مربوط به تغذیه مادران در بارداری است.بهتره مادران 6 ماه قبل ازتصمیم به بارداری با مشاوره منظم با پزشک و با رعایت رژیم های مناسب به دیابت دوران بارداری و خستگی مفرد و.... جلوگیری کنند.تغذیه در بارداری در هوش جنین بسیار تاثیر دارد ،مواد غذایی شامل: اسید فولیک،اهن،امگا3،ویتامین های گروه بی ،محصولات لبنی ،ماهی و غلات ،تخم مرغ ،لوبیا و نخود،انواع مغذها ،دانه روغنی  و.... به ارتقای هوش  جنین بسیار کمک میکند.

عوامل مضرر بارداری

عواملی که در بارداری باعث خونریزی و لکه بینی  میشود:عفونت،پلیپ های رحمی،ترشحات رحمی،اقباضات رحمی اتفاق میوفتد که در بعضی مواقع سرع باید به پزشک مراجعه کنید.

یکی دیگر از عواملی که در بارداری مضرر است خوردن سردی است که باعث مشکلات گوارشی ،دلپیچه و اسهال میشه و امکان خطر سقط بالا میبرد .باید در خوردن سردی ها و گرمی ها رعایت کنید تا جنین سالم تری داشته باشین.از خوردن مشروبات الکی،سیگار ،قهوه و کافیین بهتر است خوداری کنید و در صورت استفاده از مواد شیمیایی و دارو ها از قبل با دکتر مشورت کنید.

چگونه فرزند زیبا تری داشته باشیم؟

یکی از مطالبی که مادران دوست دارند بدونن چگونه فرزند زیبا تری داشته باشند:تغذیه های مناسب در زیبایی فرزندان بسیار تاثییر گذار است مثل:شیر ،نارگیل،زعفران،کره،بادام،اب انگور،تخم مرغ،پرتقال،اناناس،به سیب،انارو.....

اسید فولیک یکی از مهم ترین مواد معدنی است که در بدن مادران باردار برای تشکیل سلول های مغز کودک درون رحم بسیار مهم است و مصرف منظم این مکمل کمک بسیاری به پوست و موهای جنین میکند که با مصرف مواد غذایی مانند اسفناج،مرکبات ،عدس،ماکارونی و غلات صبحانه دریافت میشود.

شاید شما هم شنیده باشید زعفران در دوران بارداری باعث سقط جنین میشود ولی  زعفران باعث زیبایی و احساس ارامش در جنین میشود ولی باید در خوردن ان رعایت کنید و حتما سه ماه سوم باردای با اجازه پزشک مصرف شود .

کره یکی از بهترین روشن کنندگان پوست جنین است که برای مادران باردارم مقوی است و بادام هم یکی از تاثییر گذارترین عامل برای زیبایی نوزاد و تقویت عضلات نوزاد است که بهتره بادام پودر کنید و با شیر نوش جان کنید.

پرتقال برای ارامش و زیبایی جنین خیلی خوب است به دلیل ویتامین سی بالا موجود در این میوه هم برای رشد جنین درون رحم مادر هم باعث شفافیت پوست نوزاد میشود و اب اناناسم بر زیبایی نوزاد تاثیر چشم گیری دارد.

وسیله مورد نیازنوزادان

این روزا با بالا رفتن هزینه ها بهتره از وسایل غیر ضرروری برای نوزادان خودداری کنید چون نوزادان به سرعت رشد میکنند و لباس هایی با سایزهای کوچک زیاد مورد استفاده قرار نمیگیره و حتما فصله به دنیا امدن نوزاد در نظر بگیرید.چند وسیله مورد نیاز نوزاد هست که ضروریی هست مثل:لوازم شیردهی،حمام وبعداشت،پوشک نوزاد،لباس ،وسایل ایمنی حمل نوزاد لوازم مخصوص سرویس خواب .....

با بالا رفتن سن کودکان نیاز به تخت کمد بزرگ تری هست پس چه بهتر تختی انتخاب کنید که سایزش قابل تغییر باشه و جنسی انتخاب کنید که تظمین شده باشه و خیالتون برای چند سال راحت باشه .به رنگ اتاق نوزادان توجه کنین و تحقیق کنین به گفته روانشناسان رنگ ها بسیار پراهمیت هستندبر ذهن و روان نوزاد تاثیر میذارد.

یکی دیگه از مهم ترین وسایل نوزاد وسایل ایمنی هست به دلیل کنجکاوی و کشف اطرافشون نمیشه ان هارا از همه چی منع کرد بهتر است مواضبت هارا بیشتر کرد مثل:محافظ کلیدوپیز،محافظ پله،محافظ تخت،دما سنج و...

به دلیل استخوان بندی ظزیف نرم نوزادان در ابتدا تولد بهتره از وسایل حمل کودک و کالسکه های مناسب و ایمن صندلی ماشین،کریر،اغوشی نوزادو.....استفاده کنید حتما در کنار زیبایی که دارن کیفیت هم مورد بررسی قرار دهید.

لباس های نوزاد باید از جنس های ضد حساسیت باشه حتما از مارک های مرغوب و نخی ونرم استفاده کنین و ترجیحا لباس همان فصل را در ابتدا بگیرید مواضب تنگی یا بیش از اندازه شادی ان باشید تا کودک دچار مشکل نشود.

یکی از محصولاتی که خیلی به نظرم برای ما مادران کاربردی  و من تازه دیدم تاب برقی است که با داشتنش مطمعنن به همه کارها و روزمرگی ها میشه رسید ،بهترین وسیله سرگرم کننده و جای خواب مناسب برای نوزادان و با داشتن ریموتش تو اشپزخونه هم باشیم قابل دسترسی است وبا اویز عروسکی و پشبندی که داره حسابی خیالمون راحت میکنه حتما به نظرم یه نگاهی بهش بندازین از اون وسیله هایی هست که میگین کاش زودتر خریده بودم.

همه این مقالات مفید به صورت کامل در سیسمونی شیراز موجود است که یکی دیگه از مقالاتشون که شاید بدرد شمام بخوره راجب  زردی نوزاد در بارداری است که هر مادری نگران میکند و کارهایی که باید قبل از به دنیا امدن نوزاد انجام دهیم که جنین زردی نداشته باشد ،اگر در 24 ساعت اولیه زردی در نوزاد دیدید علامتی است که بیماری زمینه ایی جدی پشت زردی هست و سریع با پزشک مطرح کنید. به امید سلامتی همه نوزادان و مادرانشان دوست داشتم این سایت شما هم داشته باشین چون بسیار کاربردی و مطالب مورد نیاز مادران داند.

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

اینترنت چیست؟

اینترنت چیست به زبان ساده

اینترنت یک شبکه جهانی از اتصالات و دستگاه‌های مختلف است. این شبکه به شما اجازه می‌دهد تا با افراد در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید و اطلاعات را به اشتراک بگذارید.

اینترنت ایران

هر کامپیوتر، تلفن هوشمند، تبلت، یا هر دستگاه دیگری که به اینترنت متصل شود، می‌تواند به میلیون‌ها دستگاه دیگر ارسال و دریافت اطلاعات کند. این اطلاعات می‌تواند شامل وبسایت‌ها، پیام‌های ایمیل، تصاویر، فیلم‌ها، فایل‌ها و سایر محتواهای اینترنتی باشد.

از طریق اینترنت، می‌توانید جستجو کنید، در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنید، ایمیل بفرستید، خرید انجام دهید، با دوستانتان و خانواده ارتباط برقرار کنید و به اطلاعات جدید دسترسی پیدا کنید. به طور کلی، اینترنت به شما امکان می‌دهد تا به دنیای گسترده‌ای از اطلاعات و ارتباطات دسترسی داشته باشید و با دیگران در سراسر جهان متصل شوید. با ما در این بخش همراه شوید تا پاسخ سوالات رایج خود درباره اینترنت ایران و ... را بدست آورید.

اینترنت

اینترنت ایران از کجاست؟

اینترنت در ایران توسط ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت محلی فراهم می‌شود. در حال حاضر، در ایران چندین ارائه‌دهنده خدمات اینترنت فعال هستند که شامل شرکت‌های ارتباطاتی و اینترنتی مختلف می‌شوند. این شرکت‌ها، زیرساخت‌های لازم برای اتصال به شبکه جهانی اینترنت را فراهم می‌کنند و خدمات اینترنت را از طریق اتصالات شبکه‌های خود به کاربران ارائه می‌دهند.

از طریق اینترنت در ایران، کاربران می‌توانند به وب‌سایت‌ها، سرویس‌ها و منابع مختلف اینترنتی دسترسی پیدا کنند و از خدمات مختلف اینترنتی مانند ارسال و دریافت ایمیل، استفاده از شبکه‌های اجتماعی، جستجوی اطلاعات، پخش ویدیو و بسیاری از سایر فعالیت‌های آنلاین بهره‌برداری کنند.

مهم است به طور کلی بدانید که دسترسی به اینترنت در هر کشوری از طریق زیرساخت‌های شبکه و توافقات بین المللی بین شرکت‌ها و مؤسسات مربوطه تنظیم می‌شود.

منبع توزیع کننده اینترنت ایران

در ایران، شرکت ملی ارتباطات ایران (TIC) به عنوان گرداننده اصلی شبکه‌های اینترنتی و دروازه اصلی ورود به اینترنت فعالیت می‌کند. این شرکت مسئولیت واردات و توزیع پهنای باند اینترنتی در سراسر کشور را به صورت انحصاری بر عهده دارد.

تمامی سرویس‌دهنده‌های اینترنت داخلی در نهایت از شرکت ملی ارتباطات ایران خدمات خود را تامین می‌کنند و در صورت لزوم، شرکت مذکور قادر است به صلاحدید خود ارتباط ایران با شبکه جهانی اینترنت را محدود یا قطع کند.

اینترنت در چه سالی وارد ایران شد؟

تاریخچه اینترنت در ایران به دهه 1960 و 1970 بازمی‌گردد، اما استفاده گسترده از آن در کشور در دهه 1990 آغاز شد. در سال 1373 (1994 میلادی)، شرکت ملی ارتباطات ایران (TIC) به عنوان دروازه اصلی ورود به اینترنت در ایران فعالیت خود را آغاز کرد.
این سرویس در ابتدا با سرعت‌ها و دسترسی‌های محدود در دسترس بود، اما در طول سال‌ها، با پیشرفت فناوری و افزایش ظرفیت شبکه‌ها، اینترنت در ایران بهبود یافت و به یکی از راه‌های اصلی ارتباط و دسترسی به اطلاعات و خدمات در کشور تبدیل شد.

در سال‌های بعدی، با پیشرفت فناوری و زیاد شدن تقاضا، سرویس‌دهنده‌های اینترنتی دیگر نیز در ایران فعال شدند. این رقابت بیشتر، انتخاب گسترده‌تری را برای کاربران ایجاد کرد. در اواخر دهه 1990 و دهه 2000، اینترنت در ایران رشد قابل توجهی داشت و تعداد کاربران و استفاده از خدمات آن روز به روز افزایش یافت.

از آن زمان تا کنون، استفاده از اینترنت در ایران رو به رشد بوده و کاربران ایرانی به فعالیت‌های آنلاین، ارتباطات و دسترسی به اطلاعات بیشتری دست یافته‌اند.

تاریخچه اینترنت

مخترع اینترنت کیست؟

مخترع اینترنت، تیمی از محققان و مهندسان بود که در دهه 1960 و 1970 به رهبری آقایان وینت سرف و باب کان استفن بزرگترین سهم در توسعه و طراحی اولیه اینترنت را داشتند. آنها در محیطی متشکل از دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی آمریکا مشغول به کار بودند. این تیم توانست با ارتباط و شبکه‌بندی دستگاه‌های مختلف، اولین نسخه از اینترنت را پیاده سازی کنند. همچنین، شخص دیگری که نقش مهمی در توسعه اینترنت داشت، تیم برنرز لی است که نظریه‌ها و پیشنهادهای او نیز به طراحی و توسعه اینترنت کمک کرده‌اند. در نتیجه، می‌توان گفت که اینترنت به عنوان یک پروژه تیمی توسعه یافت و تلاش چندین نفر در آن دخیل بوده است.

فرق اینترنت و وب چیست؟

اینترنت و وب دو مفهوم مجزا و متفاوت هستند:

تعریف اینترنت

اینترنت یا شبکه جهانی اطلاعات (Internet)، یک زیرساخت فیزیکی است که ارتباط بین میلیاردها دستگاه مختلف در سراسر جهان را فراهم می‌کند. این شبکه بزرگ از کابل‌ها، سوئیچ‌ها، روترها، سرورها و سایر تجهیزات شبکه تشکیل شده است. اینترنت امکان انتقال و تبادل اطلاعات و منابع بین کامپیوترها و دستگاه‌های متصل به آن را فراهم می‌کند. به عبارت دیگر، اینترنت زیرساخت فنی است که به وب، ایمیل، تلفنی‌های اینترنتی و سرویس‌های دیگر اجازه می‌دهد در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید.

تعریف وب

وب یا جهان وب (World Wide Web)، یک سرویس خاص بر روی اینترنت است که برای مشاهده و دسترسی به صفحات وب و منابع متنوعی مانند وب‌سایت‌ها، فایل‌ها، تصاویر، ویدیوها و سایر محتواها استفاده می‌شود. وب با استفاده از پروتکل HTTP (Hypertext Transfer Protocol) و زبان HTML (Hypertext Markup Language) امکان مرور، جستجو و ارتباط با صفحات وب را فراهم می‌کند. برای دسترسی به وب، نیاز به یک مرورگر وب (Web Browser) مانند گوگل کروم، فایرفاکس یا سافاری دارید.

به طور خلاصه، اینترنت شبکه فیزیکی است که به ارتباط بین دستگاه‌ها کمک می‌کند، در حالی که وب یک سرویس خاص بر روی اینترنت است که به مرور و دسترسی به صفحات و منابع مختلف وب اجازه می‌دهد.

وب

اینترنت جهان از کجا میاد؟

اینترنت از یک زیرساخت پیچیده تشکیل شده است که شامل شبکه‌های کابلی، فیبر نوری، ماهواره‌ها و سایر تکنولوژی‌های ارتباطی است. این زیرساخت‌ها از طریق شرکت‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت به کاربران ارائه می‌شوند. به طور کلی، منابع اصلی تأمین اینترنت عبارتند از:

پرووایدرهای اینترنت (ISP):

شرکت‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت که از طریق زیرساخت‌های خود، اتصال اینترنت را به کاربران فراهم می‌کنند. آنها به عنوان پل ارتباطی بین کاربران و اینترنت عمل می‌کنند.

شرکت‌های ارتباطاتی:

شرکت‌های ارتباطاتی مسئول ارائه زیرساخت‌های ارتباطی مانند کابل‌های فیبر نوری و تجهیزات مورد نیاز برای انتقال اطلاعات به طول جهان. این شرکت‌ها زیرساخت‌های اصلی اینترنت را ساخت و نگهداری می‌کنند.

مراکز داده:

مراکز داده یا دیتاسنترها، محل‌هایی هستند که سرورها و تجهیزات ذخیره‌سازی مربوط به وب و سرویس‌های اینترنتی قرار دارند. این مراکز داده، محلی برای ذخیره و ارسال اطلاعات و منابع اینترنتی به کاربران هستند.

شرکت‌های فناوری اطلاعات:

شرکت‌های فناوری اطلاعات مانند گوگل، مایکروسافت و ... نقشی کلیدی در توسعه و ارائه خدمات و سرویس‌های اینترنتی دارند.

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

Adobe برای اولین‌بار در ماه May هوش از مصنوعی مولد خود رونمایی کرد. این فناوری با قابلیت‌های جامع Generative Expand در دسترس آزمایش‌کنندگان این نرم‌افزار قرار گرفته است و به شما اجازه می‌دهد که به‌راحتی کادر تصاویر را بکشید و بزرگ کنید.

فتوشاپ بتا حالا به کاربران خود اجازه می‌دهد که از قابلیتی موسوم به Generative Expand استفاده کنند. ادوبی می‌گوید این ویژگی می‌تواند با یک کلیک تصاویر را در داخل این برنامه گسترش دهد. با این کار می‌توانید نسبت تصاویر را تغییر دهید و مطابق میل خود برای آن‌ها پس‌زمینه جدید ایجاد کنید.

چگونه می‌توان از Generative Expand در فتوشاپ استفاده کرد؟

برای استفاده از Generative Expand کافیست بتای جدید این برنامه را دریافت کنید. سپس با ماوس کادر تصویر را بگیرید و بکشید تا بزرگ شود. زمانی که کادر به‌اندازه مدنظرتان رسید، می‌توانید بنویسید که دوست دارید چه چیزی به تصویر شما اضافه شود. این ویژگی درحال‌حاضر از بیش از 100 زبان پشتیبانی می‌کند.

درنهایت محتوایی که به تصویر اضافه می‌شود، به‌صورت یک لایه جدید در فتوشاپ قابل دسترس خواهد بود تا کاربران بتوانند در صورت نیاز آن را دستکاری یا حذف کنند.

ادوبی می‌گوید فیلترهایی را برای این ویژگی در نظر گرفته است تا از تولید محتواهای نامناسب جلوگیری کند. سخنگوی این شرکت گفته است: «زمانی که از یک دستور در کنار Generative Expand استفاده می‌کنید، فیلترها روی متن ورودی اعمال می‌شوند تا تولید تصاویری را که ممکن است حاوی محتواهای نامناسب باشند، کاهش دهند.» همچنین بخشی از فیلترها روی خروجی هوش مصنوعی اعمال می‌شوند تا اگر محتواهای نامناسبی توسط این فناوری تولید شده بود، شاهد نمایش آن‌ها نباشیم.

Generative Expand قابلیت جدیدی در دنیای مدل‌های هوش مصنوعی مولد نیست و قبلاً ابزارهای DALL-E 2 یا میدجرنی هم چنین کارهایی انجام می‌دادند. اما پیاده‌سازی این ویژگی در فتوشاپ، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین ابزارهای ویرایش تصویر، می‌تواند برگ برنده‌ای برای ادوبی باشد.

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

 

شرکت OpenAI دو ماه پیش اپ ChatGPT را برای گوشی های iOS منتشر کرد. این شرکت در آن زمان اعلام کرده بود که این برنامه به زودی برای اندروید منتشر خواهد شد؛ و چند روز قبل نیز اعلام کرد که کاربران گوشی های اندروید نیز می توانند به زودی به این اپ دسترسی پیدا کنند.

اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید

OpenAI با انتشار توییتی، از عرضه برنامه ChatGPT برای سیستم‌عامل اندروید خبر داد. البته این اپلیکیشن درحال‌حاضر تنها در چند کشور آمریکا، هند، بنگلادش و برزیل در دسترس کاربران قرار گرفته است، بااین‌حال به‌زودی کاربران کشورهای دیگر هم قادر به دانلود و استفاده از این چت‌بات محبوب خواهند بود.

اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید

درحالی اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید منتشر شده است که کمتر از یک ماه پیش مشخص شد که برای اولین‌بار از زمان عرضه عمومی، تعداد کاربران این چت‌بات کاهش یافته است. بنابراین با عرضه برنامه مخصوص اندروید چت جی‌پی‌تی، شاید تعداد کاربران این چت‌بات روند صعودی به خود بگیرد.

ChatGPT یک موفقیت بزرگ برای OpenAI و البته صنعت هوش مصنوعی محسوب می‌شود که پس از عرضه آن، شاهد انتشار چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بی‌شماری از سوی شرکت‌های مختلف بودیم. ChatGPT در نسخه رایگان و پلاس در اختیار کاربران قرار گرفته که نسخه پلاس پولی است و از مدل زبانی بزرگ GPT-4 استفاده می‌کند. برای دانلود نسخه اندروید ChatGPT به این لینک مراجعه کنید.

درنهایت باید به این موضوع اشاره کرد که اگرچه اپلیکیشن ChatGPT حالا برای اندروید منتشر شده، اما مدت‌هاست مدل زبانی GPT-4 از طریق چت‌بات Bing AI در اختیار کاربران اندرویدی قرار دارد. درحالی‌که بسیاری از شرکت‌ها شروع به عرضه چت‌بات مخصوص خود کرده‌اند، هنوز اپل در چنین مسیری گام برنداشته است. البته طبق گزارشی، اپل روی چت‌بات Apple GPT کار می‌کند و حتی کاربران به‌صورت درون‌سازمانی درحال استفاده از آن هستند.

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

ضایعات الکترونیکی چیست؟

ضایعات الکترونیکی به هر نوع وسایل الکترونیکی یا الکتریکی گفته می شود که به دلایل مختلف قابل استفاده نیستند و باید دور ریخته شوند. اقلام رایج ضایعات الکترونیکی عبارتند از لوازم خانگی، تلفن های همراه، کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، دستگاه های فکس، تاسیسات الکترونیکی، لامپ ها، تجهیزات اداری و پزشکی، دستگاه های کپی و چاپگر، سیم و کابل، تجهیزات صوتی و تصویری، سخت افزار شبکه ، سیستم های توزیع برق و ...

ضایعات الکترونیکی یکی از بزرگترین چالش‌های محیط زیستی در دنیا  هستند و به مشکلات جدی برای جامعه و محیط زیست تبدیل شده اند. طبق تخمین آژانس حفاظت از محیط زیست تنها در ایالات متحده، سالانه حدود 60 میلیون تن زباله الکترونیکی به محل های دفن زباله می رود.

بازیافت زباله های الکترونیکی

مضرات ضایعات الکترونیکی

ضایعات الکترونیکی به دلیل مواد شیمیایی سمی که به طور طبیعی هنگام دفن پس می دهند، خطرناک هستند. اکثر زباله های الکترونیکی حاوی برخی از مواد سمی و شیمیایی شامل بریلیوم، آرسنیک، کادمیوم، جیوه و سرب هستند که خطرات زیست محیطی جدی برای خاک، آب، هوا و حیات وحش ایجاد می کنند.   

ضایعات الکترونیکی پس از دفن شدن، کم کم در خاک حل می شوند و مواد سمی خود را به خاک پس می دهند. آب سمی زیر محل دفن زباله متوقف نمی شود و وارد آب های زیر زمینی شده و سپس وارد آب های شیرین اطراف می شود. این آب نه تنها به انسانها بلکه به حیات وحش نیز آسیب می رساند.

برخی از تأثیرات احتمالی زباله الکترونیکی عبارتند از:  

  • آلایندگی خاک و آب به واسطه تخلیه غیرمجاز این ضایعات در محیط زیست
  • افزایش غلظت مواد سمی در غذا و آب، که می‌تواند به سلامتی انسان ها و سایر موجودات زنده آسیب بزند.
  • افزایش گرمایش جهانی به دلیل گازهای گلخانه‌ای تولید شده در فرایند تولید و دفن زباله های الکترونیکی.

بازیافت ضایعات الکترونیکی و حفظ محیط زیست

تأثیرات ضایعات الکترونیکی بر اقتصاد

حجم بالای ضایعات الکترونیکی می‌تواند تأثیرات منفی زیادی بر اقتصاد داشته باشد. این تاثیرات منفی عبارتند از:

  • افزایش هزینه‌های جمع‌آوری و دفن ضایعات الکترونیکی.
  • افزایش استخراج منابع جدید برای تولید محصولات جدید جهت جایگزینی محصولات قدیمی.

اما بازیافت ضایعات الکترونیکی به دلیل کاهش حجم ضایعات و بازیابی مواد ارزشمند، برای حفظ منابع طبیعی و کاهش تخریب محیط زیست بسیار مهم است. به علاوه، بازیافت زباله الکترونیکی می‌تواند منجر به ایجاد شغل و درآمد برای جامعه شود.  

راهکارهای کاهش ضایعات الکترونیکی چیست؟

چالش انتخاب بهترین روش دفع ضایعات الکترونیکی چالش جدیدی نیست و حداقل به دهه 1970 برمی گردد. اما از آن زمان تاکنون چیزهای زیادی تغییر کرده است، به ویژه تعداد وسایل الکترونیکی که امروزه دور ریخته می شوند روز به روز افزایش یافته است.

کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که دفن زباله الکترونیکی نمی تواند یک راهکار مثمر ثمر در دراز مدت باشد و سعی کرده اند راه حل های جایگزین پیدا کنند. یکی از بهترین راهکارهایی که کارشناسان به آن دست یافته اند بازیافت زباله الکترونیکی است.

بازیافت ضایعات الکترونیکی امکان استفاده مجدد از قطعات و مواد آنها را فراهم می‌کند. به جای دفن این ضایعات می توان آن‌ها را جمع‌آوری کرده و مواد ارزشمند مانند فلزات، پلاستیک‌های با کیفیت و صفحات مدار چاپی را جدا کرده و بازیافت کرد. این روش در کاهش حجم زباله های الکترونیکی و بهبود محیط زیست بسیار مؤثر است.

مدیریت صحیح ضایعات الکترونیکی

در بسیاری از کشورها قوانینی برای جمع آوری و بازیافت این ضایعات وضع شده است. در کشور ما نیز برای مدیریت ضایعات الکترونیکی به طور صحیح، می‌توان از راه‌‌ کارهای زیر استفاده کرد.

اعمال قوانین و مقررات

 باید قوانینی برای جمع‌آوری، بازیابی و بازیافت زباله های الکترونیکی وضع شود. این قوانین باید از شرکت‌های فعال در این زمینه، به منظور جمع‌آوری و بازیابی ضایعات الکترونیکی، حمایت کنند.

بازیافت سازمانی

سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند برنامه‌های بازیافت سازمانی را اجرا کنند تا ضایعات الکترونیکی خود را مدیریت کنند. سازمانها و شرکتها می توانند با جمع‌آوری درون شرکتی این ضایعات و ارسال آن به شرکتهای بازیافت گام مهمی در کاهش تولید زباله های الکترونیکی بردارند.

آموزش و اطلاع‌رسانی

 بهترین راه برای جلوگیری از تخلیه غیرمجاز ضایعات الکترونیکی در محیط زیست، آموزش و اطلاع ‌رسانی به  افراد جامعه است. این آموزش می‌تواند شامل توضیحات درباره مضرات زباله های الکترونیکی، روش‌های مدیریت صحیح این زباله ها و ارائه اطلاعاتی درباره شرکت‌های بازیافت باشد. این روش می‌تواند به کاهش تخلیه غیرمجاز زباله های الکترونیکی و افزایش آگاهی جامعه در این زمینه کمک کند.

چرخه بازیافت زباله الکترونیکی

فرایند بازیافت ضایعات الکترونیکی

خوشبختانه بازیافت ضایعات الکترونیکی اهداف مفید زیادی دارد. بازیافت زباله های الکترونیکی شامل فرآیندهایی است که طی آن مواد ارزشمند مانند فلزات، پلاستیک‌های با کیفیت و صفحات مدار چاپی با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن، جدا شده و مجدداً به چرخه مصرف باز می گردد.

روش‌های مختلفی برای بازیافت زباله الکترونیکی وجود دارد که بسته به نوع موادی که باید بازیافت شود متفاوت است، اما در کل شامل مراحل زیر است:

  • جمع‌آوری

در این مرحله، ضایعات الکترونیکی از مکان‌های مختلف جمع‌آوری می‌شوند. این مکان‌ها ممکن است شامل مراکز بازیافت، کارخانجات تولید کننده، فروشگاه‌ها و مراکز خدمات پس از فروش باشند.  

  • جداسازی

در مرحله جداسازی، مواد مختلف ضایعات الکترونیکی از یکدیگر جدا می‌شوند. این مرحله شامل جداسازی فلزات ارزشمند مانند طلا، نقره و مس، پلاستیک‌های با کیفیت و مواد شیمیایی خطرناک مانند جیوه است.

  • بازیابی

در این مرحله، مواد ارزشمند مانند فلزات، پلاستیک‌های باکیفیت و صفحات مدار چاپی از ضایعات الکترونیکی جدا شده و بازیابی می‌شوند. در این مرحله فلزات ارزشمند مانند طلا، نقره، مس و ... با استفاده از روش‌های شیمیایی و فیزیکی آماده شده و مجدداً به بازار عرضه می‌شوند.

  • دفع مواد باقی‌مانده

در این مرحله، موادی که نمی‌توانند بازیافت شوند مانند مواد شیمیایی خطرناک، به صورت صحیح و طوری که کمترین آسیب را به محیط زیست وارد کنند دفع می‌شوند.

مدیریت بازیافت ضایعات الکترونیکی

چطور می توانیم به حفظ محیط زیست کمک کنیم؟

امروزه شرکتهای زیادی در چرخه جمع آوری و بازیابی ضایعات الکترونیکی فعالیت می کنند. این شرکتها صرف نظر از سود مادی که از این فرایند به دست می آورند به حفظ محیط زیست نیز کمک می کنند. همچنین این فرایند برای مصرف کنندگانی که قصد دور انداختن زباله الکترونیکی خود را دارند نیز می تواند سود مادی داشته باشد.

مصرف کنندگان می توانند با فروش ضایعات الکترونیکی خود به این شرکتها گذشته از اینکه به حفظ محیط زیست کمک کنند به سود مادی نیز برسند. پس بهتر است قبل از دور انداختن زباله های الکترونیکی خود با این شرکتها تماس بگیریم.  

یکی از شرکتهای معتبر و با سابقه ای که در زمینه جمع آوری و بازیافت ضایعات الکترونیکی فعالیت می کند شرکت کیتال است. شرکت کیتال زباله الکترونیکی شرکت ها، سازمان ها و افراد مختلف را به قیمت مناسب خریداری می کند.

شرکت کیتال با شعار ما کمتر بی انصافیم! سعی می کند زباله های الکترونیکی شما را با مناسب ترین قیمت خریداری کند. شرکت کیتال به عنوان خریدار ضایعات الکترونیکی، خریدار ضایعات کامپیوتر، خریدار ضایعات پرینتر اداری، خریدار ضایعات سرور، خریدار ضایعات مخابراتی و خریدار ضایعات لوازم برقی تابلو فعالیت می کند.    
فقط کافیست با این شرکت تماس حاصل کنید. کارشناسان این شرکت با حضور در شرکت، سازمان یا محل زندگی شما ضایعات الکترونیکی تان را به قیمت مناسب خریداری می کنند.

  • علی ابراهیمی