سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

پیوندهای روزانه
پیوندها

۲۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تورمکس / TORMAX یکی از مشهورترین برندهای جهان در طراحی و تولید درب اتوماتیک شیشه ای است. این برند در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. علت این محبوبیت کیفیت بالا و قیمت معقول این سیستم درب اتوماتیک می باشد.

تورمکس سوئیس در مدلهای خود بهترین موتورها را به کار برده و سعی نموده با به کار بردن اجناس بسیار مرغوب ، عمر سیستم درب اتوماتیک شیشه ای خود را بالا ببرد.

مدل WINDRIVE-2201 یک مدل درب اتوماتیک کشویی می باشد که مصرف بسیار بالایی در انواع اماکن مانند بانکها ، ادارات پر تردد ، فرودگاهها ، سازمانهای خصوصی و دولتی دارد.

تورمکس وین درایو 2201 یک انتخاب عالی برای کسانی است که در مرحله اول به کیفیت فکرمی کنند نه به قیمت !

 

مشخصات فنی :

مناسب دربهایی تا حداکثر بازشو 3 متر

موتور دانکر آلمان

قدرت موتور 100 کیلوگرم

قابلیت اتصال به دستگاه کارتخوان

قابلیت اتصال به برق اضطراری

مناسب جهت تردد بدون وقفه

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

راهبند بتا با بوم 5 متری تاشو و باز شوندگی 90 و 180 درجه

بتا یکی از وارد کننده بنام در سیستم حفاظتی کشور می باشد که اجناس را با کیفیت حوب و قیمتی مناسب  در اختیار مشتری قرار می دهد.

 

مشخصات کلی:

 

ولتاژ کاری راهبند : 220 ولت AC

توان موتور راهبند:90 وات
ماکزیمم طول بوم راهبند : 5 متر
ماکزیمم زاویه بازشو راهبند : 180 درجه - تاشو

زمان باز و بسته شدن راهبند :6 ثانیه
  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

درب اتوماتیک شیشه ای گردان –Automatic Revolving Doors

درب اتوماتیک شیشه ای گردان که به نام درب اتوماتیک شیشه ای چرخان نیز شناخته می شود، با شعار «همیشه باز- همیشه بسته» نقش موثری در کاهش هدر رفت انرژی ایفا می کند. درب اتوماتیک شیشه ای چرخان برای مکان هایی که اختلاف دمای داخل و خارج زیاد است بسیار کارآمد و مفید هستند. این درب ها با فرمت کاریِ همیشه باز بودن در عین همیشه بسته بودن، در افزایش امنیت و به حداقل رساندن میزان تلفات انرژی نقش موثری ایفا کرده و کار را برای عبور و مرور در اماکن پر رفت و آمدی مانند بانک ها بسیار ساده کرده است. درب اتوماتیک شیشه ای گردان از جمله اختراعات جالب توجه و تاثیر گذار در جامعه امروز بشری بوده است.
درب اتوماتیک شیشه ای گردان
درب اتوماتیک شیشه ای چرخان در واقع همان درب گردان سابق است که نیروی محرکه آن از نیروی دست انسان، به موتور کوچکی انتقال یافته است. درب اتوماتیک شیشه ای چرخان ترکیبی از سه یا چهار لنگه است که از لبه، به صورت پره در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و به این ترتیب زاویه ای معادل 120 یا 90 درجه با هم می سازند.

درب اتوماتیک شیشه ای چرخان

عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای گردان

برای حرکت درب اتوماتیک شیشه ای چرخان از حسگر های تشخیص وزن استفاده می شود. این حسگر ها درکف زمین نصب می گردد و با تشخیص وزن، و اعلام آن به برد فرمان، باعث چرخش درب می شوند.
در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای چرخان می توان از حسگر مادون قرمز نیز استفاده نمود، حسگر با تشخیص حرکت، باعث چرخش درب می گردد. می توان این حسگر را در بالای ورودی و به روی اپراتور و یا به روی لت ها نصب کرد. البته باید به این نکته نیز توجه نمود که ممکن است سنسور تشخیص حرکت که در خارج از یک ساختمان نصب می شود، حتی حرکت افرادی که قصد ورود به ساختمان را ندارند و صرفا از جلوی درب آن عبور می کنند را نیز به شمار آورد و درب را باز کند که این موضوع می تواند برای مصرف انرژی مساله ای مهم باشد.
درب اتوماتیک شیشه ای گردان

درب اتوماتیک شیشه ای گردان

انواع درب اتوماتیک شیشه ای چرخان

درب اتوماتیک شیشه ای گردان می تواند شامل سه یا چهار لت باشد، این لت ها می توانند از لبه به یکدیگر متصل شوند و یا اینکه با روشی خلاقانه تر، هسته مرکزی به صورت ستونی شیشه ای باشد. در درب اتوماتیک شیشه ای چرخان با سه لت این ستون، سطح مقطع مثلثی داشته و شبیه به یک منشور می باشد. در درب اتوماتیک شیشه ای چرخان با چهار لت این ستون فرم مکعب مستطیل پیدا خواهد کرد و در واقع ستونی با سطع مقطع مربع یا مستطیل خواهد بود. می توان از این ستون به عنوان دکور تزیینی، تبلیغات و یا نمایش هدفی خاص، استفاده نمود.

درب اتوماتیک شیشه ای چرخان

درب اتوماتیک شیشه ای گردان

درب اتوماتیک شیشه ای گردان دوقلو

نوع دیگری از درب اتوماتیک شیشه ای چرخان وجود دارد که به نام درب اتوماتیک شیشه ای گردان دوقلو معروف است. این درب شامل دو قسمت اصلی می گردد که هر کدام دارای دو لت هستند. این دو لت با یکدیگر زاویه 90 درجه ای می سازند. محور چرخش این دو درب در یک راستا است. در هنگام باز شدن کامل یک درب، درب دیگر کاملا بسته است. با عبور افراد از درب اول، درب دوم کاملا باز و درب اول کاملا بسته می شود.
درب اتوماتیک شیشه ای گردان
نکته مهم و قابل توجه این که در هنگام حرکت این درب و باز شدن ورودی، در واقع ورودی هیچگاه باز نمی شود! به این معنی که با حرکت یکی از لت ها (و به دنبال آن حرکت دیگر لت ها) بخشی از ورودی باز می شود، افراد از فضای ایجاد شده استفاده کرده و وارد محوطه ورودی می شوند، سپس قبل از اینکه ورودی به طور کامل باز شود (و تبادل انرژی با محیط خارجی صورت گیرد) لت یا لنگه بعدی فضا را پوشش داده و مانع از خروج هوای گرم یا هوای خنک محیط داخلی می گردد. بدین ترتیب می توان این نوع درب اتوماتیک شیشه ای را درب بسیار مناسبی برای جلوگیری از اتلاف انرژی دانست. از این رو این درب ها را «دوستدار محیط زیست» نیز می نامند.


درب اتوماتیک شیشه ای گردان با حرکت به صورت دستی

نوعی از درب اتوماتیک شیشه ای چرخان وجود دارد که در تمام مدت ثابت است و با برخورد ملایم ضربه به آن شروع به حرکت می کند.

استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای چرخان

استفاده از این درب ها می تواند برای اماکنی مانند مراکز خرید و فروشگاه ها مناسب باشد، چرا که مشتریان با دست هایی پر از کیسه های خرید، دیگر نیازی به حرکت دادن درب ندارند. به علاوه استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای گردان برای یک ساختمان اداری مهم و یا دفتر مرکزی یک شرکت بزرگ، می تواند بسیار شیک و تاثیر گذار باشد. همچنین در اماکنی مانند بانک ها که در آن رفت و آمد نسبتا زیادی صورت می گیرد، استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای گردان می تواند مفید واقع گردد.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای گردان

در ساخت اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای چرخان با توجه به وابسته بودن سرعت حرکت افراد به سرعت حرکت درب، امکان تنظیم سرعت درب نیز در نظر گرفته شده است. برای مثال در اماکنی مانند بیمارستان ها و یا مراکز نگهداری از افراد کم توان، ممکن است فرد نتواند با سرعت درب، حرکت کند که این موضوع می تواند مشکلاتی به همراه داشته باشد. به همین خاطر، کنترل سرعت حرکت درب اتوماتیک شیشه ای گردان مانند دیگر انواع درب اتوماتیک شیشه ای در اپراتور آن قابل تنظیم می باشد. همچنین این اپراتور قادر است با تشخیص سرعت حرکت افراد، سرعت حرکت درب را تنظیم نماید.
تصویر زیر به خوبی گویای اجزای سازنده اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای چرخان و ساختمان آن است.

درب اتوماتیک شیشه ای گردان

فریم و شیشه دری اتوماتیک شیشه ای چرخان

در ساخت فریم درب اتوماتیک شیشه ای چرخان مانند انواع دیگر درب اتوماتیک شیشه ای از آلومینیوم آنودایز (قطبیده شده) استفاده شده است. این نوع آلومینوم به دلیل دارا بودن لایه ای محافظ، از استحکام بالاتری برخوردار هستند و می توانند در برابر ضربه و خط و خش مقاومت بالاتری نشان دهند، در نتیجه برای درب های اتوماتیک شیشه ای عموما از این نوع فریم استفاده می گردد.
شیشه به کار رفته در ساخت درب شیشه ای اتوماتیک چرخان غالبا از نوع حرارت دیده با مقاومت بالا (سکوریت) است، می توان به روی این شیشه ها نام و یا آرم شرکت یا موسسه را حک کرد (سندبلاست) و یا به دلخواه طرحی به روی آن نقش نمود.

هماهنگی درب اتوماتیک شیشه ای گردان با سیستم های حفاظتی و نظارتی

همه انواع درب اتوماتیک شیشه ای قابلیت تطبیق با سیستم های حفاظتی و نظارتی از جمله سیستم های کنترل تردد، سیستم های اعلام حریق و... را دارند. می توان برای کنترل رفت و آمد و اتوماسیون ادارات از آن ها استفاده کرد، در حالی که باز شدن درب تنها با تشخیص کارت و یا اثر انگشت انجام گیرد. همچنین این قابلیت وجود دارد که ورود و یا خروج از طرق مختلفی صورت گیرد، برای مثال برای ورود به مرکز ATM از دستگاه کارت خوان استفاده شود و برای خروج از آن از حسگر چشمی.
نکته دیگر اینکه درب اتوماتیک شیشه ای را می توان به راحتی با سیستم های اعلام حریق هماهنگ نمود. به این ترتیب که سیستم اعلام حریق با تشخیص حرارت، دود و یا گاز، به صورت اتوماتیک درب خروج اضطراری را باز می کند و بدون کوچکترین مشکلی مسیر برای خروج افراد آماده می گردد. از این رو می توان این درب ها را درب هایی بسیار مطمئن در زمینه فراهم کردن ایمنی محیط قلمداد کرد.

درب اتوماتیک شیشه ای چرخان در شرایط اضطراری این قابلیت را دارد که به صورت درب گردان معمولی در آمده و تنها با فشار دست مسیر را باز کند.


گارانتی درب اتوماتیک شیشه ای گردان در فروشگاه دی سی ای کالا

تمامی درب های اتوماتیک شیشه ای نصب شده توسط فروشگاه دی سی ای کالا، حداقل دارای یک سال گارانتی می باشند. گفتنی است این ضمانت برای برخی از اپراتور ها بیش از یک سال خواهد بود. به علاوه می توان در پایان مدت زمان تعیین شده، با تنظیم قراردادِ «سرویس و خدمات سالیانه با دی سی ای کالا»، علاوه بر اطمینان از عملکرد اپراتورها، هزینه بالای تعمیر اجناس را نیز تحت پوشش قرار داد.

بازدید رایگان و سفارش درب اتوماتیک شیشه ای چرخان

فروشگاه دی سی ای کالا با در نظر گرفتن شرایط ویژه ای که در هنگام خرید درب شیشه ای اتوماتیک وجود دارد و به جهت سهولت محاسبه هزینه ها، بازدید رایگان توسط مشاوران حرفه ای خود را برای شهر تهران امکان پذیر کرده است.
در صورت تمایل می توانید در ساعات کاری شرکت با شماره تلفن های 2-77132831 و 77247145 و در ساعات غیر کاری با شماره تماس های 5-09016402524 تماس حاصل نمایید.

     

    

مبنع: گروه پژوهش و توسعه دی سی ای کالا
( درب اتوماتیک شیشه ای درب شیشه ای اتوماتیک و درب اتوماتیک شیشه ای چرخان درب اتوماتیک شیشه ای گردان)
info@dcakala.com

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

راهبند 5 متری ویژه اماکن پرتردد

بتا یکی از وارد کننده بنام در سیستم حفاظتی کشور می باشد که اجناس را با کیفیت حوب و قیمتی مناسب  در اختیار مشتری قرار می دهد.

راهبند 5 متری بتا کاملترین نوع از سه مدل راهبند وارداتی این شرکت می باشد.
این راهبند با اینکه هیدرولیک نیست اما برای ورودی های بسیار پرتردد قابل استفاده بود و یکی از بهترین نمونه های الکترومکانیکی می باشد. 

از لحاظ متعلقات نیز این راهبند بتا بسیار کامل روانه بازار شده و دارای چشمی، فلاشر و همچنین ریموت می باشد.این راهبند دارای بوم یا تیرک 5 متری ثابت است و مناسب فضاهای باز می باشد چرا که به دلیل تاییده ی درجه حفاظت IP54 ، این دستگاه در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک حفاظت می شود.
اما اگر این راهبند را می خواهید در ورودی ساختمانی قرار دهید باید توجه داشته باشید که با محدودیت ارتفاع مواجه نشوید و اگر محدودیت ارتفاع دارد میبایست از راهبند تاشو 90 یا 180 درجه استفاده نمایید.

 

مشخصات کلی راهبند بتا:

ولتاژ کاری راهبند : 220 ولت AC
توان موتور راهبند:90 وات
ماکزیمم طول بوم راهبند : 5 متر
ماکزیمم زاویه بازشو راهبند : 90 درجه
زمان باز و بسته شدن راهبند :6 ثانیه 
دمای کاری راهبند :℃ 50~ ℃20-
درجه حفاظتی: IP 54

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

درب اتوماتیک شیشه گرد – Automatic Curve Door

درب اتوماتیک شیشه ای گرد که با نام های درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد ، درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره، درب اتوماتیک شیشه ای منحنی و درب اتوماتیک شیشه ای قوسی نیز شناخته می شود، با ظاهر مدرن و زیبای خود، در نمایش هرچه بزرگ تر و با شکوه تر ساختمان نقش موثری ایفا می کنند. 
درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد ظاهری بسیار زیبا و مطابق با اصول معماری نمایش می دهد که در نگاه اول به وضوح مشخص است. این درب می تواند عظمت را در فضای ورودی به بیننده القا کند. استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای گرد برای ساختمان هایی با معماری ویژه بسیار مناسب می باشد. این درب ها برای محیط هایی مانند هتل ها، بیمارستان ها، فروشگاه های زنجیره ای و... قابل استفاده است. درب اتوماتیک شیشه ای گرد یا قوسی تا 40% فضای بیشتری نسبت به درب اتوماتیک شیشه ای خطی نیاز دارد.

درب اتوماتیک شیشه ای گرد

عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای منحنی

درب اتوماتیک شیشه ای منحنی را می توان به صورت تمام دایره اجرا کرد که در این حالت درب، فرم استوانه پیدا می کند. درب هایی که به شکل دایره کامل ساخته می شوند، شامل چهار لت ثابت و چهار لت متحرک می باشند که این مسئله میزان تبادل هوا و در نتیجه اتلاف انرژی را به کمترین حد ممکن می رساند. درب اتوماتیک شیشه ای دایره ای حرکت 360 درجه ای دارند.

درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد

همچنین این امکان وجود دارد که این درب را به صورت نیم دایره استفاده کرد، در این حالت قوس این نیم دایره می تواند به صورت محدب یا مقعر (به سمت داخل یا خارج ساختمان) باشد.
درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره یا منحنی، می تواند دارای چهار لت باشد. دو قسمت از این چهار لت در طرفین ثابت هستند. دو لت دیگر که در قسمت مرکزی قرار گرفته اند، با تشخیص زمان مناسب، از جای اصلی خود حرکت کرده و به چپ و راست جمع می شوند تا ورودی باز گردد. این درب ها قادرند ورودی به اندازه 1100 تا 3000 میلی متر ایجاد کنند. این درب می تواند تا 180 درجه یا کمتر را پوشش دهد.

درب اتوماتیک شیشه ای منحنی

در حالت دیگر درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد (درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره ) می تواند دارای دو لت ثابت و یک لت متحرک باشد. به این صورت که لت های ثابت در سمت چپ و راست قرار می گیرند. لت سوم متحرک بوده و با تشخیص وزن و یا حرکت توسط سنسور تعبیه شده برای درب، این لت یا لنگه متحرک به روی قسمت ثابت، به سمت راست و یا چپ جمع می شود. با استفاده از این درب می توان عرض ورودی بالغ بر 800 تا 2000 میلی متر داشت.

درب اتوماتیک شیشه ای دایره ای

استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای گرد

درب اتوماتیک شیشه ای گرد به دلیل ساختار و نوع عملکرد، ظاهری بسیار زیبا و خاص ارائه می دهد، به همین خاطر این درب ها مناسب برای استفاده در اماکنی است که لوکس و خاص بودن در آن اهمیت می یابد، مانند برخی هتل ها، سالن های همایش، نمایشگاه ها و... . موضوع قابل توجه این که قبل از خرید و اقدام به نصب این درب، باید به این موضوع توجه داشت که درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد نسبت به درب اتوماتیک شیشه ای کشویی احتیاج به فضای بیشتری دارد.
نکته قابل ذکر دیگر این که استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد مانند انواع دیگر درب اتوماتیک شیشه ای می تواند به حالت های مختلفی انجام گیرد که همگی این حالت ها توسط یک سوییچ در اپراتور قابل تنظیم می باشد. 
از انواع کارکرد درب اتوماتیک شیشه ای منحنی یا گرد می توان به حالت تمام باز، تمام بسته (قفل)، نیمه باز، اتوماتیک و حرکت یکطرفه اشاره نمود. در حالت تمام باز، درب با تشخیص حرکت یا وزن توسط سنسور، تمام مسیر را برای ورود و یا خروج باز می کند. حالت بسته یا قفل برای شرایطی به کار می رود که نیاز به عبور و مرور از ورودی تا زمان خاصی وجود ندارد، درب قفل شده و تا تنظیم مجدد آن، قفل باقی می ماند.
حالت نیمه باز در درب اتوماتیک شیشه ای گرد حالتی بسیار مناسب برای جلوگیری از اتلاف انرژی است، در این حالت می توان درب را طوری تنظیم نمود که با تشخیص حرکت و یا وزن، تنها نیمی از ورودی باز گردد، به این ترتیب با باز و بسته شدن درب، از اتلاف حداقل انرژی نیز جلوگیری به عمل می آید. حرکت یکطرفه نیز برای کنترل عبور و مرور از یک سمت، تنظیم می گردد. به این صورت که ورود تنها از یک سمت (ورودی و یا خروجی) صورت می گیرد، سنسور بخش ورود و یا خروج غیر فعال می شود و عبور تنها از یک سمت امکان پذیر می باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای گرد

هماهنگی و همکاری درب اتوماتیک شیشه ای منحنی با سیستم های حفاظتی و نظارتی

تمامی انواع درب اتوماتیک شیشه ای قابلیت تطبیق با سیستم های کنترل تردد و اعلام و اطفای حریق را دارند. می توان با اتصال این درب ها به سیستم اتوماسیون ادارات عبور و مرور و تردد افراد را کنترل نمود. همچنین این امکان نیز وجود دارد که در یک ساختمان، ورود افراد با استفاده از دستگاه کارتخوان (یا دستگاه تشخیص چهره و یا تشخیص اثر انگشت) صورت گیرد و خروج از آن محیط با سنسور مادون قرمز (یا سنسور تشخیص وزن).

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای گرد

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای منحنی کنترل پنلی در قسمت بالایی درب است که موتور، غلتک ها، تسمه و دیگر اجزای سازنده، در آن قرار گرفته است. تصویر زیر نمای کلی این اپراتور را نمایش می دهد.

درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره

فریم و شیشه درب اتوماتیک شیشه ای گرد

فریم های به کار رفته در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای همگی دارای برش های «فارسی بُر» هستند، این فریم ها از آلومینیوم آنودایز ساخته می شوند، این نوع از آلومینیوم پس از طی فرایندی شیمیایی دارای پوششی می گردد که از آن در برابر خوردگی محافظت می کند. فریم های به کار رفته در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای گرد می توانند دارای رنگ ها مختلفی نیز باشند، اما رنگ نقره ای آن از محبوبیت بالاتری برخوردار است، چرا که در صورت ایجاد خط بر روی آن، از پایه اصلی رنگ متمایز به نظر نخواهد آمد.

در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد غالبا از شیشه حرارت دیده با مقاومت بالا یا سکوریت استفاده می شود، می توان به روی این شیشه ها نام و یا آرم شرکت یا موسسه را نیز حک نمود (سندبلاست) و یا به دلخواه طرحی به روی آن نقش کرد.

گارانتی درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد در فروشگاه دی سی ای کالا

تمامی انواع درب اتوماتیک شیشه ای نصب شده توسط فروشگاه دی سی ای کالا، حداقل دارای یک سال گارانتی هستند. گفتنی است این ضمانت برای برخی از اپراتور ها بیش از یک سال خواهد بود. به علاوه می توان در پایان مدت زمان تعیین شده، با تنظیم قراردادِ سرویس و خدمات سالیانه با دی سی ای کالا، علاوه بر اطمینان از عملکرد اپراتورها، هزینه بالای تعمیر اجناس را نیز تحت پوشش قرار داد.

بازدید رایگان و سفارش درب اتوماتیک شیشه ای گرد

دی سی ای کالا با در نظر گرفتن شرایط ویژه خرید درب اتوماتیک شیشه ای و به جهت سهولت محاسبه هزینه ها، بازدید رایگان توسط مشاوران حرفه ای خود را برای شهر تهران ممکن کرده است.
در صورت تمایل می توانید در ساعات کاری شرکت با شماره تلفن های 2-77132831 و 77247145 و در ساعات غیر کاری با شماره تماس های 5-09016402524 تماس حاصل نمایید.

مبنع: گروه پژوهش و توسعه دی سی ای کالا
( درب اتوماتیک شیشه ای درب شیشه ای اتوماتیک درب اتوماتیک شیشه ای گرد درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد درب اتوماتیک شیشه ای منحنی درب اتوماتیک شیشه ای قوسی )
info@dcakala.com

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

توضیحات راهبند فراز سیماران

سیماران شرکت شناخته شده در طراحی و تولید سیستمهای حفاظتی و نظارتی همانند انواع آیفون های تصویری و درب اتوماتیک شیشه ای می باشد.

این شرکت دو مدل راهبند به بازار عرضه نمود که در مدل راهبند فراز با بوم شش متری از موتور ساده تر استفاده نمود و در مدل با بوم 5 متری فلاشر دار از موتور قدرتمند تری استفاده نموده تا در استفاده مکرر ، فشاری به موتور نیاید. این موتور برای اماکن بسیار پرتردد استفاده میگردد و به جهت سرعت بالای باز و بسته شدن بوم در مسیرهایی که ترافیک بالای خودرویی وجود دارد قابل استفاده می باشد.

پک راهبند فلاشر دار فراز سیماران شامل  بوم 5متری، بدنه وموتور راهبند و همچنین ریموت و فلاشر می باشد.اجناس دیگیری که می بایست اضافه گردد پلیت کف جهت فونداسیون و چشمی محافظ است.

این دستگاه راهبند دارای بوم 5 متری می باشد و قادر است با ریموت یا کلید فشاری و البته با دستگاههای کنترل تردد ، باز و بسته شود.

خصوصیات کلی راهبند فلاشر دار فراز

کنترل تردد خودرو در مکانهای عمومی و اختصاصی

امکان اتصال به فوتوسل ایمنی هر دونوع N.O و N.C

دارای فلاشر سرخود بسیار زیبا با قابلیت خاموش کردن

کاملا آرام و بی‌صدا

امکان کنترل از راه دور با ریموت

امکان کنترل دستی از طریق مرکز کنترل و کلید دستی جداگانه

دارای قابلیت اتوماتیک کردن و غیر اتوماتیک کردن بستن

قابلیت تنظیم زمان تاخیر بستن اتوماتیک

قابلیت اتصال به Access Control و Loop Detector

دارای خلاص کن دستی

قابلیت تنظیم زاویه بازشو و بسته کامل جهت افقی سازی و عمودی سازی بوم

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی – Automatic Telescopic Doors

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی نوع دیگری از درب اتوماتیک شیشه ای است که تفاوت اندکی با درب اتوماتیک اسلاید یا کشویی دارد. بر خلاف درب اتوماتیک اسلاید که دارای چهار و یا دو قسمت یا لت هستند، درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی در حالت معمول از حداقل شش قسمت یا لت تشکیل می گردد. یکی از لت ها در سمت راست و یکی در سمت چپ ورودی به طور ثابت قرار گرفته اند. برای هر کدام از این لت های ثابت، دو عدد لت متحرک در نظر گرفته شده است. این لت های متحرکت به دنبال قسمت ثابت قرار گرفته اند. بعد از تشخیص حرکت یا وزن توسط سنسور درب اتوماتیک شیشه ای، لت متحرک اول که در مرکز ورودی قرار دارد، به روی لت دوم قرار گرفته و سپس هر دو به روی بخش ثابت جمع می شوند. به این ترتیب ورودی برای رفت و آمد باز می گردد.

درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی

    

عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی مانند درب های خطی می باشد، می توان سنسور آن را برای تشخیص حرکت بین 30 میلی متر تا 280 میلی متر از درب، تنظیم کرد. تفاوت عمده این درب با درب اتوماتیک شیشه ای کشویی این است که دو سوم از عرض ورودی مورد استفاده قرار می گیرد، به این صورت که هر لت از درب تلسکوپی شامل سه لنگه می شود که دوتای آن ها متحرک و یکی از آن ها ثابت می باشد. در هنگام باز شدن، دو لنگه متحرک به روی هم و هر دو روی لنگه ثابت جمع می شوند. درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی این قابلیت را دارد که دو یا یک لت داشته باشد، در حالتی که درب دو لت دارد، دو لنگه ثابت داشته و به دو طرف باز می شود.

درب اتوماتیک تلسکوپی

در صورتی که درب اتوماتیک شیشه ای یک لت داشته باشد، با یک لنگه ثابت به یک سمت باز می شود. درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی را می توان به صورت سه لت نیز استفاده نمود. به این ترتیب که یک لت، ثابت است و در یک سمت ورودی (راست یا چپ) قرار می گیرد. لت های متحرک هر دو به یک سمت جمع می شوند و ورودی از یک طرف باز می شود که این سیستم، درب اتوماتیک تلسکوپی یک طرفه نام دارد.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

     

تفاوت درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی در وهله اول در در شکل ظاهری و فرمت عملکرد آن است. اما امتیاز ویژه ای که این درب نسبت به مدل ساده تر خود، یعنی درب اتوماتیک اسلاید (درب اتوماتیک کشویی) دارد در این است که با استفاده از این درب می توان از حدود 70% فضا برای عبور و مرور استفاده کرد، در حالی که این عدد برای نوع ساده تر درب اتوماتیک شیشه ای، تنها 50% است.

     

شرایط استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی می تواند داری منبع برق اضطراری نیز باشد. به این مفهوم که در هنگام قطعی برق، عبور و مرور از این درب امکان پذیر خواهد بود. استفاده از این درب ها در اماکنی مانند بانک ها، فرودگاه ها، هتل ها، مراکز خرید و... ممکن می باشد؛ چرا که این درب به فضای جانبی کافی احتیاج دارد و البته در زیبایی ورودی ساختمان نقش ویژه ای خواهد داشت.
نکته قابل توجه دیگر اینکه می توان این درب ها برای حالت های متفاوت استفاده، تنظیم نمود. از انواع کارکرد درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی می توان به حالت تمام باز، نیمه باز، تمام بسته (قفل)، اتوماتیک و حرکت یکطرفه اشاره نمود.
در حالت تمام باز، این درب با تشخیص حرکت و یا وزن، تمام مسیر را برای ورود و یا خروج باز می کند. حالت بسته یا قفل برای موارد یا شرایطی به کار می رود که نیاز به عبور و مرور از مسیر ورودی تا زمان خاصی وجود ندارد؛ درب قفل می گردد و تا تنظیم مجدد آن، قفل باقی می ماند.
حالت نیمه باز درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی حالتی بسیار مناسب برای جلوگیری از بین رفتن انرژی است، در این حالت می توان درب را به گونه ای تنظیم نمود که با تشخیص حرکت و یا وزن توسط سنسور، تنها نیمی از ورودی باز شود، به این ترتیب با باز و بسته شدن درب، از اتلاف حداقل انرژی نیز جلوگیری به عمل می آید. حرکت یکطرفه برای کنترل عبور و مرور از یک سمت، تنظیم می گردد. به این ترتیب که ورود تنها از یک سمت (ورودی و یا خروجی) صورت می گیرد، سنسور بخش ورود و یا خروج غیر فعال می شود و عبور تنها از یک سمت امکان پذیر می باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

     

استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی مزایای زیر را در بر خواهد داشت:

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

سهولت در عبور و مرور، کاهش تلفات انرژی، کاهش احتمال انتقال بیماری ها (در اماکنی مانند بیمارستان ها، به دلیل عدم نیاز به لمس درب)، امکان استفاده بیشتر از فضای ورودی نسبت به درب اتوماتیک شیشه ای کشویی، افزایش حس زیبایی و مدرنیته در ساختمان و...

    

هماهنگی و تطبیق درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی با سیستم های حفاظتی و نظارتی

این امکان وجود دارد که از درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی برای هماهنگی با سیستم اتوماسیون و حضور و غیاب در ادارات استفاده نمود. به این ترتیب که این درب به دستگاه های مورد نظر متصل می گردند و تنها در صورت تشخیص تشخیص چهره و یا اثر انگشت افراد، درب باز می گردد.
همچنین می توان این درب را به سیستم کارت خوان نیز مجهز نمود. این سیستم برای بانک ها و یا مراکز ATM مناسب است. کاربر می تواند با ارائه کارت بانکی خود به دستگاه کارت خوان، درب ورود را باز کند. نکته دیگر اینکه می توان برای مسیر ورود و یا خروج از سنسور های متفاوتی استفاده کرد؛ مثلا ورود به بانک از طریق دستگاه کارت خوان و خروج از آن با استفاده از حسگر مادون قرمز انجام پذیرد.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

    

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی را می توان به راحتی و به دلخواه کنترل نمود، مثلا مدت زمان باز ماندن درب را می توان بین 0 تا 40 ثانیه تنظیم کرد. همچنین سرعت باز شدن درب تا 700 میلی متر بر ثانیه قابل تنظیم است.
در شکل زیر اجزای سازنده یک اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی به خوبی مشخص شده است:

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

    

فریم و شیشه درب اتوماتیک تلسکوپی

این درب ها دارای قابی از جنس آلومینیوم آنودایز هستند. به این ترتیب که آلومینیوم بر اثر انجام واکنش های شیمیایی دارای پوشش محافظی در برابر خوردگی می گردد. می توان این فریم را در رنگ های مختلفی انتخاب نمود، اما در صورت ایجاد خط به روی رنگ نقره ای آن، این خطوط از دید پنهان خواهند ماند و به همین خاطر این رنگ از محبوبیت بیشتری برخوردار است.
شیشه هایی که در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای به کار می رود از جنس سکوریت یا حرارت دیده هستند که این قابلیت را دارند که نام و یا آرم شرکت به صورت سند بلاست به روی آن حک شود. حتی می توان به دلخواه طرحی را نیز به روی آن ها نقش کرد. 

درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی

       

گارانتی درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی در فروشگاه دی سی ای کالا

تمامی درب های اتوماتیک شیشه ای نصب شده توسط فروشگاه دی سی ای کالا، دارای حداقل یک سال گارانتی هستند. گفتنی است میزان این ضمانت برای برخی از اپراتور ها بیش از یک سال خواهد بود. همچنین می توان در پایان مدت زمان تعیین شده، با تنظیم قراردادِ «سرویس و خدمات سالیانه با دی سی ای کالا»، علاوه بر اطمینان از عملکرد اپراتورها، هزینه بالای تعمیر اجناس را نیز تحت پوشش قرار داد.

   

بازدید رایگان و سفارش درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

فروشگاه دی سی ای کالا با در نظر گرفتن شرایط ویژه خرید راهبند و درب اتوماتیک شیشه ای و به جهت سهولت محاسبه هزینه ها، بازدید رایگان توسط مشاوران حرفه ای خود را برای شهر تهران امکان پذیر کرده است.
در صورت تمایل می توانید در ساعات کاری شرکت با شماره تلفن های 2-77132831 و 77247145 و در ساعات غیر کاری با شماره تماس های 5-09016402524 تماس حاصل نمایید.

    

   
مبنع: گروه پژوهش و توسعه دی سی ای کالا
( درب اتوماتیک شیشه ای درب شیشه ای اتوماتیک درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی و درب شیشه ایاتوماتیک تلسکوپی )
info@dcakala.com

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

کمپانی بی اف تی / BFT از پیشگامان ساخت انواع درب اتوماتیک شیشه ای و سیستمهای تردد می باشد ، که محصولاتش جز بهترین و با کیفیت ترین محصولات وارداتی به ایران است.

اما این کمپانی بجز طراحی و ساخت درب های اتوماتیک دولنگه و ریلی ، در ساخت راهبندهایی با بومهای مختلف و کاراییهای متنوع ، ید طولایی دارد.

مدل راهبند بی اف تی استوپی / STOPPY دارای دو عدد سلیندر و مرکز کنترل است که می بایست زیر سطح زمین کار شود تا در صورت نیاز فضای ورودی اماکن بسته شود .

باید توجه داشت که این سیستم مناسب کنترل اتومبیل ها بود و مانعی در مقابل افراد عابر و دوچرخه نمی باشد.

 

ویژگی های اصلی:

راهبند ستونی با ارتفاع 60 سانتیمتر

کارکرد روزانه تا 2000 بار

درجه حفاظتی IP67 

مناسب جهت اماکن تجاری و فروشگاهی

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی یا زاویه ای– Automatic Angular Doors

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی یا درب اتوماتیک شیشه ای کشویی زاویه ای دارای طراحی هوشمند و دقیقی است و از دو قسمت اصلی تشکیل شده است که این دو قسمت با یکدیگر تشکیل یک زاویه می دهند. می توان برای وصف این نوع درب، دو درب اتوماتیک شیشه ای کشویی (اسلاید) را در نظر آورد؛ دو درب که هر کدام دارای دو لت هستند و به شکل راس مثلث در مجاورت یکدیگر قرار گرفته اند. در درب اتوماتیک شیشه ای زاویه دار یا مثلثی هر دو درب با یک اپراتور واحد کار می کنند.

درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای
در این حالت، لت های ثابت در طرفین و لت های متحرک در مرکز قرار می گیرند. این لت ها در کنار یکدیگر یک زاویه می سازند. اساسا محدودیتی در ایجاد این زاویه وجود ندارد، اما به طور کلی این عدد می تواند بین 90 تا 175 درجه متغیر باشد. این زاویه و جهت باز شدن درب می تواند به سمت داخل و یا خارج ساختمان قرار بگیرد. درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی ورودی هایی با ظاهری چشمگیر برای ساختمان های مدرن ایجاد می کند.

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی
    
عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

به علت زاویه دار بودن درب، امکان کنترل و نصب حسگر خطی وجود ندارد به همین خاطر درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای از حسگر مایکروویو برای تشخیص حرکت بهره می گیرد. همچنین این درب قادر است با استفاده از سنسور های خود تردد و عبور و مرور را کنترل کرده و از برخورد درب با افراد جلوگیری به عمل آورد. با تشخیص وزن و یا حرکت توسط این سنسور ها، لت های متحرک به روی لت های ثابت جمع شده و باعث باز شدن ورودی می گردد. با استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی می توان از بیشترین میزان فضای ممکن برای عبور و مرور استفاده کرد. چرا که لت های ثابت به طور زاویه دار قرار گرفته اند و بنابراین بر خلاف درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی، نیازی به درنظر گرفتن فضا برای آن ها نیست.

    

استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای

درب های مثلثی مناسب ورودی مکان هایی هستند که با کمبود فضا مواجه اند یا ورودی ساختمان در کنج یا زاویه قرار دارد، و یا اینکه تاکید بصری بر ورودی ساختمان اهمیت دارد. همچنین می توان از این نوع درب اتوماتیک شیشه ای برای ساختمان هایی که معماری آن ها بر اساس زاویه های متعدد است و یا نیاز به ایجاد تنوع و زیبایی مدرن حس می شود، استفاده کرد. درب شیشه ای مثلثی برای ساختمان ها، مراکز خرید، نمایشگاه های کالا و... استفاده می شود. با وجودی که این درب ها فضای کمی را اشغال می کنند، اما ورودی وسیعی ایجاد می کنند. این درب ها می توانند از ورود مستقیم نور خورشید به فضای داخل، جلوگیری کنند. زاویه و جهت باز شدن درب نیز این انعطاف را دارد که بسته به نوع ساختمان و ویژگی های خاص آن به داخل یا خارج از ساختمان باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

    

هماهنگی درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای با سیستم های حفاظتی و نظارتی

درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای مانند انواع دیگر درب اتوماتیک شیشه ای قابلیت تطبیق با سیستم های حفاظتی و نظارتی مانند سیستم های کنترل تردد، سیستم های اعلام و اطفای حریق و ... را دارد. به این ترتیب این درب اتوماتیک شیشه ای می تواند با اتوماسیون یک اداره یا شرکت نیز هماهنگ باشد و تنها با ارائه کارت به دستگاه کارت خوان و یا تشخیص اثر انگشت، ورودی باز می گردد.

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

    

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای

درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای یا مثلثی، عملکردی شبیه به درب اتوماتیک شیشه ای کشویی دارد، اما از لحاظ ظاهری، دو لنگه درب به شکل زاویه دار و مثلثی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این اپراتور دارای چهار سنسور یا حسگر می باشد که دوتای آن ها برای بخش داخلی (هرکدام به روی یکی از وجوه دیوار مرتبط به درب) و دوتای دیگر برای خارج ساختمان استفاده می گردد.

    

فریم و شیشه درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای

در تمامی درب های اتوماتیک شیشه ای از فریم آلومینیوم آنودایز (قطبیده) استفاده می گردد. این نوع از آلومینیوم پس از سپری کردن یک فرایند شیمیایی، دارای پوششی می گردد که از آن در برابر خوردگی محافظت می کند. البته می توان برای این فریم ها که همگی دارای برش «فارسی بُر» هستند، از رنگ های مختلفی استفاده نمود، اما در صورت استفاده از رنگ نقره ای، اثری از خط و خش ها نیز به روی فریم دیده نخواهد شد.
شیشه به کار رفته در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی از نوع سکوریت (حرارت دیده) می باشد که مقاومت بالاتری دارد. به علاوه می توان به دلخواه طرح، نام و یا آرم شرکت یا موسسه را به روش سندبلاست روی این شیشه حک نمود.

درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای

    
گارانتی درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای در فروشگاه دی سی ای کالا

درب اتوماتیک شیشه ای نصب شده توسط دی سی ای کالا، دارای حداقل یک سال گارانتی است. گفتنی است میزان این ضمانت برای برخی از اپراتور های درب اتوماتیک شیشه ای بیش از یک سال خواهد بود. به علاوه می توان در پایان مدت زمان تعیین شده، با تنظیم قراردادِ سرویس و خدمات سالیانه با دی سی ای کالا، علاوه بر اطمینان از عملکرد اپراتورها، هزینه بالای تعمیر اجناس را نیز تحت پوشش قرار داد.

    

بازدید رایگان و سفارش درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای

فروشگاه دی سی ای کالا با در نظر گرفتن شرایط ویژه خرید درب اتوماتیک شیشه ای و به جهت سهولت محاسبه هزینه ها، بازدید رایگان توسط مشاوران حرفه ای خود را برای شهر تهران امکان پذیر کرده است.
در صورت تمایل می توانید در ساعات کاری شرکت با شماره تلفن های 2-77132831 و 77247145 و در ساعات غیر کاری با شماره تماس های 5-09016402524 تماس حاصل نمایید.

     

    
مبنع: گروه پژوهش و توسعه دی سی ای کالا
( درب اتوماتیک شیشه ای درب شیشه ای اتوماتیک درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی و درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای )
info@dcakala.com

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

کمپانی بی اف تی / BFT از پیشگامان ساخت انواع درب اتوماتیک شیشه ای و سیستمهای تردد می باشد ، که محصولاتش جز بهترین و با کیفیت ترین محصولات وارداتی به ایران است.

اما این کمپانی بجز طراحی و ساخت درب اتوماتیک شیشه ای دولنگه و ریلی ، در ساخت راهبند هایی با بومهای مختلف و کاراییهای متنوع ، ید طولایی دارد.

مدل میکلانجلو / MICHELANGELO  از سری راهبند هایی است که تیرکهای بلندی دارد و مناسب امکان تجاری و صنعتی می باشد. توان محافظتی این دستگاه IP24 می باشد که نشان از این است که باران ، اختلالی در سیستم به وجود نخواهد آورد.

سرعت باز و بسته شدن در مدل 6 متر شش ثانیه و در مدل 8 متر هشت ثانیه می باشد.

 

ویژگی های اصلی:

راهبند ساخته شده در دو مدل با بوم (تیرک) 6 و 8 متری

سرعت باز و بسته شدن در 6 یا 8 ثانیه

کارکرد در دمای 20- تا 55 درجه سانتیگراد

مناسب اماکن پرتردد تجاری و صنعتی

  • علی ابراهیمی