سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

پیوندهای روزانه
پیوندها

۲۲ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پنل آیفون تصویری فروز سیماران

شرکت آیفون تصویری سیماران یکی از تولید کنندگان بزرگ در زمینه انواع آیفون تصویری ، آیفون صوتی و متعلقات مربوط به آن می باشد و توانسته است با تولید محصولات متنوع نظر طیف گسترده ای از مشتریان را به خود جلب نماید و هم اکنون با طراحی و تولید محصولات با کیفیت جایگاه مناسبی را در بین رقبای خود کسب کرده است. انواع پنل آیفون تصویری سیماران از تولیدات این شرکت می باشد که متناسب با عملکرد ، ابعاد و اندازه دارای تنوع بالایی می باشند البته بد نیست بدانید پنل های زنگ سیماران به لحاظ کیفیت و نوع ساخت تفاوتی ندارند و تنها تفاوت آنها در شکل ظاهری و ابعادشان است.

     

بررسی پنل زنگ فروز سیماران

یکی از تجهیزات الکترونیکی آیفون تصویری سیماران انواع پنل آیفون تصویری مانند پنل فروز سیماران می باشد که دارای دو مدل ساده و کدینگ است. در پنل های کدینگ برای هر واحد یک کد یا عدد در نظر گرفته می شود که در واقع با شماره گیری آن روی پنل و فشردن دکمه زنگ ارتباط بین افراد داخل واحد و مراجعه کننده ها برقرار می گردد ، این ویژگی سبب می شود تا در ساختمان هایی با تعداد واحد زیاد از پنل های کدینگ استفاده شود و لی در پنل ساده یا شاسی دار فروز سیماران برای هر واحد به صورت مجزا یک زنگ قرار داده شده است.

               

پنل آیفون تصویری فروز سیماران

   

پنل آیفون تصویری سیماران فروز در این مدل از نوع شاسی دار یا ساده است که تا زیر 100 زنگ را می تواند ساپورت نماید و طراحی ظاهری آن به گونه ای است که دارای پنل های 1 ، 2 و 3 واحدی می باشد اما در تعداد واحدهای بالاتر از سه تنها برای ساختمان هایی با تعداد واحد زوج مثل 4 ، 6 ، 8 و غیره قابل استفاده است. یکی از ویژگی های این محصول ابعاد کوچک پنل تک واحدی آن است به همین دلیل می تواند گزینه مناسبی برای جلوی درب واحد باشد.

جنس بدنه این پنل از آلومینیوم اکسترود شده می باشد که در برابر بارندگی و گردوغبار مقاومت بالایی دارد بنابراین می توان با اطمینان این محصول را در فضاهای بیرون ساختمانی مورد استفاده قرار داد.

   

ویژگی های فنی

نوع لنز یا دوربین به کار رفته در پنل دم دری فروز سیماران CCD رنگی است که رزولوشن بالایی دارد و می تواند تصاویری با کیفیت بالا را در اختیار کاربران قرار دهد همچنین لنز دوربین قابلیت تنظیم در چهار جهت مختلف را دارد و به دلیل مجهز بودن به WHITE LED دید مناسبی را برای دید در شب افراد فراهم می آورد. پنل تصویری فروز سیماران صفحه کلیدی نورانی دارد در نتیجه در تاریکی شب به راحتی می توان از آن استفاده کرد.

توان مصرفی پنل زنگ فروز سیماران برابر با 2.02 وات است و سیستم تغذیه آن برق 12 تا 14 VDC می باشد . یکی از نکاتی که در رابطه با این پنل وجود دارد نداشتن سوئیچر در پشت پنل است به این معنا که برای سیم کشی دستگاه باید از سوئیچر مجتمع استفاده کرد و تمام سیم ها باید ابتدا از پشت پنل وارد سوئیچر مجتمع شوند و بعد به هر واحد کشیده شوند.

   

بخش های مختلف پنل فروز سیماران

     

  • مجهز به صفحه آلومینیومی آبکاری شده
  • پیچ هایی برای تنظیم زاویه دوربین
  • شیشه ای جهت محافظت از لنز
  • وجود لنز و بلندگو ( میکروفن ) در کنار هم در قسمت بالای دستگاه

    

نتیجه گیری

در صورتی که نیاز به یک پنل تصویری با تعداد واحدهای یک ، دو ، سه و یا تعداد واحد زوج بالای چهار دارید می توانید از پنل زنگ سیماران مدل فروز استفاده نمایید همچنین این پنل با دارا بودن ظاهری زیبا می تواند انتخاب مناسبی برای مشتریان باشد.

 

ویژگی ها

مشخصات عمومی

مقدار گارانتی : 2/5 ساله
جنس بدنه : فلزی

آیفون تصویری

نوع آیفون تصویری : پنل تصویری

سایر مشخصات محصول

نوع نصب : توکار
  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

آیفون تصویری کوماکس مدل CDV-43K

آیفون تصویری کوماکس مدل CDV-43K دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی است. این صفحه نمایش از نوع ال ای دی است. برای این محصول امکان اتصال به پنل دوم نیز فراهم شده است. این آیفون جزو آیفون های هندست کوماکس است که برای برقراری ارتباط با مراجعه کنند باید از گوشی استفاده کرد. قیمت آیفون تصویری کوماکس مدل CDV-43K به گونه ای تنظیم شده است که آن را در رده آیفون های اقتصادی کوماکس قرار می دهد.

این آیفون تصویری کوماکس دارای اندازه 157×167×28 میلی متر است و قادر است در دمایی بین 0 تا 40 درجه سانتی گراد به خوبی عمل کند. نکته دیگر اینکه این محصول به صورت روکار نصب می شود. این آیفون می تواند از هر دو سیستم NTCS و PAL پشتیبانی نماید. آیفون تصویری COMMAX مدل CDV-43K امکان برقراری ارتباط داخلی بین واحد ها را فراهم می سازد، به این ترتیب می توان با تعریف اعداد به خصوصی برای هر واحد و شماره گیری آن از طریق آیفون، با واحد های یک ساختمان ارتباط داخلی برقرار کرد. این مانیتور فاقد حافظه می باشد.

این مانیتور آیفون تصویری کوماکس قابلیت اتصال به دوربین دوم را ندارد، اما می توان آن را مجهز به سوییچر خاصی کرد که به وسیله آن می توان آن را به پنل دوم متصل کرد. این سیستم مناسب برای ساختمان های بزرگی است که دارای دو ورودی هستند در نتیجه از هر دو پنل می توان به واحد خاصی دسترسی داشت. همچنین برای برقراری ارتباط در یک واحد بزرگ می توان از گوشی ارتباط داخل واحد مدل DP-4VHP استفاده کرد.
میزان برق مصرفی این آیفون در حالت استندبای یا آماده به کار 2.5 ولت است که این میزان در هنگام انجام کار و در بیشترین حد ممکن به 15W می رسد.

بر روی بدنه آیفون تصویری COMMAX مدل CDV-43K و درست زیر صفحه نمایش چند کلید لمسی به چشم می خورد. با فشردن اولین کلید از سمت چپ صفحه نمایش روشن شده و می توان تصویر مقابل دوربین پنل را مشاهده نمود. اولین کلید سمت راست برای اجرای تنظیمات و دکمه ای که با علامت کلید مشخص شده است برای باز کردن درب به کار می رود.

شکل زیر به خوبی ابعاد این مانیتور آیفون تصویری کوماکس را نمایش می دهد:

   

آیفون تصویری کوماکس

    

خلاصه ویژگی ها

می توان خصوصیات این محصول ساخت شرکت کوماکس را به شکل زیر خلاصه کرد:

  • اندازه تصویر 4.3 اینچ
  • نمایشگر 4.3 Inch TFT LED Display
  • با قابلیت برقراری ارتباط داخل واحد
  • منبع تغذیه AC 100~240V, 50/60Hz
  • درب بازکن تصویری رنگی
  • روش نصب روکار

  • سیم کشی 
  • Door camera : 28m(0.5Ø) / 50m 0.65Ø
  • Interphone : 28m(0.5Ø) / 50m 0.65Ø
  • ابعاد 157x167x28mm
  • حرارت 0°c~40°c
  • کلید های لمسی و طراحی بسیار ساده و شیک
  • دیدن محوطه جلوی درب ساختمان تنها با لمس کلید نمایش تصویر
  • دارای منوی تنظیمات ساده و کاربردی
  • قابلیت برقراری ارتباط بین دو گوشی داخل واحد تنها با استفاده از یک گوشی صوتی مدل DP-4VHP 
  • پشتیبانی از هر دو سیستم PAL و NTSC

در نهایت می توان گفت با توجه به ویژگی های گفته شده برای این محصول خرید آیفون تصویری کوماکس مدل CDV-43K می تواند گزینه مناسبی باشد.

ویژگی ها

مشخصات عمومی

مقدار گارانتی : 3 ساله

آیفون تصویری

نوع آیفون تصویری : آیفون تصویری
اندازه صفحه نمایش : 4.3 اینچ
حافظه :
قابلیت تنظیم صدای زنگ :
صفحه نمایش رنگی :
نوع صفحه نمایش : LCD-TFT
صفحه نمایش لمسی : فقط کلید لمسی (key touch)
ارتباط داخلی :
بازکردن درب پارکینگ :
اتصال تلفن به مانیتور :
اتصال به گوشی قابل حمل :

سایر مشخصات محصول

گوشی :
  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

آیفون تصویری تابا مدل TVD-2070

شرکت آیفون تصویری تابا یکی از تولیدکنندگان خوش نام در طراحی آیفون تصویری می باشد که متناسب با سلایق مختلف به تولید مانیتور هایی با اندازه های گوناگون اقدام کرده است و توانسته در میان رقبای خود جایگاه مناسبی به دست آورد. در همین این راستا تولید دربازکن های جدید و لوکس از اقدامات مهم این شرکت بوده که موجب تحولی بزرگ در محصولات تابا گردیده است.

آیفون تصویری تابا 2070 با داشتن صفحه نمایش تمام لمسی و هفت اینچی خود از زیبایی خاصی برخوردار است که در دسته در بازکن های شیک و با قابلیت بالا قرار می گیرد. در ادامه به شرح مفصل این محصول لوکس می پردازیم تا شما بتوانید در صورت نیاز خریدی مطمئن داشته باشید.

        

طراحی ظاهری محصول

شکل ظاهری آیفون تصویری تابا 2070  همانند یک تبلت هفت اینچی است و صفحه نمایش آن بیشترین قسمت دستگاه را فراگرفته است. آیفون تصویری 2070 تابا دارای مانیتور 7 اینچی رنگی و تمام لمسی می باشد. دور تا دور صفحه نمایش به رنگ مشکی بوده و سه دکمه لمسی آبی رنگ در سمت راست صفحه قرار گرفته است که هرکدام کاربرد ویژه ای دارند. این مانیتور دارای ارتفاع 145، عرض 235 و ضخامت 36 میلیمتر می باشد. ابعاد این آیفون و بدنه تخت آن، این محصول تابا را در دسته محصولات شیک این شرکت قرار می دهد.

     

آیفون تصویری تابا 2070

    

در بخش میانی و زیر صفحه نمایش نام تابا به صورت انگلیسی نوشته شده است و در سمت راست آن می توانید مدل محصول را مشاهده کنید. در این محصول اندازه صفحه نمایش به نوعی در مدل آن  بیان شده است، آیفون تصویری 2070 تابا دارای صفحه نمایش 7 اینچی است. 

یکی از ویژگی های منحصر به فرد آیفون تصویری 2070 تابا هندزفری بودن آن است. در گوشه سمت چپ دستگاه یک بلندگو کوچک به چشم می خورد که کار انتقال صدا را انجام می دهد و همین ویژگی این آیفون را در دسته مدل های خاص و یونیک شرکت تابا قرار داده است.

آیفون تصویری تابا 2070 فقط دارای یک دکمه غیر لمسی است که در کناره سمت چپ دستگاه قرار گرفته و وظیفه آن خاموش و روشن کردن مانیتور می باشد. همچنین در کناره سمت راست دستگاه شیاری برای قرارگرفتن کارت حافظه خارجی تعبیه شده است و می توان با قرار دادن کارت SD در آن قابلیت ذخیره عکس بیشتر و همینطور فیلمبرداری را به دستگاه خود اضافه نمود.

        

آیفون تصویری تابا 2070

     

مشخصات فنی

صفحه نمایش

آیفون تصویری 2070 تابا دارای صفحه نمایش هفت اینچی می باشد و از تکنولوژی TFT LCD در ساخت این صفحه نمایش استفاده شده است که قادر است تصاویری با کیفیت بالا در اختیار کاربر قرار دهد. گفتنی است امکان تنظیم میزان نور، روشنایی و کنتراست تصویر نیز وجود دارد.

دربازکن تصویری 2070 تابا با دارا بودن صفحه تمام لمسی این امکان را فراهم کرده است تا بتوان به راحتی با لمس صفحه LCD به منوی اصلی دستگاه دسترسی داشت که همین امر کاربری ساده ای برای مشتریان فراهم آورده است.

صفحه نمایش درب بازکن تصویری 2070 تابا به لطف وجود تکنولوژی LCD موجود در آن می تواند تصاویری با کیفیت و وضوح بالا دراختیار شما قرار دهد همچنین عکس های گرفته شده توسط مانیتور نیز با شفافیت بالا قابل مشاهده هستند.

    

رابط کاربری و کلید های محصول

با نگاه اول به آیفون تصویری 2070 تابا شما تنها یک صفحه نمایش بزرگ و سه کلید غیر لمسی مشاهده می کنید که کاربری آنها به صورت زیر است:

دکمه اول برای روشن کردن مانیتور مورد استفاده قرار گرفته و کلید ON نام دارد.

دکمه لمسی دوم که نمای کلید بر روی آن مشاهده می شود برای باز کردن درب مورد استفاده قرار می گیرد و با لمس آن به راحتی می توان قفل درب آپارتمان یا محل مورد نظر را باز کرد.

دکمه سوم با داشتن شکل تلفن یکی از کلید های خاص در آیفون تصویری 2070 تابا می باشد و کلید TALK نام دارد که با لمس آن می توان با شخص مراجعه کننده دم درب مکالمه کرد.

با لمس صفحه نمایش دربازکن تصویری 2070 تابا منوی اصلی در دسترس خواهد بود و پنج گزینه شامل دوربین، حافظه، تماس، تنظیمات و خروج را مشاهده کنید. هرکدام از این منو ها کاربری های ویژه ای دارند به طور مثال با لمس دکمه دوربین می توانید به دوربین 1 و 2 دسترسی داشته باشید. دکمه ضبط برای عکسبرداری و فیلمبرداری به صورت دستی به کار می رود. تنظیمات مربوط به عکس ها، بزرگنمایی تصاویر، کلید خروج از صفحه، کلید برقراری تماس صوتی و کلید بازکردن درب نیز امکان پذیر می باشد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد آیفون تصویری تابا مدل 2070 قابلیت اتصال آن به خط تلفن و همچنین قابلیت برقراری ارتباط داخلی ( اینترکام ) بین واحدهای مختلف و ارتباط با واحد نگهبانی می باشد.

شما می توانید درب بازکن تصویری 2070 تابا را به خط تلفن منزل یا محل کار خود متصل نمایید و از آن به عنوان دستگاه تلفن استفاده کنید که این ویژگی باعث شده است تا با داشتن یک آیفون تصویری 2070 نیازی به گوشی تلفن نداشته باشید.

ویژگی دیگری که آیفون تصویری 2070 تابا را از سایر محصولات متمایز کرده است قابلیت انتقال مکالمه از پنل به خط تلفن می باشد به این صورت که شما با لمس گزینه مکالمه ( PHONE ) وارد قسمت مکالمه می شوید و بعد می توانید در قسمت شماره تماس اضطراری یک شماره موبایل وارد نمایید، در این حالت زمانی که در منزل حضور ندارید در صورت فشردن زنگ توسط مراجعه کننده پس از 20 ثانیه تماس تلفنی با شخص برقرار می شود و در این صورت می توانید از راه دور نیز درب منزل خود را باز کنید.

یکی از مشکلاتی که در مدل های قبلی از آیفون تصویری تابا وجود داشت عدم دسترسی به زبان فارسی در منوی اصلی بود که این مورد مشکلات متعددی را برای کاربران ایجاد کرده بود ولی هم اکنون شرکت تابا با تولید آیفون تصویری 2070 این مشکل را برطرف کرده است و شما می توانید با لمس گزینه زبان، منوی مانیتور را به زبان انگلیسی و فارسی مشاهده نمایید.

      

حافظه آیفون تصویری 2070 تابا

درب بازکن تصویری تابا مدل 2070 دارای حافظه داخلی است که می تواند 200 عکس را در خود ذخیره کند ولی اگر شما نیاز به فیلمبرداری و ذخیره آنها دارید نگران نباشید زیرا در این مدل هم می توانید با اضافه کردن یک کارت حافظه SD قابلیت فیلمبرداری و ذخیره عکس بیشتر را به دستگاه خود اضافه کنید به این صورت که با قرار دادن رم خارجی می توان امکان ذخیره 1024 عکس و 256 ویدئوی 15 ثانیه ای همراه با صدای مراجعه کننده را در دستگاه خود ایجاد کرد.

با لمس گزینه حافظه ( MEMORY ) شما وارد قسمت حافظه دستگاه می شوید و می توانید تصاویر تهیه شده را مشاهده نمایید ولی باید توجه کنید در صورتی که تعداد عکس های موجود در حافظه داخلی از 200 عدد بیشتر شد دستگاه قادر به ذخیره عکس بیشتر در حافظه داخلی خود نمی باشد و در این حالت باید با قرار دادن یک رم خارجی در دستگاه تمامی عکس ها را به کارت حافظه خود منتقل کنید که برای این کار می توانید از ( COPY TO SD ) استفاده نمایید.

توجه کنید در آیفون تصویری 2070 تابا در صورت عدم وجود کارت حافظه دستگاه قادر به ذخیره فیلم نمی باشد و برای تهیه فیلم باید ابتدا کارت حافظه خارجی مناسبی را برای مانیتور خود تهیه نمایید و در این صورت می توانید عکس های منتقل شده به کارت حافظه را در کامپیوتر شخصی خود نیز مشاهده کنید.

   

قابلیت ارتباط آیفون تصویری 2070 تابا

دربازکن تصویری 2070 تابا در دسته محصولاتی قرار می گیرد که قابلیت اتصال به دو پنل هوشمند یا یک دوربین مداربسته را دارد و برای پشتیبانی از دو پنل نیازی به سوئیچر خارجی و قطعه اضافی ندارد، شما با استفاده از این ویژگی می توانید هم زمان دو پنل را با یک مانیتور کنترل نمایید و یا در صورت لزوم مانیتور تصویری خود را به یک دوربین مدار بسته متصل کنید.

درب بازکن تصویری 2070 تابا مجهز به سیستم سوئیچر داخلی می باشد و اگر در یک مجموعه سیم کشی آیفون ها به صورت سری یا پارالل انجام شده باشد از سوئیچر داخل مانیتور استفاده می شود و در صورتی که برای هر واحد ساختمان سیم کشی مجزا انجام شده باشد باید از سوئیچر داخل پنل برای سیم کشی آیفون ها استفاده شود.

      

آیفون تصویری تابا 2070

     

گارانتی محصولات تابا

آیفون تصویری 2070 تابا مانند دیگر مدل های این شرکت دارای گارانتی سه ساله می باشد که زمان آن از تاریخ تولید محصول محاسبه می گردد ولی متاسفانه در هیچ قسمتی از درب بازکن تاریخ تولید محصول دیده نمی شود. سرویس دهندگان این شرکت می توانند با استفاده از شماره سریال محصول به تاریخ تولید آیفون تصویری مورد نظر دسترسی داشته باشند.

کارت گارانتی آیفون تصویری مدل 2070 روی جعبه این محصول چاپ شده است و هنگام دریافت خدمات پس از فروش وجود این کارت ضروری می باشد و شما می توانید برای دریافت خدمات گارانتی با شماره های 2-77148550  تماس بگیرید.

زمان ارائه گارانتی آیفون تصویری تابا در تهران 48 و در شهرستان ها 72 ساعت می باشد که این خدمات در اسرع وقت و در محل انجام می شود.

    

نتیجه گیری

آیفون تصویری 2070 تابا یکی از محصولات لوکس و زیبای این شرکت است که دارای صفحه نمایش تمام لمسی و هفت اینچی می باشد. اگر شما به دنبال یک آیفون با ظاهر زیبا هستید و در نظر دارید که امکانات خاصی را همانند اتصال به خط تلفن، قابلیت باز کردن درب از راه دور، قابلیت برقراری ارتباط بین واحدها، داشتن حافظه داخلی و اتصال به دو پنل فراهم آورد، این مدل را به شما پیشنهاد می کنیم.

نقاط قوت:
  • صفحه نمایش لمسی 7 اینچ
  • دارای حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی
  • پشتیبانی از پنل دوم یا دوربین مداربسته
  • باز کردن درب از راه دور به وسیله تلفن ثابت یا موبایل
  • پاسخگویی از راه دور به مراجعه کننده
  • اتصال به تلفن ساختمان
نقاط ضعف:
  • پخش صدا مراجعه کننده به علت نداشتن هدست
  • قیمت بالا محصول

ویژگی ها

مشخصات دوربین مداربسته

دیگر امکانات : دارای تقویم شمسی و میلادی و همچنین زبان فارسی و انگلیسی دارای -حافظه 200 عکس داخلی و ساپورت کارت حافظه جهت عکس و فیلم-دارای دماسنج داخلی - اتصال به خط تلفن ساختمان و باز نمودن درب از راه دور

مشخصات عمومی

مقدار گارانتی : 3 ساله

آیفون تصویری

نوع آیفون تصویری : آیفون تصویری
اندازه صفحه نمایش : 7 اینچ
زمان قطع اتوماتیک تصویر : دو دقیقه
قابلیت اتصال : با دوپنل یا یکپنل و یک دوربین مداربسته
حافظه :
قابلیت تنظیم صدای زنگ :
صفحه نمایش رنگی :
امکان استفاده از چند آیفن : به صورت موازی را دارد
نوع صفحه نمایش : LCD-TFT
صفحه نمایش لمسی :
ارتباط داخلی : با کلیه واحدها
قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر : قابلیت نمایش تصویر دوربین مداربسته

سایر مشخصات محصول

گوشی : هندزفری
نوع نصب : روکار
  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

view-source:http://www.dcakala.com/8658-thickbox_default/rain-gear-panel.jpg

بارانگیر پنل آیفون تصویری الکتروپیک برای محافظت پنل از آبخوردگی و حتی گاهی برای سایبان آفتاب نبز مور استفاده قرار می گیرد.

این بارانگیر مقاوم، از فلز آب دیده ضد زنگ ساخته شده و قابلیت تنظیم ارتفاع از 20 سانتیمتر تا 32 سانتیمتر را دارا میباشد.با نصب این بارانگیر کار برای سارقان پنل نیز مشکل شده و کار باز کردن این قاب بارانگیر آیفون تصویری بسیار زمانبر می باشد.

ورق استفاده شده در این محصول بسیار مقاومتر از مدلهای مشابه بوده و در مقابل ضربه تغییر شکل نخواهد داد.

این بارانگیر پنل آیفون تصویری مناسب مدلهای زیر می باشد:

ابعاد این بارانگبر پنل عرض 10 سانتیمتر و ارتقاع 20 تا 32 سانتیمتر قابل تنظیم است.

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

view-source:http://www.dcakala.com/563-thickbox_default/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%A7-35%D8%A7%DB%8C%D9%86%DA%86-tvd1040m.jpg

آیفون تصویری 1040 تابا ، کلاسیک ماندگار

اولین بار این شکل ظاهری توسط شرکت آیفون تصویری کوماکس ارائه شد و در برندهای مختلفی شاهد ارائه محصول با نامهای گوناگون بوده ایم، شرکت آیفون تصویری تابا نیز این شکل آیفون را با نام TVD-1040 به بازار عرضه نموده است. 
این مدل جزو معدود محصولات از سری آیفون تصویری تابا است که طرح آن کاملا از یک محصول دیگر کپی برداری شده است. بعد از این آیفون تصویری تابا در محصولات بعدی اش از سبک خاص خودش در طراحی و تولید دربازکن تصویری استفاده نمود.

    

طراحی ظاهری

همانطور که گفته شد طرح آیفون تصویری تابا TVD-1040M200  کاملا برگرفته شده از دربازکن تصویری 4PNC کوماکس قدیم است. این دربازکن تصویری ظاهری تقریبا مربع شکل دارد و صفحه نمایش آن در بالای دستگاه قرار دارد.
این آیفون تصویری دارای عرض 20 سانتی متر و ارتفاع 23 سانتی متر است همچنینضخامت آن 4 سانتی متر می باشد. علت ضخامت بالای این دستگاه این است که در گذشته به جای صفحه نمایش LCD تخت از لامپ تصویر درون آن استفاده می شد و برای جای دادن این قطعه بزرگ، نیاز به ضخامت بالا بود. 

در زیر صفحه نمایش 3.5 اینچی آن سه کلید زیر هم قرار گرفته که ظاهر ساده این آیفون تصویر را تکمیل می کند. سمت چپ نیز به مانند سایر محصولات دربازکن تصویری گوشی (دهنی) قرار گرفته است. اندازه این گوشی باعث شده که برداشتن آن بسیار ساده انجام گیرد، صدا به خوبی شنیده شود و به خوبی به پنل دم درب انتقال پیدا کند.

تا اینجای کار همه چیز خوب است، اما از گذشته قرار دادن این گوشی بر جای خودش مشکل ساز بود؛ چرا که تماما از سیستم مکانیکی در قطع کن و گوشی آیفون تصویری 1040 تابا استفاده شده است. البته باید اذعان نمود که تابا تا حدود زیادی مشکلات این قسمت را مرتفع نموده و ما در کارکرد با گذاشتن و قطع کردن تصویر هیچ مشکلی نداشته ایم.

    

مشخصات فنی

صفحه نمایش

تابا در آیفون تصویری TVD-1040 از یک صفحه نمایش 3.5 اینچ TFT LCD با رزولوشن بالا استفاده نموده که نتیجه کار این صفحه نمایش، تصویری گرم و بدون نویز است. البته اندازه کوچک این صفحه نمایش مزید بر علت شده تا پیکسل ها به هم نزدیک تر باشد و همه چیز به خوبی به نمایش در آید.
با نگاهی گذرا به کادری که صفحه نمایش در آن قرار دارد، در می یابیم که تابا می توانست از صفحه نمایش 4 و حتی 4.3 اینچ در آیفون تصویری 1040 استفاده کند. اما تا کنون دلیلی برای این کار پیدا نکرده و بهاحتمال غریب به یقین دربازکن تصویری TVD-1040 به آرشیو تابا انتقال می یابد و تولید آن متوقف می گردد.

    

رابط کاربری و کلیدها

تابا در محصول تقریبا ارزان قیمت خود از همان رابط کاربری همیشگی استفاده کرده است؛ آیکون های جذاب، صفحه ی آبی و زبان انگلیسی! 
بله، در آیفون تصویری 1040 تابا تنها زبان انگلیسی وجود دارد و در این محصول ایرانی می بایست کمی از فرهنگ لغات انگلیسی استفاده نمود. البته تمام تنظیماتی که در آیفون 1040 وجود دارد را می توان در کاتالوگ کارکرد همراه این دستگاه یافت.
سه کلیدی که روی آیفون تصویری 1040 تابا قرار گرفته اند به ترتیب از بالا به پایین برای روشن کردن تصویر، خاموش کردن تصویر و در نهایت باز کردن درب ورودی به کار می روند. کناره سمت راست دستگاه نیز دارای 4 کلید است که عمده ی کار آن برای تغییر در تنظیمات نمایش، تاریخ و زمان و همچنین حافظه است.

    

حافظه آیفون تصویری TVD-1040M200 تابا

آیفون تصویری تابا 1040M200 فقط به صورت حافظه دار تولید می شود و مدل بدون حافظه این دستگاه دیگر تولید نخواهد شد. تابا ابتدا مدل 1040 را با قابلیت ذخیره 100 عکس ارائه داده بود که در به روزرسانی سال 1394، حافظه داخلی را به 200 عکس ارتقا داد. در کنار حافظه داخلی قابلیت اضافه کردن میکرو SD در این دستگاه وجود دارد که با اضافه کردن این کارت می توان 1024 تصویر و 256 فیلم15 ثانیه ای را با این آیفون تصویری گرفت.
کارت حافظه جانبی ای درون جعبه ی آیفون تصویری وجود ندارد و پیشنهاد تابا به استفاده از میکرو SD های کلاس 10 در آیفونهای تصویری اش می باشد.

   

قابلیت ارتباط در آیفون تصویری 1040 تابا

آیفون تصویری تابا مدل 1040 دارای دو ورودی می باشد، این بدان معنی است که این مدل بدون نیاز به سوئیچر از دو پنل تصویری پشتیبانی می نماید. البته می توان بجای دو عدد پنل از یک پنل تصویری تابا و یک دوربین مداربسته استفاده نمود. در صورتی که واحدهای یک آپارتمان کمتر از 8 واحد باشد می توان از سیم کشی نوع پارالل استفاده نمود تا از سیم کمتری در ساختمان استفاده شود و هم اینکه از هر واحد به صورت مجزا تا پنل کابل کشی نمود و از سوئیچر پشت پنل استفاده کرد.
آیفون تابا 1040 قابلیت باز نمودن درب پارکینگ را دارا نیست. البته در این رنج قیمت امکانات ارتباطی کاملی را ما در آیفون تصویری 1040 تابا شاهد هستیم که در کمتر برندی شاهد این امکانات در یک محصول میان رده میباشیم.

   

گارانتی محصولات تابا

شرکت تابا تمام محصولات آیفون تصویری اش را با سه سال گارانتی به بازار عرضه می نماید که زمان آن از تاریخ تولید محصول محاسبه می گردد. این تاریخ تولید در هیچ کجای آیفون ثبت نشده است ولی سرویس دهندگان شرکت تابا با استفاده از شماره سریال هر محصول می توانند به تاریخ تولید آن دسترسی داشته باشند و خدمات پس فروش خود را در اختیار مشتریان قرار دهند.

روی جعبه هر دستگاه کارت گارانتی آیفون تصویری تابا چاپ شده است که برای دریافت خدمات گارانتی وجود این کارت از شرط های لازم است. همچنین شما می توانید با شماره های 2-77148550 تماس حاصل کنید و عیوب و خرابی دستگاه خود را اعلام نمایید تا در اسرع وقت از خدمات پس از فروش شرکت تابا بهره مند گردید. حداکثر زمان ارائه خدمات گارانتی آیفون تصویری تابا در تهران 48 ساعت و در شهرستانها 72 ساعت می باشد.

    

جمع بندی

اگر به دنبال آیفون تصویری با ظاهر ساده و امکانات کامل هستید، آیفون تصویری 1040 تابا همواره می تواند نظر شما را به خود جلب نماید. قابلیت های پشتیبانی از پنل دوم یا دوربین مدار بسته، دارا بودن حافظه داخلی و اضافه نمودن حافظه خارجی برای دریافت فیلم می تواند این ظاهر ساده را به یک محصول برتر تبدیل نماید. در کنار این خصوصیات بارز، ظاهر قدیمی و کلید های کوچک بسیار ساده کنار دستگاه را می توان از جمله نقاط منفی این آیفون تصویری دانست.

نقاط قوت:
  • صفحه نمایش 3.5 اینچ 
  • دارای حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی برای عکس و فیلم
  • پشتیبانی از پنل دوم یا دوربین مداربسته
نقاط ضعف:
  • عدم خروجی جهت ارتباط با واحد نگهبانی
  • عدم پشتیبانی از زبان فارسی
  • ظاهر قدیمی و کلیشه ای
  • ضخامت بالا نسبت به سایر محصولات بروز

ویژگی ها

مشخصات عمومی

مقدار گارانتی : 3 ساله

آیفون تصویری

نوع آیفون تصویری : آیفون تصویری
اندازه صفحه نمایش : 3.5 اینچ
زمان قطع اتوماتیک تصویر : دو دقیقه
قابلیت اتصال : قابل اتصال به دو پنل خارجی و حداکثر 3 مانیتور بصورت موازی در هر واحد
حافظه :
قابلیت تنظیم صدای زنگ :
صفحه نمایش رنگی :
نوع صفحه نمایش : LCD-TFT
صفحه نمایش لمسی :
ارتباط داخلی :
بازکردن درب پارکینگ :
اتصال تلفن به مانیتور :
اتصال به گوشی قابل حمل :
قابلیت اتصال به یک پنل دیگر :

سایر مشخصات محصول

گوشی :
نوع نصب : روکار
  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

پنل تصویری فراز سیماران

یکی از تجهیزات الکترونیکی شرکت آیفون تصویری سیماران پنل تصویری فراز سیماران می باشد که از متعلقات مربوط به آیفون تصویری است . شرکت سیماران همواره سعی کرده است محصولاتی با کیفیت و تنوع بالا تولید نماید و در همین راستا توانسته در رقابت با کمپانی های خارجی جایگاه مناسبی را کسب نماید. طراحی و تولید انواع آیفون تصویری ، آیفون صوتی ، انواع پنل زنگ در طرح ها و مدل های مختلف یکی از افتخارات شرکت سیماران است و توانسته است با ایجاد تنوع در محصولات نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نماید.

پنل آیفون تصویری سیماران مدل فراز برقرار کننده ارتباط بین مراجعه کننده و افراد حاضر در منزل می باشد و جهت نصب و استفاده از انواع آیفون تصویری سیماران به کار برده می شود. به طور کلی انواع پنل فراز سیماران دارای سه مدل زنگ دار ساده ( شاسی دار ) ، کدینگ و کارتخوان می باشد که در ادامه به معرفی پنل شاسی دار فراز سیماران می پردازیم.

    

بررسی پنل آیفون تصویری فراز سیماران ( پنل دم دری سیماران )

این پنل که نوع ساده یا شاسی دار می باشد می تواند تا زیر 100 زنگ در یک ساختمان را ساپورت کند در واقع این محصول بسته به تعداد زنگ های آن دارای قیمت های متفاوتی می باشد. یکی از قسمت های اصلی این پنل تصویری ،  لنزی است که می تواند تصاویر افراد مراجعه کننده را در داخل واحد و روی صفحه مانیتور نمایش دهد همچنین در صورتی که آیفون تصویری منزل شما قابلیت تصویربرداری داشته باشد با کمک این لنز تصاویر ثبت شده و در حافظه دستگاه شما ذخیره می شوند.

         

پنل آیفون تصویری فراز سیماران

    

پنل آیفون تصویری سیماران مدل فراز مجهز به دوربین CCD با رزولوشن بالا می باشد و می تواند تصاویری با کیفیت بالا در اختیار کاربران قرار دهد همچنین لنز این پنل در چهار طرف قابل تنظیم می باشد و به دلیل دارا بودن WHITE LED دید خوبی را در شب برای کاربران فراهم می آورد در واقع وجود ال ای دی ها سبب می شود صفحه کلید نورانی شده و امکان استفاده از آن در شب نیز برای افراد فراهم گردد.

بدنه این پنل تصویری از جنس آلومینیوم آبکاری شده است که در برابر بارندگی و گردوغبار مقاومت دارد. یکی دیگر از ویژگی های این پنل زنگ سیستم تغذیه 12-14VDC  است و توان مصرفی آن برابر با 2.02 وات می باشد همچنین هنگام نصب این محصول از چهار رشته سیم برای سیم کشی و اتصال پنل دم دری به آیفون تصویری داخل واحد استفاده می شود.

    

اجزای مختلف پنل زنگ تصویری فراز سیماران

  • صفحه فلزی آبکاری شده و مقاوم در برابر بارش
  • شیشه محافظ لنز برای جلوگیری از تماس مستقیم
  • دوربین CCD با رزولوشن بالا
  • بلندگو و میکروفن جهت پخش و انتقال صدا
  • پیچ های تنظیم کننده زاویه دوربین
  • سیم اتصال تغذیه و سیم اتصال به درب بازکن تصویری

      

نتیجه گیری

پنل آیفون تصویری سیماران فراز دارای ظاهری زیبا و ساده است و در صورتی که در یک ساختمان نیاز به یک پنل شاسی دار ساده داری پنل تصویری سیماران مدل فراز می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 

  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

view-source:http://www.dcakala.com/137-thickbox_default/iphone-elektropeyk-788.jpg

آیفون تصویری الکتروپیک نیز به مانند سایر رقبای داخلی و خارجی خود این سالها دست به نو آوری در محصولات آیفون تصویری نموده و با ارائه مدلهای رنگی با قابلیت های متنوع سعی کرده تا بازار را به سوی خود بکشاند.

این تولید کننده در تولید پنل های خود نیز سلیقه  بکار برده و سعی کرده ظاهر زیبا را با امکانات خوب  کامل نماید.

ویژگی های اصلی پنل آیفون تصویری الکتروپیک :

·         قاب آلومینیومی مقاوم در برابر سرما و گرما

·         CCD دوربین ساخت SONY 

·         دوربین چرخشی (FD

·         استفاده از بردهای SMD

·         دوربین ساخت کره جنوبی

·         نصب و سیم بندی آسان

·         قابلیت دید در شب

·         کیفیت بالای صدا و تصویر

·         امکان تعویض جای اسمی از روی پنل

      ابعاد یک تا چهار واحدی 60*140*240 میلیمتر
  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

مانیتور آیفون تصویری تابا مدل TVD-2043

مانیتور آیفون تصویری تابا مدل TVD-2043 یکی از جدید ترین محصولات ساخت شرکت تابا است که دارای ظاهری بسیار ساده بوده و قادر است انتظارات اولیه و ابتدایی از یک آیفون تصویری را بر آورده کند. تابا با طراحی و تولید این محصول قصد رقابت با مدل های ارزان قیمت سیماران و همینطور مانیتور آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286 را داشته است، چرا که با استفاده از این مانیتور می توان با صرف هزینه ای اندک از امکاناتی مانند صفحه نمایش رنگی بهره مند شد. این مانیتور اقتصادی تابا در شرایطی که مقرون به صرفه بودن سیستم های برقراری ارتباط مهم باشد، بسیار مفید خواهد بود.

خرید مانیتور آیفون تصویری تابا مدل TVD-2043 با توجه به قیمت و ویژگی های آن می تواند گزینه مناسبی به شمار رود.

    

بدنه مانیتور آیفون تصویری تابا مدل TVD-2043

به طور کلی و مشخصا شکل ظاهری این مانیتور دارای قوس های متعدد است و طراح سعی داشته که این انحنا را تا حد ممکن به کار برد. به همین خاطر اگر از کنار بدنه به آن نگاهی بیندازیم، متوجه انحنای ظریفی از مرکز به بالا و پایین می شویم. به علاوه اتصال صفحه رویی و زیرین این مانیتور تصویری تابا، از پایین به وسیله یک خط کاملا خمیده انجام شده است. در لبه زیرین مانیتور آیفون تصویری تابا 2043 کلید روشن و خاموش کردن دستگاه به چشم می خورد.
مانیتور آیفون تصویری تابا مدل 2043 دارای بدنه ای به رنگ سفید و از جنس PVC است. کیفیت آن می تواند تضمین کند که این بدنه سفید با گذشت زمان تغییر رنگ نخواهد داد. ظاهر این محصول بسیار شبیه به مانیتور آیفون تصویری تابا مدل 1842 می باشد. ضخامت بالای بدنه می تواند یکی از عواملی باشد که از زیبایی این محصول می کاهد.
در سمت چپ این مانیتور تصویری 2043 تابا گوشی صوتی آن قرار گرفته است که می تواند برقراری ارتباط صوتی پاسخگو و مراجعه کننده را برقرار کند.
نکته قابل توجه این که این گوشی بر روی پلتفرم مدل 1842 تابا ساخته شده است که این مورد یک از نقاط ضعف آن می باشد؛ چرا که اندازه قاب رویی آن برای مانیتور 5.6 اینچی طراحی شده است اما اندازه صفحه نمایش آیفون درب باز کن تابا مدل 2043 به اندازه 4.3 اینچ می باشد، پس فضای زیادی در اطراف آن خالی و بدون استفاده باقی مانده است.
بر روی بدنه مانیتور 2043 تابا قابی خاکستری به چشم می خورد که سه ضلع راست و چپ و بالایی آن، خطی صاف و ضلع پایینی آن دارای دو قوس سینوسی می باشد. دو کلید بیضوی در این دو قوس به طور کاملا برجسته و مشخص دیده می شوند. کلید سمت راست برای باز کردن درب و کلید سمت چپ برای روشن شدن صفحه نمایش استفاده می شود. در مرکز این قاب صفحه نمایش 4.3 اینچی قرار گرفته است.
با برداشتن گوشی صوتی این مانیتور صفحه زیرین آن به چشم می خورد که در نیمه پایینی آن بلندگوی پخش صدا کاملا قابل تشخیص است. کمی بالاتر از آن سه کلید دیده می شود که کار تنظیمات دستگاه را بر عهده دارند. با حرکت کلید اول به سمت چپ از غلظت رنگ ها در صفحه نمایش کاسته می شود و با حرکت آن به سمت راست، تصاویر پررنگ تر می شوند. کلید دوم برای کنترل میزان روشنایی صفحه نمایش و کلید سوم برای تنظیم میزان صدای پخش شده، تعبیه شده اند. دوایر بزرگ و کوچک در اطراف این کلید ها نشان دهنده جهت صحیح حرکت آن ها است.

   

صفحه نمایش

صفحه نمایش این مانیتور دارای اندازه 4.3 اینچی است و در ساخت آن از فناوری TFT استفاده شده است. این مانیتور ال سی دی دارای کیفیت مناسبی است و در برابر قیمت آیفون تصویری تابا مدل 2043 می توان تصاویر آن را باکیفیت به شمار آورد. این صفحه نمایش قابلیت جدا سازی تصویر تا 420 خط تلویزیونی را دارد (رزولوشن 420 تی وی لاین TVL). این صفحه نمایش از سیستم پال پشتیبانی می کند و به طور اتوماتیک دو دقیقه بعد از روشن شدن صفحه نمایش، خاموش می گردد.

  

همانطور که قبلا هم اشاره شد، مانیتور 2043 تابا امکانات خاصی را به کاربر ارائه نمی کند. برای مثال امکان استفاده از کارت حافظه جانبی یا اتصال آن به پنل دیگر وجود ندارد. اما نکته اصلی در ارتباط با این محصول این که این مانیتور دربازکن تابا ویژگی های اصلی مانند داشتن صفحه نمایش رنگی را در کنار قیمت مناسب ارائه می کند.

ویژگی ها

مشخصات دوربین مداربسته

رزولوشن تصویر : 420 تی وی لاین

مشخصات عمومی

مقدار گارانتی : 3 ساله
جنس بدنه : پلاستیک

آیفون تصویری

نوع آیفون تصویری : آیفون تصویری
اندازه صفحه نمایش : 4.3 اینچ
حافظه :
قابلیت تنظیم صدای زنگ :
صفحه نمایش رنگی :
نوع صفحه نمایش : LCD-TFT
صفحه نمایش لمسی :
ارتباط داخلی :

سایر مشخصات محصول

گوشی :
نوع نصب : روکار
  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

پنل تصویری پین هول سیماران

پنل آیفون تصویری سیماران پین هول  یکی از تولیدات این شرکت است که در دسته پنل های روکار قرار می گیرد و از تجهیزات الکترونیکی این شرکت می باشد که برای نصب آن نیازی به ایجاد حفره یا برش روی محل مورد نظر نیست. همچنین سیماران سعی کرده است همواره محصولاتی با تنوع بالا تولید نماید تا نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نماید در همین راستا پنل تک واحدی سیماران یکی از محصولاتی است که مصرف خاص دارد.

از آنجا که بیشتر پنل های آیفون تصویری سیماران مناسب فضاهای خارجی هستند و به صورت توکار قابل استفاده می باشند از این رو سیماران محصولی را ارائه کرده است که به صورت روکار نصب می گردد و قابل استفاده پشت درب واحد می باشد.

پنل یک واحدی سیماران مدل VFC-W137 دقیقا همان مدلی است که مناسب فضای داخلی و پشت درب واحد است. این پنل تصویری دارای دوربین پین هول سونی است و نسبت به نسل قبلی خود ارتقا داشته و به سنسور دید در شب مجهز شده است تا در تاریکی محض بتواند تصویر برداری نماید.

شکل ظاهری این پنل به صورت یک بیضی کوچک مشکی رنگ است که روی بدنه آن یک شاسی بزرگ دایره ای برای زنگ زدن تعبیه شده است و در قسمت بالای این کلید ، بلندگو و میکروفن برای انتقال صدا قرار داده شده همچنین لنز این پنل نیز در بالاترین بخش این دستگاه قرار دارد.

        

پنل تصویری پین هول سیماران مدل VFC-W137

          

درون جعبه این پنل آیفون تصویری سیماران یک براکت تعبه شده تا یک زاویه 35 درجه ای ایجاد کند تا در صورت نیاز بتواند نقاط کور روبروی درب واحد را پوشش دهد.

قابلیت های منحصر به فرد :

دارای اندازه کوچک و مناسب جهت استفاده در فضای داخلی

مجهز به ال ای دی هایی برای دید در شب مناسب

دارای براکت 35 درجه ای روی سیستم برای افزایش میدان دید

قابلیت نصب آسان به صورت رو کار بدون کنده کاری

نقاط ضعف:

عدم ایمنی کافی جهت سرقت پنل

تولید در رنگ مشکی و عدم تنوع رنگی پنل

ویژگی ها

مشخصات عمومی

مقدار گارانتی : 2/5 ساله
جنس بدنه : فلزی

آیفون تصویری

نوع آیفون تصویری : پنل تصویری

سایر مشخصات محصول

نوع دوربین : پین هول سونی
نوع نصب : روکار
  • علی ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

پنل تصویری الکتروپیک 1190

پنل آیفون تصویری الکتروپیک 1190 یکی از محصولات با کیفیت شرکت الکتروپیک می باشد که برای ساختمان های تک واحدی به کار گرفته شده است و در برابر ضربه، رطوبت و دما مقاوم است. نصب این پنل روکار است و نیازی به خراب کردن دیوار نیست. پنل الکتروپیک از دوربین سونی استفاده می نماید و ساخت کره جنوبی می باشد. ده ها چراغ LED به صورت دایره ای شکل در اطراف دوربین 1190 آیفون تصویری الکتروپیک قرار گرفته اند که کیفیت دید در شب آن را به طور چشم گیری بالا برده اند.


پنل تصویری الکتروپیک 1190

ویژگی های اصلی :

·         نصب و سیم بندی آسان

·         CCD دوربین ساخت SONY

·          دوربین چرخشی در تمام جهات

·          قابلیت دید در شب

·         کیفیت بالای صدا و تصویر

·          مقاوم در برابر ضربه ، رطوبت و دما

·         دوربین ساخت کره جنوبی

·         بکارگیری تکنولوژی (SMT)

·         عدم نیاز به تخریب سطح دیوار در زمان نصب

·          قابلیت تنظیم صدای ایده ال از پشت پنل

        جنس بدنه زاماک

  • علی ابراهیمی