سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

پیوندهای روزانه
پیوندها

فروشگاه دی سی ای کالا:


فروشگاه دی سی ای کالا مجموعه ای کامل و جامع در زمینه کالاهای ساختمانی و تجهیزات برق و روشنایی است که در بستر اینترنت و تحت حمایت کلینیک برق بقایی فعالیت می کند. این فروشگاه با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب توانسته است جایگاه ویژه ای را در میان مصرف کنندگان به دست آورد.

نمایندگی های معتبر در زمینه های سیستم های حفاظتی از قبیل آیفون تصویری، دوربین های مدار بسته، درب های اتوماتیک، راهبند، کرکره اتوماتیک، درب اتوماتیک شیشه ای، سیستم های اعلام حریق، دستگیره های دیجیتال، دزدگیر اماکن، دستگاه حضور و غیاب و بسیاری از محصولات دیگر درگاه امنی را برای خرید اینترنتی مشتریان فراهم ساخته است. اعتقاد داریم آنچه که باعث رشد و توسعه ما در این سال ها شده است فقط فاکتور کیفیت در ارائه خدمات و صداقت در فروش بوده است بنابراین بزرگترین هدف خود در دی سی ای کالا بالابردن کیفیت در راستای رضایت مندی مشتریان خود می دانیم.

سیستم ورود اجناس جدید به مجموعه خود را وابسته به تحقیقات لایه ای نموده ایم تا قبل از هر گونه توصیه و معرفی کالای جدید به مشتری نکات مثبت و منفی آن را به صورت کامل ارائه دهیم. نتیجه این فرآیند قطعا یک خرید رضایت بخش خواهد بود. این بخش تحقیقات مبتنی بر اطلاعات تولید کننده، نظرات کارشناسان خبره در این زمینه و در صورت ممکن نصب آزمایشی کالا در یک پروژه می باشد. با یک نگاه دقیق به سبد محصولات ما، علاوه بر گستره وسیع کالاهای برق ساختمانی، به روز بودن و وجود کالاهای لاکچری نظر شما را جلب خواهد کرد. تنوع کالا به شما این اجازه را خواهد داد تا محدودیت در بودجه موجب حذف شدن سلیقه شما نگردد. این موضوع نیز خود عاملی برای افزایش رضایت مندی مشتریان عزیز و در نهایت گامی موفق برای ما به حساب می آید. با کمال میل پذیرای هر گونه انتقاد و پیشنهاد از سوی شما مشتریان و همکاران عزیز هستیم.

بدون شک هر سیستمی برای ماندگاری و حفظ جایگاه خود نیاز به تغییرات و به روز رسانی دارد. معیار ما در زمینه تغییرات در سبک تجارت تحلیل نظرات شما دوستان می باشد. فروشگاه آنلاین دی سی ای کالا – کلینیک تجهیزات ساختمان 

مدیریت سایت: مسلم زمانی ارفعی

آدرس:
تهران - بزرگراه رسالت-بین دردشت و سرسبز روبروی بانک ملی شماره 675

تلفن:
9821-77132832+  ,  9821-77132831+  ,  9821-77247145+  ,  9821-77186056+

ایمیل:
info@dcakala.com

http://www.dcakala.com