سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

راهبند اتوماتیک فک - مجهز  به خنک کننده ی موتور جهت استفاده ی مداوم - ضد خش و خوردگی - زمان باز و بسته شدن از 4 تا 7 ثانیه

راهبند اتوماتیک فک 640

شرکت فک تولید کننده ی انواع راهبند اتوماتیک و الکتروهیدرولیک می باشد که حدودا نیم قرن در این ضمینه فعالیت داشته است. شرکت فک بر پایه ی تکنولوژی روز دنیا محصولات خود را تولید و به بازار عرضه می نماید. راهبند اتوماتیک فک از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و همین موضوع مشتریان زیادی را ترغیب به استفاده از این محصول نموده است. راهبند اتوماتیک فک 640 نیز یکی از تولیدات این شرکت بزرگ می باشد که برای ترافیک های سنگین، برنامه های تجاری بزرگ، استفاده های صنعتی و... استفاده می شود.

راهبند اتوماتیک فک 640 دارای ظاهری زیبا می باشد اما در عین حال بسیار قوی می باشد و از بدنه ای محکم بهره می برد. از آنجاییکه 3 نوع برنامه و دو صفحه نمایش برای این راهبند طراحی شده است، جهت حفظ امنیت و اطمینان بیشتر میتوان از سیستم قفل امن این راهبند برای بستن کامل بوم ها و باز نگه داشتن کامل بوم ها استفاده نمود و همچنین از کلید کنترل دستی جهت باز و بسته کردن در زمان مورد نیاز، بهره مند شد. این 3 برنامه راهبند فک را کاملا سفارشی و مورد پسند مشتریان قرار داده است.

راهبند اتوماتیک فک 640

راهبند اتوماتیک فک 640 از بدنه ای ضد خش تهیه شده است که مجهز به ترمز الکترونیکی جهت جلوگیری از برخورد با موانع می باشد و حرکت بوم ها نیز به وسیله ی این ترمز به آهستگی صورت می گیرد. از دیگر ویژگی های راهبند فک مدل 640 نیز طراحی برای افراد راست دست و چپ دست می باشد که در هر دو صورت به راحتی می توان از آن استفاده نمود.

موتور راهبندهایی که در مکان های پر تردد قرار گرفته اند، به دلیل استفاده ی مداوم، گرم می شود و احتمال خراب شدن آن نیز بالا می رود. شرکت فک برای این مشکل یک عدد فن خنک کننده در راهبند تعبیه نموده است که مانع از گرم شدن بیش از حد موتور می شود و در نتیجه به سلامت راهبند کمک شایانی خواهد نمود.

طول بوم های راهبند اتوماتیک فک 640 از 4 متر شروع و تا 7 متر می باشد که بسته به نیاز مشتری، متراژ بوم قابل تغییر خواهد بود. در این مدل راهبند زمان باز و بسته شدن بوم، 4 ثانیه برای بوم های 4 متری، 5 ثانیه برای بوم های 5 متری، 6 ثانیه برای بوم های 6 متری و 7 ثانیه نیز برای بوم های 7 متری می باشد.

راهبند اتوماتیک فک 640 دارای گواهینامه ی IP55 می باشد. دارا بودن این گواهینامه به این معناست که محصول مورد نظر در برابر گرد و غبار، روغن، آب و... مقاوم می باشد.

خدمات پس از فروش محصول

تمامی محصولات معتبر دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش معتبر می باشند که این ضمانت نیز توسط شرکت های مختلفی صورت می پذیرد. این شرکت ها نیز حتما باید توسط تولید کننده ی اصلی محصول مورد تایید واقع شوند. راهبند اتوماتیک فک 640 نیز توسط نمایندگی شرکت فک در ایران گارانتی شده است که تاریخ شروع آن از زمان درج شده در فاکتور فروش می باشد و به مدت 4 سال نیز ادامه می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول با کارشناسان بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

  • ۹۵/۰۷/۰۵
  • علی ابراهیمی