سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

راهبند اتوماتیک فک - اندازه ی بوم 2 تا 4 متر - موتور الکتروهیدرولیک

راهبند اتوماتیک فک 615 

ممکن است در جاده ها، ورودی کارخانه ها، بیمارستان ها، پارکینگ ها و... نیاز به مانعی جهت جلوگیری از ورود افراد و وسایل نقلیه باشد که این کار توسط راهبند ها انجام می پذیرد. راهبند ها نیز انواع متفاوتی مانند اتوماتیک و دستی، ستونی و اهرمی دارند. انتخاب نوع آنها نیز بستگی به مکان مورد نظر برای نصب آن دارد. شرکت فک، تولید کننده ی انواع راهبند های الکتروهیدرولیکی و اتوماتیک می باشد که راهبند اتوماتیک فک 615 نیز یکی از تولیدات این شرکت می باشد.

راهبند اتوماتیک فک 615 از بوم 2 تا 4 متری استفاده می نماید که این بوم می تواند تاشونده نیز باشد. در مکان های نیمه صنعتی و همچنین مکان های خصوصی می توان از این نوع راهبند استفاده نمود. این محصول صد در صد ایتالیایی و ساخت و بسته بندی آن نیز در ایتالیا انجام پذیرفته است.

راهبند اتوماتیک فک 615

سرعت حرکت بوم در راهبند اتوماتیک فک 615 در اندازه ی 2 متری 3 ثانیه و در اندازه ی 4 متری 8 ثانیه می باشد که در ابتدا و انتهای به آهستگی حرکت می کند و در آخر نیز بوم به آرامی می ایستد. این مورد نیز به دلیل وجود برد کنترل قوی در راهبند فک می باشد. همچنین امکان نصب فنس تا 3 متر بر روی بوم نیز وجود دارد.

یکی از مزایایی که راهبندهای شرکت فک نسبت به برندهای دیگر دارد، الکتروهیدرولیک بودن موتور راهبندهای این شرکت است. الکتروهیدرولیک بودن موتور به راهبند اتوماتیک فک 615 امکان تردد نامحدود را داده است که این موضوع نظر مشتریان را جلب نموده است.

راهبند اتوماتیک فک 615 دارای گواهینامه ی IP44 می باشد که نشان دهنده ی مقاومت کامل در برابر نفوذ آب و خوردگی می باشد. همچنین گردش موتور این راهبند 1400 دور در دقیقه می باشد که دمای مجاز محیط آن نیز -20 تا +55 درجه سانتی گراد می باشد.

راهبند اتوماتیک فک 615 دارای یک عدد ریموت فابریک می باشد و همچنین موتور، بوم، یک جفت چشم فتوسل، یک عدد فلاشر و آنتن، یک عدد ریسیور و همچنین متعلقات نصب از جمله اقلم موجود در پکیج این دستگاه می باشد.

خدمات پس از فروش محصول

شرکت فک با تولید محصولات با کیفیت، اطمینان و اعتماد مشتریان خود را در سر تا سر جهان جلب نموده است و روز به روز محصولات جدید با تکنولوژی پیشرفته تری به بازار عرضه می نماید. یکی از نمایندگی های این شرکت معتبر نیز در ایران می باشد که راهبند اتوماتیک فک 615 را تحت گارانتی خود قرار داده است. این شرکت تا پایان مهلت گارانتی، تمامی خدمات درج شده در کارت گارانتی را به صورت رایگان در اختیار مشتریانش قرار می دهد. این خدمات نیز از تاریخ درج شده در فاکتور فروش شروع و به مدت 4 سال ادامه خواهد داشت.

  • ۹۵/۰۷/۰۷
  • علی ابراهیمی

نظرات (۱)

راهبند یک وسیله برای مسدود سازی مسیر عبور می باشد و از حرفه ای ترین آن می توان به راهبند فادینی اشاره نمود.