سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

آیفون تصویری مدل  40TK سیماران

شرکت شناخته شده ی سیماران، یکی از تولیدکنندگان انواع آیفون های تصویری است که سالهای سال است در حوزه ی صنایع الکترونیکی مشغول است و محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه می نماید. این شرکت به تازگی محصول جدید آیفون تصویری سیماران با نام HS 40TK/200 وارد بازار شده است که در زیر به بررسی این محصول می پردازیم.

سیماران 40TK

مشخصات ظاهری

آیفون تصویری سیماران 40TK  که با ظاهری 4 گوشه و بسیار ظریف ساخته شده است، 5 کلید لمسی در جلو و دکمه غیرلمسی در کناره ی سمت راست و همچنین یک کلید خاموش و روشن و یک شیار کارت حافظه در همین سمت دارد که کار کردن با این کلیدها بسیار آسان است. گوشی (دهنی) آیفون تصویری 40TK سیماران به صورت مغناطیسی روی دستگاه قرار می گیرد و در این مدل برای گوشی شاسی در نظر گرفته نشده است و گوشی نیز بوسیله ی یک سیم بند فنری به دستگاه متصل می شود.

     

آیفون تصویری 40tk سیماران

    

صفحه نمایش آیفون تصویری 40TK سیماران 4 اینچ می باشد و در قابی مشکی رنگ با خالهای سفید قرار دارد. نام تجاری شرکت سیماران نیز در قسمت پایینی قاب نوشته شده است.

آیفون تصویری 40TK سیماران

مشخصات فنی دستگاه

صفحه نمایش

صفحه نمایش آیفون تصویری سیماران 40TK  4 اینچ و از نوع LCD است و کیفیت تصویر بسیار خوبی را به همراه رزولوشن بالا به کاربر ارائه می دهد. این صفحه نمایش غیر لمسی است و تمامی کارها در این آیفون تصویری از طریق کلیدهای لمسی و غیر لمسی دستگاه صورت می پذیرد.

رابط کاربری و کلیدها

آیفون تصویری سیماران مد HS 40TK برای امور عمومی گوشی 5 کلید در جلوی دستگاه دارد که  از چپ به راست شامل کلید صفحه نمایش که با یکبار لمس آن دوربین اصلی و با لمس مجدد آن دوربین پنل دوم نمایش داده می شود، کلید ضبط عکس که از محدوده ی دید دوربین عکس می گیرد و همچنین از طریق این کلید میتوان در حالت استند بای به تنظیمات عکس های ذخیره شده دسترسی پیدا کرد. کلید ارتباط با نگهبانی که برای تماس با نگهبان در مکان هایی که دارای نگهبانی هستند استفاده می شود. کلید درب بازکن ثانویه که قابلیت باز کردن درب ثانویه و یا جک پارکینگی را دارد.

همچنین آیفون سیماران 40TK  در کناره ی سمت راست خود یک کلید برای خاموش و روشن کردن دستگاه و همچنین 3 کلید برای تنظیمات آیفون تصویری دارد که از بالا به پایین شامل افزایش مقادیر و کلید کاهش مقادیر می شود.

گارانتی آیفون تصویری سیماران

قابلیت ارتباط

آیفون تصویری 40TK سیماران مجهز به یک سوئیچر داخلی می باشد که می تواند به دوپنل و یا یک پنل و یک دوربین متصل شود.

حافظه ی آیفون تصویری

بوسیله ی حافظه داخلی آیفون تصویری سیماران مدل 40TK می توان 200 عکس رنگی را ذخیره کرد که پس از اتمام حجم حافظه داخلی و ضبط آخرین تصویر، عکس جدید به جای اولین عکس ضبط شده ثبت می شود. همچنین با اضافه کردن یک عدد کارت حافظه خارجی می توان قابلیت ذخیره سازی تصاویر بیشتری را به دستگاه اضافه نمود.

گارانتی محصولات

شرکت سیماران تمامی محصولات آیفون تصویری خود را با 30 ماه گارانتی به بازار عرضه کرده است که آیفون تصویری 40TK سیماران نیز از این قائده مستثنی نیست.

گارانتی آیفون تصویری سیماران

نتیجه گیری

آیفون تصویری جدید سیماران با قابلیت های زیادی که در خود جای داده است تقریبا تمامی نیازهای کاربران را برطرف می کند و میتواند انتخاب مناسبی برای یک ساختمان باشد.

  • ۹۵/۰۷/۱۷
  • علی ابراهیمی