سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

مانیتور 7اینچ بدون گوشی 

سیماران بار دیگر بنا به خواست بازار مدل بدون گوشی یا هندزفری عرضه نمود. در گذشته سیماران یک مدل بدون گوشی با قابلیت بدون حافظه و با حافظه با نام آیفون HF-40 تولید کرده بود و تجربه مناسبی در ساخت آیفون تصویری سیماران بدون گوشی داشت. اکنون شرکت سیماران با استفاده از تجربیات گذشته مدل 7 اینچ با امکانات زیاد تولید کرده که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

طراحی ظاهری

با اولین نگاه به آیفون تصویری سیماران HS-75M به یاد یک تبلیت هفت اینچی خوش ساخت خواهیم افتاد.این آیفون تصویری 7اینچی ظاهر مشکی یکدست با دکمه های لمسی درچپ و صفحه نمایشی که بیش از 65 درصد کل مانیتور را شامل شده، ساخته شده است.

آیفون HS-75M سیماران

لبه های کناری آیفون HS-75M کاملا گرد است و این مورد باعث شده ظاهر متفاوتی نسبت به سایر رقبا داشته باشد. در پایین دربازکن تصویری HS-75M لگو سیماران درج شده است.

مشخصات فنی آیفون HS-75M سیماران

آیفون لمسی 7 اینچ بدون گوشی سیماران را می توان قدرتمندترین دربازکن تصویری این شرکت دانست. HS-73M یک حریف قدرتمند برای بهترین مدلهای شرکت تابا و الکتروپیک است که قبلا گوشی هایی با مشخصات مشابه داشته بودند.

صفحه نمایش

سیماران برای آیفون تصویری HS-75M از آخرین صفحه نمایش اش استفاده نموده و تصاویر بسیار با کیفیت و با رنگهای شاداب به نمایش در می آید. این صفحه نمایش 7 اینچ لمسی است و تمام فرمانها می تواند به واسطه لمس کلیدها انجام بپذیرد. دکمه های سمت راست صفحه نیز می تواند یک سری از کارهای اصلی آیفون تصویری 7اینچ سیماران را انجام دهد. اما به صورت کلی اکثر قابلیتها به وسیله صفحه نمایش لمسی امکان پذیر می باشد.

قابلیت ارتباط

سیماران در مدل HS-75M سعی کرده است تمامی قابلیت های مورد انتظار کاربران از یک آیفون تصویری با کیفیت را در خود بگنجاند به طور مثال این محصول قابلیت اتصال به دو پنل یا چهار دوربین مداربسته به صورت هم زمان را دارد یعنی شما می توانید در صورت استفاده از چهار دوربین مداربسته در یک محیط به صورت هم زمان چهار تصویر را با این دستگاه کنترل نمایید که امکان انتخاب هر دوربین از روی صفحه نمایش لمسی برای کاربر فراهم شده است.

از ویژگی های دیگر دربازکن تصویری HS-75Mسیماران قابلیت اتصال به سه مانیتور و یک گوشی فرعی است یعنی در یک واحد شما می توانید دستگاه خود را به سه مانیتور و یک گوشی فرعی دیگر متصل نمایید که در این صورت با به صدا در آمدن زنگ واحد ، از سه نقطه مختلف در یک فضا امکان باز کردن درب برای شما فراهم می گردد.آیفون سیماران مدل HS-75M دارای قابلیت برقراری ارتباط داخلی بین مانیتورهای یک واحد به صورت تک تک یا همگانی می باشد.

  

حافظه مانیتور تصویری HS-75M

شرکت سیماران برای نامگذاری آیفون های تصویری حافظه دار خود از حرف M در پایان نام مدل استفاده می کند و همانطور که از نام این محصول مشخص است ، دربازکن HS-75M سیماران در دسته آیفون های تصویری حافظه دار قرار دارد که می تواند تصاویری با کیفیت تهیه کرده و در خود ذخیره نماید البته در این محصول امکان تهیه فیلم از 15 تا 60 ثانیه نیز فراهم شده است.

این دستگاه همچنین مجهز به قابلیت ضبط تصاویر با تشخیص حرکت می باشد یعنی دارای سنسورهایی است که در صورت لزوم با تشخیص حرکت افراد به صورت اتوماتیک تصاویری را از دم درب ورودی تهیه می نماید.

 

  گارانتی محصولات سیماران

آیفون سیماران HS-75M  دارای ضمانت 30 ماهه می باشد که تاریخ شروع آن از تاریخ فاکتور مهرشده توسط نمایندگی های مجاز فروش محصولات این شرکت محاسبه می گردد.

 

نتیجه گیری

در صورتی که نیاز به یک آیفون تصویری با طراحی جدید و متفاوت دارید درب بازکن تصویری هفت اینچ هندزفری سیماران مدل HS-75M می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد زیرا سیماران در طراحی این مدل سعی کرده است تمامی امکانات مورد نیاز کاربران اعم از صفحه نمایش با کیفیت هفت اینچی ، حافظه عکس و فیلم ، قابلیت انتخاب ملودی های زنگ متفاوت ، برقراری ارتباط داخلی و غیره را در این محصول بگنجاند و با ظاهری زیبا می تواند زیبایی بخش خانه شما نیز باشد.




  • طراحی زیبا و مناسب
  • دارای صفحه نمایش لمسی
  • قابلیت ذخیره عکس و فیلم 
  • اتصال به دو پنل و  چهار دوربین مداربسته
  • قابلیت تشخیص حرکت در دوربین مداربسته و ضبط تصاویر
  • ارتباط با کلیه واحدها و نگهبانی
  • تنظیم ملودی زنگ
نقاط ضعف:

ویژگی ها

مشخصات عمومی

مقدار گارانتی : 2/5 ساله
جنس بدنه : پلاستیک

آیفون تصویری

نوع آیفون تصویری : آیفون تصویری
اندازه صفحه نمایش : 7 اینچ
زمان قطع اتوماتیک تصویر : 120 ثانیه
قابلیت اتصال :
حافظه :
قابلیت تنظیم صدای زنگ :
صفحه نمایش رنگی :
امکان استفاده از چند آیفن :
نوع صفحه نمایش : LCD-TFT
صفحه نمایش لمسی :
ارتباط داخلی : با کلیه واحدها
قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر : قابلیت نمایش تصویر دوربین مداربسته

سایر مشخصات محصول

گوشی : هندزفری
نوع نصب : روکار
  • ۹۵/۰۷/۱۹
  • علی ابراهیمی