سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

view-source:http://www.dcakala.com/8781-thickbox_default/%DA%86%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%A7-tva-350c.jpg

چشمی دیجیتال تابا مدل TVA-350C

چشمی دیجیتال آیفون تصویری تابا برای استفاده در پشت درب واحد ها به کار می رود. وظیفه چشمی این است که با استفاده از دوربین که در بیرون درب قرار می گیرد تصاویر را دریافت کرده و بر روی پنل که در واحد قرار گرفته است پخش کند. چشمی های دیجیتال کم کم از یک «محصول لوکس بودن» فاصله گرفته و در حال تبدیل شدن به یک کالای معمول تر می باشد.

این چشمی دارای کیفیت بالایی در دوربین خود است. دوربین آن از سنسور سی سی دی CCD سونی سوپر هد بهره می برد. این سنسور قادر است تصاویر بسیار با کیفیتی را ثبت نماید که این تصاویر بر روی پنل داخل واحد قابل مشاهده می باشد. حداقل روشنایی لازم برای ثبت تصاویر در این دوربین 0.5 لوکس است؛ به این معنی که باید حداقل 0.5 لوکس نور وجود داشته باشد تا این سنسور بتواند تصویری ثبت کند. این دوربین قادر است زاویه ای برابر با 130 درجه را تحت پوشش تصویر برداری خود قرار دهد.

     

چشمی دیجیتال تابا

   

چشمی دیجیتال آیفون تصویری تابا قادر است از سیستم PAL پشتیبانی نماید، به علاوه کیفیت تصاویر 625 TVL یا خط تلویزیونی است. اندازه صفحه نمایش 2.5 اینچ است که می تواند برای مشاهده تصاویر بسیار مناسب باشد. گفتنی است این صفحه نمایش رنگی می باشد. نکته دیگر این که این صفحه نمایش ال سی دی است و با فناوری تی اف تی TFT ساخته شده است.

قیمت چشمی دیجیتال تابا متناسب با ویژگی های آن می باشد. همچنین این چشمی مانند دیگر محصولات ساخت این شرکت دارای گارانتی 3 ساله است.

    

شرکت تابا

شرکت تابا جزو اولین شرکتهای سازنده آیفون صوتی و تصویری می باشد. این شرکت از سال 1362 فعالیت خود را آغاز کرده و توانست اعتماد بسیاری از مشتریان را به سوی خود جلب نماید.

محصولات تابا یکی از بهترین و قدیمی ترین برندهای بازار ایران بوده که به واسطه سیم بندی راحتی که داشته به همراه آیفون تصویری الکتروپیک در بازار ایران ماندگار شدند. تابا برندی با سابقه است و به خوبی بازار ایران را می شناسد از این رو با سنجش به موقع نیازهای آن محصولات مورد تقاضا را به بازار ایران عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی دی سی ای کالا نمایندگی فروش تمامی محصولات تابا را در اختیار دارد و شما می توانید با بررسی و مقایسه ویژگی های تمامی محصولات این شرکت (از جمله چشمی) در سایت، اقدام به خرید چشمی دیجیتال تابا نمایید.

ویژگی ها

مشخصات عمومی

مقدار گارانتی : 3 ساله

آیفون تصویری

اندازه صفحه نمایش : 2.5 اینچ
حافظه :
صفحه نمایش رنگی :
نوع صفحه نمایش : LCD-TFT
  • ۹۵/۱۰/۰۶
  • علی ابراهیمی