سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

آیفون تصویری کالیوز مدل 432AX

شرکت CallUse که در ابتدا فعالیت خود را در زمینه ی تولید تلفن های رومیزی و بیسیم آغاز کرد و پس از دو سال وارد عرصه تولید آیفون های تصویری شد و اکنون تمام سعی خود را می کند تا ارائه ی محصولات با کیفیت و خدمات نوین خود رضایت مشتریانش را جلب نماید.

مشخصات ظاهری

آیفون تصویری 432AX کالیوز با صفحه نمایش 4.3 اینچ و کلیدهای کنترلی لمسی خود ظاهری متفاوت از دیگر آیفون های تصویری دارد. آیفون تصویری 432 کالیوز دارای 4 کلید لمسی و یک صفحه نمایش رنگی درون یک قاب مشکی رنگ است که در بدنه ی سفید رنگ این آیفون تصویری به زیبایی جلوه می کند. زیر این قاب، اسپیکر آیفون تصویری وجود دارد و در گوشه ی بالای سمت راست میکروفون آیفون تصویری را مشاهده می کنیم. دکمه ی درب بازکن نیز زیر قاب مشکی رنگ دستگاه وجود دارد. همچنین آیفون تصویری 432AX کالیوز در کناره ی سمت راست خود چهار کلید کنترلی و یک دکمه برای خاموش و روشن کردن دستگاه دارد.

گوشی (دهنی) آیفون تصویری 432AX ظاهری مستطیلی شکل دارد که توسط یک خار روی شاسی قرار می گیرد و با یک سیم بند فنری به دستگاه متصل می شود.

مشخصات فنی دستگاه

صفحه نمایش

صفحه نمایش آیفون تصویری 432AX کالیوز با سایز 4.3 اینچ دارای رزولوشن 470*272 می باشد. صفحه نمایش این دستگاه لمسی و خازنی است که از سرعت پاسخ دهی بالاتری نسبت به صفحات لمسی مقاومتی برخودار است.

رابط کاربری و کلیدها

آیفون تصویری 432AX کالیوز 4 کلید لمسی برای کنترل عملکرد های نمایش چرخشی درب ها، پاسخ دادن به تماس بدون برداشتن گوشی که البته کلید در این مدل بی کاربرد است، کلید فرمان قفل اضافی یا جک برقی یا آسانسور و عکسبرداری که این کلید نیز در مدل های دیگر کاربرد دارد را داراست. برای بازکردن درب عابر رو ساختمان نیز یک دکمه ی غیر لمسی به شکل کلید در گوشه ی پایینی سمت راست آیفون تصویری وجود دارد.

از امکانات این آیفون تصویری می توان به امکان باز کردن جک برقی پارکینگ و همچنین قابلیت فراخوانی آسانسور و باز کردن قفل اضافه اشاره کرد که درصورت نیاز و تمایل میتوان یکی از این امکانات را به دستگاه اضافه کرد.

قابلیت ارتباط

آیفون تصویری آیفون تصویری 432AX کالیوز دارای یک سوئیچر هوشمند است که امکان اتصال دستگاه به دو درب مجزا را به کاربر می دهد.

حافظه آیفون تصویری

مدل AX آیفون تصویری کالیوز 432 بدون حافظه می باشد اما در صورتی که نیاز به ذخیره ی فیلم و عکس از جلوی درب ساختمان خود داشته باشید، میتوانید از مدل M آیفون تصویری 432 کالیوز استفاده کنید.

گارانتی محصولات

CallUse تمامی محصولات آیفون تصویری خود را شامل 36 ماه گارانتی کرده است که درصورت نیاز به خدمات پس از فروش می توانید با شماره تلفن های 031-37583955 و 031-37583979 تماس حاصل فرمایید.

نتیجه گیری

برند کالیوز که به تازگی وارد عرصه تولید آیفون های تصویری شده است، با توجه هرچه بیشتر به نیازهای مشتری سعی در ارائه ی خدمات بهتر و ارائه ی کالاهای با کیفیت به مشتریان خود دارد. بنابر این اگر قصد خرید یک آیفون تصویری با کیفیت و با امکانات زیاد را دارید، آیفون تصویری 432AX کالیوز می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

  • ۹۵/۱۱/۰۴
  • علی ابراهیمی