سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

آیفون تصویری کالیوز مدل 432i

شرکت CallUse واقع در شهر اصفهان در سال 1380 فعالیت خود را بر پایه ی 3 اصل نوآوری، احترام به مصرف کننده و تولید محصولات با کیفیت آغاز کرد.

مشخصات ظاهری

آیفون تصویری 432i کالیوز با ظاهری چهارگوشه و تقریبا کلاسیک طراحی شده است که دسترسی به کلید بازکردن قفل آن بسیار آسان می باشد.

صفحه نمایش آیفون تصویری 432i کالیوز، 4.3 اینچ می باشد و در قاب مشکی رنگ زیبایی جای داده شده است. 4 کلید لمسی اصلی نیز زیر صفحه نمایش دیده می شود و 4 کلید و یک دکمه خاموش و روشن نیز در کناره ی سمت راست دستگاه قرار دارد.

علاوه بر این، زیر گوشی (دهنی) آیفون تصویری کالیوز مدل 432i یک صفحه ی شماره گیر دیده می شود که ارتباط داخلی بین واحدها را آسان کرده است.

مشخصات فنی آیفون تصویری

صفحه نمایش

صفحه نمایش آیفون تصویری 432i کالیوز با تکنولوژی LED در سایز 4.3 اینچ طراحی شده است که از وضوح تصویر بالایی برخوردار است.

رابط کاربری و کلیدها

4 کلید لمسی روی آیفون تصویری 432i کالیوز دیده می شود که هریک از آنها دسترسی به بخش خاصی را مقدر می سازد. کلید غیرلمسی قفل بازکن نیز به خوبی در این دستگاه قابل مشاهده است و صفحه شماره گیر موجود زیر گوشی تماس با دیگر واحدها را فراهم می آورد.

قابلیت ارتباط

آیفون تصویری 432i کالیوز از قابلیت ارتباط داخلی بین واحدها پشتیبانی می کند و این امر با اضافه نمودن 4 رشته سیم بین واحدها امکان پذیر است. از مزایای آیفون تصویری 432i نسبت به دیگر آیفون های تصویری، داشتن 3 کانال صوتی همزمان بین واحدها برای جلوگیری از تداخل و اشغال بودن ارتباط بین واحدهاست.

آیفون تصویری 432i کالیوز از یک سوییچر هوشمند بهره می برد که قابلیت اتصال دستگاه به دو پنل را به کاربر می دهد.

حافظه آیفون تصویری

آیفون تصویری 432i کالیوز حافظه داخلی ندارد و از حافظه خارجی نیز پشتیبانی نمی کند.

گارانتی محصولات

تمام محصولات آیفون تصویری CallUse با 36 ماه گارانتی عرضه شده است که در صورتی که به این خدمات نیاز پیدا کردید، می توانید با شماره تلفن های 031-37583979 و 031-37583955 تماس حاصل فرمایید.

نتیجه گیری

اگر به دنبال یک آیفون تصویری با کیفیت و با امکانات هستید، آیفون تصویری 432i می تواند تا حدودی نیاز شما را برطرف سازد.

  • ۹۵/۱۱/۰۶
  • علی ابراهیمی