سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو، سئو سایت، آموزش سئو

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

آیفون تصویری کالیوز مدل 432m

شرکت کالیوز که در ابتدا فعالیت خود را در زمینه ی ساخت و تولید انواع تلفن آغاز کرد، پس از دو سال از فعالیتش به تولید درب بازکن های تصویری با کیفیت پرداخت و هم اکنون نیز محصولات خود را با تنوع بالا و خدمات پس از فروش گسترده به مشتریانش ارائه می دهد.

مشخصات ظاهری

آیفون تصویری 432m کالیوز در دو رنگ نقره ای و سفید تولید شده است که به راحتی با دکور منزل و محل کار شما هماهنگ می شود.

صفحه نمایش رنگی 4.3 اینچی و کلیدهای لمسی این دستگاه، به خوبی در یک قاب قرار گرفته اند که این موضوع به زیبایی آیفون تصویری 432m کالیوز می افزاید. کلید غیر لمسی قفل بازکن نیز به صورت یک دایره ی نسبتا بزرگ که اطراف آن را LED آبی رنگی احاطه کرده است زیر این قاب قرار گرفته است. همچنین اسپیکر و میکروفون دستگاه نیز در اطراف این قاب دیده می شوند.

واما گوشی (دهنی) آیفون تصویری 432m کالیوز با کمی فاصله از دستگاه در جای خود قرار گرفته است که این فاصله به استفاده ی سریع و آسان از گوشی کمک می کند.

با چرخاندن دستگاه به اطراف مشاهده می کنیم که در طرف سمت راست آیفون تصویری 432m کالیوز 4 کلید غیرلمسی و یک کلید خاموش و روشن قرار دارد. همچنین در طرف سمت چپ دستگاه شاهد پتانسیومتر تنظیم صدا هستیم.

مشخصات فنی محصول

صفحه نمایش

صفحه نمایش آیفون تصویری 432m کالیوز رنگی است و سایز آن 4.3 اینچ می باشد. این صفحه نمایش که از تکنولوژی ال ای دی استفاده می کند، کیفیت و کنتراست بالایی دارد و تصاویر را با جزئیات نشان می دهد. همچنین از محاسن این صفحه نمایش میتوان به ضدخش بودن آن نیز اشاره کرد.

رابط کاربری و کلیدها

همانطور که گفته شد 4 کلید لمسی زیر صفحه نمایش دیده می شود که از چپ به راست عملکرد نمایش درب ها، هندزفری، عکس برداری خودکار و دستی، را برعهده دارند که کلید اول به صورت چرخشی به نمایش درب ها می پردازد، کلید دوم مناسب برای زمانی است که شما قصد مکالمه با پنل جلوی درب را بدون استفاده از گوشی دارید، کلید سوم برای فعال و یا غیر فعال کردن تصویر برداری خودکار در زمان زنگ خوردن مانیتور است و همچنین بوسیله ی کلید چهارم نیز میتوان در زمان روشن بودن صفحه نمایش به صورت دستی از جلوی درب ها عکس بگیریم.

قابلیت ارتباط

آیفون تصویری کالیوز 432m مجهز به یک سوئیچر هوشمند است که امکان اتصال به دو درب مجزا را فراهم می سازد.

حافظه ی آیفون تصویری

آیفون تصویری مدل 432m کالیوز با حافظه ی داخلی خود میتواند تا 100 عکس را به صورت دستی و خودکار ذخیره کند. همچنین با افزودن یک Micro SD می توانید تصاویر ذخیره شده را به حافظه خارجی خود منتقل کنید.

گارانتی محصولات

تمامی محصولات آیفون تصویری CallUse با 36 ماه ضمانت به بازار عرضه شده است و برای دریافت خدمات پس از فروش این شرکت میتوانید با شماره تلفن 031-37583955 تماس حاصل فرمایید.

  • ۹۵/۱۱/۱۰
  • علی ابراهیمی